برترین های کسب و کارصنعت و تجارت

فروش ضایعات استیل، ورق استیل مات، ورق ابعادی استیل (کناره استیل) در مجموعه مرکز استیل

به تمامی محصولاتی که در ساخت آن ها از فلز استیل استفاده است محصولات استیل می گویند. این محصولات به دلیل دوام بالایی که فلز استیل دارد نوعی فولاد ضد زنگ در نظر گرفته می شوند. آلیاژ استیل از ترکیب آهن که عنصر پایه در ساختار این فلز است با عناصر دیگر به وجود می آید. در واقع برای ساخت فلز استیل عناصر گوناگونی مانند کربن(تا حداکثر۲ درصد)، نیکل و کروم در یک فرآیندی شیمیایی به آهن افزوده می شود. در صورتی که در ساختار این فلز عنصر نیکل و کروم با درصد بالاتری نسبت به دیگر عناصر موجود به کار رفته باشد به آن استنلس استیل می گویند.

میزان کروم بالای ۱۰/۵ درصد باعث تشکیل لایه نازکی بر روی فلز استیل در هنگام خوردگی می شود که این لایه از خوردگی های بعدی جلوگیری نموده و عملا ترمیم را به همراه خواهد داشت.

 

ایران | خرید و فروش

فروش ورق استیل

ورق ها صفحه هایی با سطح صاف و تخت می باشند. این محصولات دارای کاربرد های گسترده ای هستند و به همین دلیل در جنس ها و آلیاژ های گوناگون از فولاد ساخته می شود. به عنوان مثال این محصولات در انواع ورق سیاه، ورق گالوانیزه، ورق روغنی و ورق استیل در بازار با ابعاد و ضخامت های متنوع در دو حالت برش خورده و رولی خرید و فروش می شوند. ورق استیل یکی از پر کاربردترین انواه ورق در بازار جهانی است به همین دلیل این محصول در پرداخت سطح نهایی در انواع مات، خشدار و براق تولید می شود.

از ورق استیل مات به دلیل ظاهر کدری که دارد معمولا برای مصارفی که نیازمند زیبایی ظاهری هستند استفاده نمی شود.قیمت فروش ورق استیل مات در میان استانداردهای مختلف پرداخت سطح، ارزان‌ترین است. فاکتور های بسیاری در تعیین قیمت فروش ورق استیل تاثیر خواهند داشت. به عنوان مثال قیمت و هزینه مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات قیمت دلار همگی نقش پر رنگی بر قیمت ورق استیل مات دارند.

همانطور که حتما اطلاع دارید ورق های استنلس استیل در ایران تولید نمی شوند و جزء کالاهای وارداتی قرار دارند از  این رو نوسانات ارز، هزینه های نقل و انتقالات بین المللی و سیاست های خارجی ایران با کشورهای دیگر خصوصا تولید کنندگان ورق استنلس استیل  همگی بر تعیین قیمت نهایی ورق استیل در انواع مختلف و حتی دیگر محصولات استیلی تاثیر گذار خواهند بود. علاوه بر این ضخامت و ابعاد، گرید آلیاژ پایه ورق استنلس استیل، نوع پرداخت و یا فینیش نهایی و کارخانه تولید کننده ورق به عنوان فاکتور های اساسی در تعیین قیمت ورق استیل هستند.

ورق استیل براق در اثر انجام چند مرحله عملیات پولیشکاری بر روی ورق استیل ساخته می شود. از این رو مشخصه ظاهری این نوع ورق استیل سطح صاف، صیقلی و براق آن ها می باشد. این ورق علاوه بر براق بودن که زیبایی ظاهری بسیاری به آن بخشیده است قابلیت تمیزکاری راحت‌تری نیز دارد.

در ابتدای فرآیند ساخت ورق استیل براق زبری‌های عمیق سطح توسط ساینده‌های زبر از بین می‌رود. ورق هر چه به مراحل پایانی نزدیک‌تر می‌شود زبری ساینده کاهش پیدا می‌کند. در نهایت سطح ورق با یک پولیش نرم آینه‌ای و براق می‌شود.

 

ایران | خرید و فروش

فروش ضایعات استیل

ضایعات استیل از برش ورق استیل، قراضه ها، سوفاره ها و پرتی ها در کارگاه ها و کارخانجات تولیدکننده محصولات استیل و محصولات استیلی که از رده خارج شده اند ایجاد می شوند. ضایعات استیل دارای انواع گوناگونی همچون ضایعات بگیر ، لوله ، شیرآلات ، پروفیل ، ورق ، تسمه ، نبشی ، ناودانی در دو شکل تناژ بالا و پایین مغناطیسی و غیر مغناطیسی می باشد. علاوه بر این آلیاژ های متنوعی مانند آلیاژ ۳۱۰ ، ۳۱۶ ، ۳۰۴ و ۳۲۱ خرید و فروش می شود.

برای مثال لوله استیل نوعی ضایعات استیل است که در دسته پروفیل ها قرار دارد و این محصول در فروشگاه مرکز استیل صفری خرید و فروش می شود. در واقع لوله استیل به شکل استوانه های توخالی است که در صنایع، پتروشیمی و دکوراتیو به وفور از آن استفاده می شود. همان‌طور که از نام محصول برمی‌آید، جنس آن از فلز استیل بوده و نیکل موجود در آلیاژش از زنگ زدن استیل جلوگیری می‌کند.

استحکام و دوام بالا و همچنین مقاومت در برابر خوردگی، از دیگر ویژگی‌های استیل است که در لوله استیل نیز وجود دارد.در حال حاضر قیمت لوله استیل نیز همانند دیگر محصولات استیل نظیر ورق ابعادی استیل (کناره استیل) و …. دچار نوسانات غیر قابل پیش بینی شده است. امیدواریم این مسئله برای همیشه حل شود و یکی از بزرگترین دغدغه های ما را از میان بر دارد. به همین دلیل برای خرید و فروش ضایعات استیل خود باید حساسیت بسیاری به خرج داده و پیش از اقدام به خرید قیمت دقیق و به روز آن ها را از شرکت های معتبر استعلام بگیرید.

مجموعه مرکز استیل با بیش از ۵ دهه تجربه همکاری با کارگاه ها و کارخانه های تولیدی از معتبرترین مراکز در این زمینه بوده و خریدار ضایعات شما خواهد بود. برای فروش ضایعات استیل از طریق شماره تلفن ۵۵۵۳۳۳۲۶۰۲۱  , ۰۹۱۲۵۵۵۵۸۵۵ با مجموعه مرکز استیل  https://markazsteel.com   تماس حاصل فرمایید.

ایران | خرید و فروش

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا