فیلمی به آینده می پیوندد؟

Netflix به تازگی از ویژگی جدید “تماشا کن” خبر داد که به مشترکین امکان می دهد فیلم های اجاره ای خود را که از طریق اینترنت پخش می شود تماشا کنند. این یک پاسخ مستقیم به Blockbuster Total Access بود که به مشترکین آن اجازه می دهد دوباره برگردند و فیلم های جدیدی را از فروشگاه های محلی Blockbuster دریافت کنند ، ویژگی Netflix هرگز نمی تواند با آن رقابت کند. امتیاز فیلم Blockbuster بسیار بزرگ است. با این وجود ، با سرعت اینترنت و افزایش تعداد افرادی که تلویزیون های خود را به رایانه های خود متصل می کنند ، پخش جریانی فیلم آینده است.

پخش جریانی فیلم سرویسی است که توسط شرکت هایی مانند اپل و آمازون نیز ارائه می شود ، بنابراین Netflix قطعاً اولین شرکتی است که این کار را انجام می دهد ، اما اولین کسی است که فیلم ها را در کنار اجاره DVD پخش می کند. مشترکان می توانند معادل ساعت فیلم را به ازای هر دلار هزینه اشتراک خود تماشا کنند. بنابراین ، برنامه 17.99 دلار به شما 18 ساعت تماشای فیلم از طریق Netflix را می دهد.

بنابراین به هر حال مشکل بزرگ پخش فیلم ها چیست؟ چه کسی می خواهد یک فیلم کامل را روی صفحه کامپیوتر تماشا کند؟ خوب ، سرانجام فناوری در حال جبران است تا این امکان را فراهم کند. اول از همه ، سرعت اینترنت باند پهن سریعتر می شود. دوم ، مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر در حال یافتن راه هایی برای اتصال رایانه های خود به تلویزیون ، حتی به صورت بی سیم هستند. بنابراین ، ویدیوی موجود در رایانه شما محدود به صفحه شما نیست.

و همه اینها برای صنعت اجاره فیلم و دی وی دی و مهمتر از همه برای مصرف کنندگان چیست؟ کسانی که برای کسب درآمد بهتر به اجاره DVD اعتماد می کنند ، شروع به یافتن راهی برای پخش فیلم های خود به مشتریان می کنند. مصرف کنندگان شروع به دیدن فیلم ها و فیلم های درخواستی می کنند و با رشد فناوری ، تقاضای رضایت فوری نیز افزایش می یابد.

برای همه مشتریانی که در آنجا هستند ، ممکن است شما هنوز برای پخش جریانی ویدیو کاملا آماده نباشید. پیشنهادات کنونی شرکت های اجاره DVD می تواند مناسب شما باشد. اگر این نیازهای شما را توصیف می کند ، پس شما هنوز اکثریت هستید. پخش جریانی ویدئو به اندازه خدمات سنتی اجاره DVD آنلاین که توسط شرکت هایی مانند Netflix ، Blockbuster و GameznFlix ارائه می شود ، محبوب نیست. تغییر به جریان ویدئو کند خواهد بود ، اما این اتفاق خواهد افتاد. نگران نباشید ، لازم نیست تا آماده شوید سوئیچ کنید.

در آینده نزدیک چه انتظاری می توان داشت؟

  • محصولات بیشتری برای اتصال رایانه ها به صفحه های تلویزیون ، مخصوصاً به صورت بی سیم طراحی شده اند
  • صفحه های LCD بزرگتر ارزان می شوند
  • مصرف کنندگان بیشتری از اینترنت باند پهن در خانه استفاده می کنند
  • همه شرکت های بزرگ اجاره DVD شروع به ارائه مستقیم محتوای ویدیویی بصورت آنلاین می کنند

    بنابراین فقط بنشینید ، آرام باشید و منتظر اتفاقات تغییرات باشید. ممکن است پخش ویدئو در حال حاضر جدید به نظر برسد ، اما به زودی همه از آن به یک شکل یا شکل دیگر استفاده می کنند. شاید روزی همه فیلم ها ، فیلم ها و نمایش های تلویزیونی مستقیماً از اینترنت به صفحه تلویزیون بروند.

  • نمایش بیشتر

    دیدگاهتان را بنویسید

    دکمه بازگشت به بالا