فیس بوک – مکانی عالی برای بازاریابان

[ad_1]

همه شما می دانید که می توانید ترافیک رایگان را از فیس بوک به ارمغان بیاورید و این یکی از فرصت های بازاریابی بسیاری است که توسط این شبکه اجتماعی ارائه می شود. برخی از فرصت های دیگر شامل گروه ها صفحات تبلیغات و هشتگ هایی هستند که بهتر هستند. اما قبل از شروع استفاده از آنها بیایید نگاهی به این موضوع بیندازیم که چرا فیس بوک برای بازاریابان مهم است.

ما نمی توانیم وجود فرصت های بازاریابی عالی دیگر را انکار کنیم اما چیزی که فیس بوک را منحصر به فرد می کند آزادی آن است. فیس بوک به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی توسط هزاران و نه میلیون ها کاربر استفاده می شود تا تقریباً به همه افرادی که از سایت استفاده می کنند دسترسی پیدا کنند زیرا حتی اگر هر روز از آن استفاده نکنند بیش از یک میلیارد نفر حساب فیس بوک دارند.

چیزی که فیس بوک را خاص می کند این است که اطلاعات زیادی در مورد علایق کاربران ارائه می دهد. بنابراین به این معنی است که وقتی برای یک خانم 25-35 ساله علاقه مند به مراقبت از مو تبلیغ می کنید فیس بوک می تواند مطابقت خوبی برای این تبلیغ باشد.

فرصت های بازاریابی

امروزه فیسبوک به دلیل قابلیت های منحصر به فرد خود در همه زمینه ها به یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی تبدیل شده است. فرصت های زیادی را ارائه می دهد چه رایگان و چه پولی. اجازه دهید برخی از آنها را در نظر بگیریم.

1. متن و نظرات ساده

پست ها و نظرات منظم راهی عالی برای پیدا کردن این موضوع است. البته این کوتاه ترین راه برای بازاریابی نیست اما همچنان یک راه موثر برای دریافت حمل و نقل رایگان و ایجاد شبکه است. البته شما می توانید معامله کنید اما این دلیل واقعی پست یا نظر شما نیست.

2. علامت گذاری صفحه

صفحه فیس بوک مشابه پروفایل آن است اما برای برندها شرکت ها و افراد طراحی شده است. چنین صفحه ای برای همه باز است. وقتی افراد صفحه ای را دوست دارند هر بار که مطلب جدیدی را پست می کنید به طور خودکار به روزرسانی دریافت می کنید. با تشکر از Page Insights و Page Metrics می توانید اطلاعات مفیدی در مورد مهارت های خود تعداد کاربرانی که به آنها دسترسی پیدا می کنید و تعداد افرادی که پست های شما را پسندیده یا به اشتراک گذاشته اند تعداد نظراتی که دریافت کرده اید و غیره دریافت کنید.

3. گروه

گروه ها راه دیگری برای ارتباط با افراد اطراف محصول شما هستند. گروه ها مانند یک انجمن هستند که در آن همیشه می توانید گروه های جدیدی را که به محصول خود اختصاص داده شده ایجاد و مدیریت کنید. با این حال باید در نظر داشته باشید که زمان بر است و اگر ترک کردید به این فکر کنید که آیا می توانید آن را انجام دهید یا نه.

4. دوکا

تبلیغات به اندازه سایر گزینه های فیس بوک رایگان نیستند اما مزایای زیادی دارند. اگر می دانید چه کاری انجام می دهید تبلیغات فیس بوک می تواند بسیار موفق باشد و نتایج شگفت انگیزی به همراه داشته باشد.

5. هشتگ

آنها یک هشتگ در توییتر ایجاد کردند که محبوب بود. آنها برای بازاریابی و سئو مفید هستند زیرا یک نوع کلمه کلیدی هستند. برای استفاده از هشتگ ها فقط باید در صفحات یا مقالات عمومی از آنها استفاده کنید.

فرصت های بازاریابی ارائه شده توسط فیس بوک بسیار موثر هستند و اگر زمان و پول لازم برای استفاده از آنها را داشته باشید به موفقیت بزرگی دست خواهید یافت.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا