بازرگانی

فیلتر دیسکی – فیلتر دیسکی آزود – تصفیه آب صنعتی

برای استفاده از مشاوره رایگان یا درخواست فیلتر دیسک ، از طریق تلفن با این شرکت تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۴۲۰۸۷۸

از فیلتر دیسک برای پاک سازی ناخالصی های آب با مش های 20 ، 50 ، 100 ، 130 ، 150 و 200 میکرون استفاده می شود. هرچه مش فیلتر دیسک بیشتر باشد ، ظرفیت فیلتر فیلترها نیز بیشتر است

فیلتر دیسک یکی از پیش فیلترها در صنعت ساخت کارخانه های آب شیرین کن صنعتی یا اسمز معکوس (ro) است.

فیلتر دیسک می تواند املاح ریز یا ذرات معلق در آب را که دارای انواع مش 5 میکرون 20 میکرون 50 میکرون 100 میکرون 130 میکرون 200 میکرون در اندازه های مختلف 3.4 اینچ 1 اینچ 1/4 1 و 1/2 1 است ، جذب کند. و 2 و 3 اینچ موجود است.

فیلتر دیسک Azud یکی از معتبرترین مارک های فیلتر دیسک است

مزایای دیسک های فیلتر:

از مزایای فیلتر دیسک این است که این نوع فیلترها در مقایسه با فیلترهای کارتریج یا فیلترهای میکرونی به عنوان فیلتر قابل تعویض نیستند و شما می توانید هر بار قسمت داخلی فیلتر را باز کنید ، آن را کاملا بشویید و دوباره استفاده کنید. .

فیلتر دیسک در تصفیه آب صنعتی ، دریایی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و از پلی اتیلن ساخته شده است ، هنگامی که آب از فیلتر دیسک عبور می کند ، تمام ذرات معلق آب توسط فیلتر دیسک گرفته شده و اجازه عبور ذرات را نمی دهند. .

در صنعت آبیاری قطره ای ، بیشتر کشاورزان از فیلترهای دیسکی برای حذف ذرات معلق از آب استفاده می کنند زیرا این ذرات باعث می شوند قطره چکان ها به مرور زمان کپسول شوند.

در دستگاه های تصفیه آب صنعتی ، فیلترهای دیسکی پس از فیلتر شن و فیلتر کربن نصب می شوند. ابتدا آب از یک فیلتر عبور می کند تا کدورت آن را مانند گل در آب و سنگ های بزرگ موجود در آب از بین ببرد. سپس ، وقتی از یک فیلتر کلر کربن آزاد عبور می کند ، طعم ، حرص و طمع و رنگ آب را از بین می برد و در آخر وارد فیلتر دیسک می شود تا ذرات ریز را از بین ببرد. محتوای آب را از بین می برد. اگر این ذرات وارد غشا the شوند ، غوطه ور می شوند و غشاها را می پوشانند و باعث می شوند با گذشت زمان سقوط کرده و عمر غشاها کوتاه شود.

قیمت فیلتر دیسک گرانتر از کارتریج فیلتر است زیرا قابل شستشو است و نیازی به فیلتر ندارد ، به دلیل وضعیت آب خام ، به طور متوسط ​​، ما هر هفته فیلتر دیسک را باز می کنیم و آن را می شویم تا ذرات جدا شود. نصب آن بسیار آسان است و به راحتی روی شاسی دستگاه قابل نصب است.

شرکت مهندسی فنی آتیه انرژی تلاش وارد کننده انواع فیلترهای دیسک ، فیلترهای کارتریج (میکرون) و فیلترهای شن و کربن با بهترین کیفیت و خدمات در ابعاد و ظرفیت های مختلف است. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با متخصصان این شرکت ، لطفا با شماره های تماس ذکر شده تماس بگیرید.

برای مواردی که در دستگاه تصفیه آب صنعتی اهمیت زیادی دارند ، می توان از فیلتر دیسک Azud در پیش تصفیه اسمز معکوس استفاده کرد.

منبع :
https://atie-energy.com/%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1-%D8%AF%DB%8C%D8%B3%DA%A9%DB%8C-%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1-%D8%AF%DB%8C%D8%B3%DA%A9%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D9%88%D8%AF-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%A2/
تاریخ انتشار :
2020-09-21 00:23:38

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا