فروش ویروس و انواع دیگر تبلیغات


بازاریابی ویروسی در حال حاضر یک استراتژی بازاریابی محبوب و پرکاربرد است که بیشتر بر انتقال پیام به دیگران متکی است تا تبلیغات سنتی برای عموم مردم. به طور کلی ، بازاریابی ویروسی و تبلیغات آنلاین از شبکه های اجتماعی سنتی برای افزایش آگاهی از نام تجاری از طریق یک فرآیند انتقال ویروسی و بسیار اثبات شده استفاده می کنند. کلمه “تبلیغات” به معنای واقعی کلمه به این معنی است که ایده پشت این بازاریابی ارائه و به اشتراک گذاری محتوای جالب و سرگرم کننده است ، که اغلب توسط یک مارک تجاری که به دنبال افزایش آگاهی در مورد یک محصول یا خدمات است پشتیبانی می شود. این تبلیغات محبوب اغلب شامل فیلم های خنده دار ، یا بازی های فلش ، تصاویر و حتی متن است. بازاریابی ویروسی به دلیل موفقیت Hotmail یا ICQ در بین بازاریابان اینترنتی بسیار محبوب شده است. و اکنون ، تقریباً هر بازاریاب آنلاین می خواهد محصولات خود را از طریق تصورات غلط تبلیغ کند. بنابراین ، می توان گفت بازاریابی ویروسی به دلیل اجرای آسان کمپین های بازاریابی ، مهارت های بازاریابی ، هدف گیری خوب و نرخ تبدیل ، در مدت زمان کوتاهی رواج یافته است. با این حال ، توانایی جذب تعداد زیادی از افراد علاقه مند با بودجه اقتصادی محدود قوی ترین ویژگی است. بدست آوردن و حفظ چندین مشتری سخت ترین کار برای یک شرکت است. خوشبختانه استفاده از اینترنت و تأثیرات مثبت تبلیغات ایمیل برای مشاغل بازاریابی مصرف کننده (B2C) ضروری است. با بازاریابی ویروسی ، شما نه تنها می توانید پیام ارسال کنید ، بلکه از تعداد زیادی از هرزنامه هایی که اکثر مشتریان دوست ندارند ، اجتناب کنید. اکنون بیایید نگاهی به محبوب ترین کمپین های بازاریابی مجازی بیندازیم.

ماندالو – بعدی:
اغلب به آن کثیف ترین شکل گفته می شود زیرا کاربران را به ارسال پیام به دیگران ترغیب می کند. آنها اغلب سعی می کنند زنجیره ای ایجاد کنند که در آن پیامی در انتهای ایمیل قرار می گیرد و خواننده را مجبور به ادامه پیام می کند.

الهام از ویروس:
در این نوع بازاریابی ، هدیه یا پاداش با ارسال پیام یا دادن آدرس به شخص دیگر تضمین می شود. این ارجاعات به صورت تصاعدی رشد می کند و همیشه زمانی موثر است که خدمات به مسئولیت دیگران نیاز داشته باشد.

شایعات / شایعات:
شایعات Ados تبلیغات و پیام هایی هستند که اغلب با به چالش کشیدن محدودیت های سلیقه یا راحتی جنجال برانگیز می شوند. صحبت کردن در مورد مکالمه اغلب منجر به دهان به دهان می شود. به عنوان مثال ، قبل از اکران فیلم ، درگیری هایی مانند نامزدی یا دستگیری یا شروع بحثی که منجر به گفتگو می شود ، آغاز می شود. نسخه پیچیده تر و پیچیده تر این کمپین بازاریابی کمپین بازاریابی ویروسی نامیده می شود.

پایگاه داده تحت مدیریت کاربر:
با این نوع کمپین بازاریابی ویروسی ، آنها از طریق داده های ارائه شده توسط ارائه دهندگان خدمات آنلاین ، لیست تماس ها را ایجاد و مدیریت می کنند. آنها از اعضای دیگر دعوت می کنند تا به جامعه خود بپیوندند و ویروس ایجاد کنند. این اساساً یک ریتم رابطه است که گسترش می یابد و توسعه می یابد و دیگران را متقاعد می کند که ثبت نام کنند..

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا