دنیای وب

فیبرهای پر سرعت واقعاً برای ساکنان جدید Hobsonville Point چه معنی دارد؟

قیمت خرید خانه در حومه شهر جدید Hobsonville Point اعلام شده است – و قیمت آنها بسیار گران است. در حالی که خانه ها به صورت پستی ساخته شده اند ، صاحبان جدید انتظار دارند که در خانه ای مجهز به اتمام برسند. یکی از ویژگی های مورد انتظار ، اتصال سریع پر سرعت در اطراف خانه به اینترنت است. از این پس ، این ارتباط از همه صاحبان خانه های جدید انتظار می رود و شبیه رشد سیم کشی برق خانگی کمتر از 100 سال پیش است. شرکت سرزمین هابسونویل (HLC) این موضوع را اذعان می کند و با همکاری وکتور مشغول تبلیغ فیبر پر سرعت به درب شما است. با این حال ، من تأیید کرده ام که این در واقع به معنای این است که فیبرهای پر سرعت در یک جعبه در خانه شما به پایان می رسد – این به معنای دسترسی سریع به داخل خانه شما نیست!

من یک نظرسنجی غیر رسمی از مردم انجام دادم تا از آنها درباره معنای “فیبر پر سرعت به درب شما” بپرسم و او دائماً به من می گفت که این بدان معنی است که سرعت زیادی در اطراف خانه خواهید داشت. HLC برای نمایش فناوری از کافه استفاده می کند. بازدید کنندگان همچنین خوشحال خواهند شد که مقاومت کاملی از الیاف را به فناوری درها که اتصال سریع اینترنت را فراهم می کند ، تجربه کنند. (خبرنامه برای اوت 2010) “”. با وجود همه گزیده ها و مقالات مختلفی که توسط HLC منتشر شده است ، درک این مسئله که صاحبان خانه های آینده نگر فکر می کنند در حال خرید خانه متصل مدرن هستند ، کار سختی نیست. HLC می تواند بگوید “ما گفتیم که به درب شما وصل شده است ، نه به اطراف خانه” و من نمی توانم به فکر بدیهه معروف بیل کلینتون “من هیچ رابطه جنسی نداشتم” کمک کند. برای منصفانه بودن ، من فکر می کنم HLC به جای تلاش برای فریب صاحبان خانه با سیگنال زدن یک خط لوله الکترونیکی عظیم در داخل خانه ها ، و ارائه قطره ها ، به سادگی اهمیت عدم سیم کشی خانه را به اشتباه اشتباه کرده است.

به تأثیرگذاری روی خود بیاندیشید. خانواده مدرن دارای یک دستگاه مرکزی (Xbox ، رایانه خانوادگی و غیره) خواهند بود که از طریق آن می توان آهنگ ها و فیلم ها را به سایر دستگاه های داخل خانه پخش کرد. آنها با هر یک از آنها بازی های رایانه ای انجام می دهند ، دوستان را در یک تماس ویدیویی پرش می کنند ، اینترنت را مرور می کنند و حتی آسمان را به صورت آنلاین تماشا می کنند (فردا راه اندازی می شود – ما HD نمی گویم زیرا سرعت پهنای باند فعلی HD را پشتیبانی نمی کند). برخی افراد حتی از خانه کار می کنند و الزامات ICT اضافی نیز دارند. نیازهای IT در آینده باعث افزایش بار شما خواهد شد. خانه جامد جریان دسترسی به اینترنت به هر اتاق نیز ستون فقرات را تشکیل می دهد تا هر اتاق بتواند با یکدیگر ارتباط برقرار کند. با این حال ، دسترسی بی سیم به سرعت تنگنا خواهد شد. هیچ مکان بی سیم برای پشتیبانی از ستون فقرات نخواهد بود – اما نباید ستون فقرات باشد.

یکی از سازندگان از هابسونویل پوینت پرسید که گفت: “آنها تعداد زیادی درگاه خواهند داشت و به هر حال بیشتر افراد از بی سیم استفاده می کنند.” HLC اظهار داشت: “از نظر سیم کشی داخلی هیچ الزامی اجباری وجود ندارد ، زیرا این مسئولیت به عنوان بخشی طبیعی از روند ساخت خانه به سازندگان متعهد است … HLC با هم کار می کند تا اطمینان حاصل شود که بهسازی خانه بخشی از روش تحویل است.”

به اندازه کافی خوب نیست HLC استانداردهای طراحی را برای سازندگان تعیین کرده است که از جمله ویژگی هایی مانند جمع کننده مخزن آب باران برای استفاده در توالت ها و غیره می باشد تا به کاهش اثرات محیطی کمک کند. نکته این است که HLC وظیفه دارد در صورت وجود اراده ، کابل های پر سرعت را در خانه مورد نیاز خود قرار دهد. دولت این اراده را دارد و میلیاردها دلار برای استقرار سرویس دستیابی پر سرعت پرداخت می کند ، بنابراین عجیب است که این شرکت که تحت دولت ایجاد شده است ، مخازن آب باران را بر ستون فقرات کابل ها و پریزهای اطراف خانه اولویت بندی می کند. در مورد سازندگان چیست؟ خوب ، آنها در جستجوی ارزانترین گزینه هستند و به شما خواهد گفت که اتصال بی سیم خوب است – اما من مطمئن هستم که با “هزینه” اضافی ، گرانترین خانه خود را “به روز کنید” خوشحال خواهد شد.

سپس فیبرهای پر سرعت به راحتی تنگنا را از شبکه های مسی منتقل کرده و به درب شما مبادله می کنند. وقتی حرکت می کنید و سعی می کنید از ظرفیت جدید استفاده کنید ، ناامید خواهید شد. و هنگامی که می خواهید خانه خود را بفروشید ، در خانه های سیم کشی هابسونویل پوینت با شما رقابت خواهید کرد (امیدوارم که بدانید). مقاله جدیدی در هرالد ذکر کرده است که خانه های ایالات متحده بیش از 5-10 هزار دلار ارزش دارند – فقط به این دلیل که به باند پهن متصل هستند. گزینه های شما این است که به دیوارها ضربه بزنید و آنها را روی کابل اترنت قرار دهید.

از اینجا کجاست؟ به HLC بیایید – قول ضمنی اتصال سریع پر سرعت را انجام دهید. آن را به یکی از الزامات طراحی برای اتصال کلیه اتاق های عمومی ، خانوادگی و اتاق خواب تبدیل کنید. این چیزی است که دولت می خواهد. این چیزی است که صاحبان خانه به آن احتیاج دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا