بازرگانی

فیلتر کربن آتیه – پیش تصفیه آب صنعتی – Atie Energy

فیلتر کربن آتیه ماده ای کربنی است که همیشه به عنوان جاذب ناخالصی ها و رسوبات و مواد معدنی مختلف عمل می کند و کاربردهای زیادی در تصفیه آب و پساب دارد.

فیلتر کربن آتیه به دلیل تماس زیاد کربوهیدرات ها با مواد زائد و سالادهای بد ، جذب بیشتر کربن را آسان می کند و فیلترهای کربن آتیه با قدرت جذب فوق العاده بالا ، تصفیه دستگاه تصفیه آب را تسهیل می کنند.

از فیلترهای کربن آتیه در اکثر دستگاه های تصفیه آب صنعتی و کشاورزی استفاده می شود که به طور کلی دارای دو نوع هستند ، آسمان کربن دانه ای است یا کربن پودری نامیده می شود.

هر دو نوع فیلتر کربن آتیه ، پودر و گرانول نامیده می شوند ، عملکرد بسیار خوبی دارند ، اما ذغال پودر به دلیل تعداد بیشتر لمس مایعات و جامدات معلق در مقایسه با ذغال ، قدرت جذب نسبتاً بیشتری دارد. دانه ای.

کارایی این فیلترهای کربنی در آینده به دو عامل بستگی دارد.

1- مقدار و مقدار کربن

2- تعداد برخورد سیالات و فرکانس آنها با کربن و زمان برخورد کربن در فضا با کربن.

همانطور که می دانید هرچه سرعت جامدات معلق کمتر باشد ، مقاومت و میزان جذب جرثقیل بیشتر می شود که این خود باعث افزایش کارایی کربن می شود و از سایر کربن ها نیز م effectiveثرتر است.

فیلترهای کربن آینده با توجه به اندازه و مقدار ذرات جذب شده ارزیابی ، ارزیابی و اندازه گیری می شوند. و کارایی این اندازه ها 50 میکرون تا نیم میکرون است.

رأی گیری اندازه دقیق دستگاه تصفیه آب را تعیین کنید و دوره تناوب دوره ای را کنترل کرده و مدت زمانی را که تصفیه آب در طول دوره تأیید اهمیت دارد ، بدست آورید.

توجه فشارهای غشایی: فشار ورودی غشا pressure را فشار اولیه یا فشار ورودی می نامند. اگر در امتداد مسیر ورودی آب از خروجی پمپ های فشار بالا به قسمت اولیه شیر کنترل ، ro نصب شده است.

اندازه گیری متداول فشار در خروجی ضروری است ، زیرا اگر فشار ورودی کم باشد ، از کارایی دستگاه می کاهد.

در نظر گرفتن فشار دافعه: به فشار خروجی غشا pressure فشار آب گفته می شود.این فشار نشان می دهد فشار دستگاه قبل از شیر کنترل مسیر دفع کننده است. به دلیل فشار ناهموار بین خوراک تصفیه آب و جریان دفع آن ، شاخص مقاومت که ایجاد نمی شود عبور آن از غشا است.

فیلترهای کربن آتی معمولاً زیر میز یا سینک ظرفشویی نصب می شوند و در دستگاه های تصفیه آب خانگی بسیار مفید هستند و از ورود نمک های بد یا مایعات مضر به آب خانگی جلوگیری می کنند و از این امر جلوگیری می کنند.

حال می خواهیم ببینیم چه فیلترهای کربنی در آینده باعث ترشح مواد محلول در آب می شوند که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

کلر ، عصاره بنزن از ترکیباتی مانند thmT ، رادون و آلودگی میکروبی و بسیاری از مواد دیگر که باعث آلودگی و غیر قابل استفاده شدن آب می شود جلوگیری می کند. حتی برخی از فیلترهای کربن آینده در برخی موارد توانایی حذف نمک های آب سنگین را دارند.

کربن فعال شده از hs2 موجود در آب را به طور کامل از بین می برد ، که باعث می شود آب بو ، رنگ ، طعم و مزه خود را تغییر دهد و این کربن ها قادر به جذب نیم میکرون ذرات آب برای کدر شدن آن هستند. نداشتن آب خوشمزه و خوشمزه.

اما همچنین باید بپذیریم که این فیلترها در حذف برخی مواد و آلاینده ها از آب موثر نیستند ، مانند:

نمک های سخت ، TDS ، سختی ، آرسنیک ، آزبست ، مس ، نیترات و سولفات و …. برای از بین بردن این مواد و مایعات ، باید دستگاه شیرین سازی RO نصب شود.

فیلترهای کربن نیز برای از بین بردن رسوبات از آب مناسب نیستند.

برای از بین بردن رسوبات باید نرم کننده الکترونیکی آب نصب شود که در خبرهای بعدی در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

فیلتر کربن آتیه یکی از پیش تصفیه های سیستم شیرین سازی آب صنعتی است و می تواند به عنوان یکی از اساسی ترین فیلترها برای تصفیه آب صنعتی استفاده شود.

منبع :
https://atie-energy.com/%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D9%86-%D8%A2%D8%AA%DB%8C%D9%87-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8%A8-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-atie-energy/
تاریخ انتشار :
2020-09-21 00:43:12

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا