بازرگانی

فیلتر پارتیشن داکت + معرفی رایج ترین مشکلات فیلتر داکت اسپلیت

فیلتر داکت
فیلتر داکت یکی از قطعات و اجزای مهمی است که وارد ساختار این سیستم می شود. وجود این فیلترها در افزایش و بهبود سطح کیفیت هوا و توزیع هوای پاک در فضای بسته بسیار مثر است. از این نظر ، باید توجه داشت که آلودگی و آلاینده های زیادی در هوای اطراف ما وجود دارد.
نفوذ این آلاینده ها همراه با ذرات معلق در هوا و گرد و غبار به محیط زیست کیفیت هوا را بسیار کاهش می دهد. علاوه بر این ، وجود این آلاینده ها زمینه مناسبی برای انواع بیماری های تنفسی ، آسم و آلرژی ها فراهم می کند.
فیلترها یا تجهیزات تصفیه هوا توانایی توزیع و پخش هوا بدون آلودگی ، گرد و غبار و عوامل بیماری زا به راحتی امکان پذیر است. فیلترهای مجاری از طریق فیلتراسیون قدرتمند از ورود آلودگی ها ، گرد و غبار ، میکروب ها و ویروس ها به داخل جلوگیری می کنند.
در نتیجه ، هوای تمیز فوق العاده خالص ، اکسیژن بالا و تمیز در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. بنابراین ، فیلترهای هوا قبل از توزیع هوا به محیط داخلی به ساختار مجرای هوا تقسیم می شوند ، آلاینده ها را فیلتر و حذف می کنند.
لازم به ذکر است که دریچه های سیستم تهویه مطبوع معمول و کاربردی برای استفاده در سازه ها و پروژه های مختلف است. ظرفیت تهویه این دستگاه ها 18000 است واحد / ساعت حرارتی انگلیس طراحی و ساخته شده است. دریچه های داکت نیز در سقف های معلق نصب و کار می کنند.

نیاز و اهمیت فیلتر کانال
فیلترهای داکت اغلب در واحد داخلی سیستم طراحی و نصب می شوند. در پانل داخلی سیستم علاوه بر فیلتر تصفیه کننده هوا ، اجزایی مانند سیم پیچ وجود دارد.
از این لحاظ ، باید توجه داشت که فیلترهای هوا در محل خروجی قرار دارند. عملکرد این قطعه باعث افزایش کیفیت و بهبود هوای ورودی به محیط می شود. تمام اجزای صفحه کانال داخلی هوا در محفظه مخصوصی ذخیره می شوند.
در صنعت تهویه مطبوع ، فیلترها نقش برجسته و رنگارنگی در پاکسازی و تصفیه هوای اطراف دارند. این قطعه با عملکرد صحیح و بی نقص باعث افزایش خلوص ، خلوص و سلامت هوای داخلی می شود.

بنابراین ، مهمترین وظیفه فیلتر داکت ، فیلتر تقسیم شده است ، تمام آلاینده های مضر ، ناخالصی ها و آلاینده ها را از بین می برد ، بنابراین یک محیط ایده آل ، مطلوب و استریل را فراهم می کند.

علاوه بر این ، عملکرد مداوم این جز gradually به تدریج باعث کاهش کارایی و اثر بخشی فیلتر می شود. این امر همچنین تأثیر منفی بر کارایی و کارایی سیستم دارد.
برای جلوگیری از این مشکلات ، توصیه می شود که فیلتر تصفیه کننده سیستم خود را در فواصل منظم بررسی و ارزیابی کنید. به طور کلی ، دستگاه کاندیدا باید ماهانه ارزیابی شود. اگر لایه های فیلتر کثیف شوند ، باید آلاینده ها از بین بروند. همچنین ، در صورت خوردگی ، فیلتر کانال را تعویض کنید ، این یکی از بهترین و موثرترین راه حل ها است.
شایع ترین مشکل فیلتر کانال
1- فیلتر کثیف
آلودگی و آلودگی می تواند بزرگترین و متداول ترین مشکلات فیلتر تقسیم کانال عقب باشد. در بسیاری از موارد ، فیلترهای کثیف باعث کاهش بار خنک کننده و ظرفیت خنک کننده سیستم می شوند. فیلترهای کثیف سیستم تهویه هوا را قطع می کنند.این از ورود هوای تازه و تهویه جلوگیری می کند. برای حل این مشکل ، باید از درستی و ایمنی فیلترهای تصفیه هوا اطمینان حاصل کنید. اگر کثیف باشد ، تمیز کردن سطح فیلتر می تواند آلودگی ها را از بین ببرد.

لازم به یادآوری است که توزیع هوای تازه در داخل خانه به سلامت و ایمنی فیلترها نیاز دارد. تجمع ذرات خاک و گرد و غبار در محفظه فیلتر کیفیت و کارایی این قطعه را بسیار کاهش می دهد.

2- فرسوده
سایش لایه و خستگی یکی دیگر از مشکلات رایج است که فیلتر کانال برای آن ایجاد می شود. فیلتر تصفیه به طور مداوم در کل ساختار سیستم کار می کند. عملکرد مداوم و زمان به تدریج کیفیت فیلتر سیستم را کاهش می دهد.
با بازرسی و بازرسی از فیلتر دستگاه ، به راحتی آسیب دیده و آسیب می بیند. در چنین مواردی مصرف کننده چاره ای جز تعویض این قطعه ندارد.

با مشاوران رایگان در مرکز دات کام مشاوره رایگان بگیرید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

آبنما :
https://tasisat.com/duct-split-filter/
تاریخ انتشار :
2021-05-05 10:00:04.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا