فهمید که مزایای نشانک های اجتماعی چیست

[ad_1]

اگر از مزایای نشانک های اجتماعی سؤال می کنید ، سؤال درستی می پرسید. قبل از انجام هر کاری در دنیای بازاریابی اینترنتی ، باید از خود بپرسید که چرا می خواهید این کار را انجام دهید. این واقعیت که هر کس آن را انجام می دهد ، پاسخ خوبی نیست – یا تقریباً هرگز – جواب خوبی نیست.

مزایای نشانک های اجتماعی برای مشاغل کوچک مشهود است. اگر نمی توانید تبلیغات عالی یا حتی یک کمپین AdWords را تحمل کنید ، باید محتوای عالی تولید کنید و سعی کنید آن را محبوب کنید. شما می توانید این کار را با استفاده از انواع رسانه های اجتماعی ، از توییتر و یوتیوب گرفته تا فیس بوک و حتی LinkedIn انجام دهید ، اما امروز ما به طور خاص روی بوک مارک های اجتماعی تمرکز خواهیم کرد.

البته اولین مزیت این است که رایگان است. اما این به تصویر کوچک نگاه می کند. حقیقت این است که رسانه های اجتماعی رایگان هستند ، و با قرار دادن پول زیادی نمی توانید آن را بهتر کنید. این بدان معناست که با نگرش صحیح و با نگه داشتن چشمان خود ، می توانید چهره به چهره با شرکت های واقعاً بزرگ به رقابت بپردازید – کاری که با تبلیغات تبلیغاتی نمی توانید انجام دهید.

بنابراین چه چیزی می تواند شما را از سایر شرکت ها متمایز کند؟ اول از همه ، اگر شما شجاعت ایجاد شغل خود را دارید ، پس این بدان معنی است که فکر می کنید دانش خاصی دارید یا حداقل تجربه خاصی دارید که دیگران از آن برخوردار نیستند. ضد شهود باشید و آن را به اشتراک بگذارید. با مشاهده اطلاعات خود ، به سایر کاربران نشان می دهید که قابل اعتماد هستند. همچنین ، با کمک به آنها ، آنها سپاسگزار خواهند بود و بنابراین به احتمال زیاد شغلی به شما ارائه می دهند یا حداقل آن را به دیگران توصیه می کنند.

برگردیم به این واقعیت که این ممکن است کمی ضد شهود به نظر برسد. چه می شود اگر مردم شروع به سرقت افکار من کنند؟ اما دانش در مورد تجارت با مجموع چیزهایی که می دانید درمورد چیزی نیست. این در مورد دانستن نحوه استفاده از این موارد است تا بتوانید مشکلات روزمره را حل کنید. شما از منبع اصلی کار خود صرفنظر نمی کنید زیرا این غیرممکن است: اصل ذهن شماست ، نه واقعیت ها.

نشانک های اجتماعی برای این نوع ارسال ایده آل هستند. شما می توانید آنچه را که می نویسید تبلیغ کنید و به اشتراک بگذارید آنچه دیگران می نویسند و ممکن است برای جامعه مفید باشد. خودخواه بودن نسبت به آنچه در دنیای اینترنت به رسمیت شناخته می شود مثبت است و اگر به عنوان یک اهدا کننده دیده شوید ، در نظر کاربرانی که ممکن است شما را استخدام کنند ، امتیاز بیشتری کسب می کنند ، از شما خریداری می کنند یا خدمات خود را توصیه می کنند.

بنابراین ، اگر از توصیه های من استفاده کنید ، فکر می کنم به زودی می بینید که مزایای نشانک های اجتماعی همان کارهایی است که تجارت شما را محکم می کند: دانش شما در مورد چگونگی و انواع چیزهایی که رویکرد شما در رابطه با دیگران ارائه می دهد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا