قابلیت استفاده از مدل تجاری Brent Pine Avant

[ad_1]

مانند هر فرصتی برای تجارت MLM ، باید محصول را جستجو کنید و مشخص کنید که مشروعیت آن از کجا به دست می آید. امروز کلاهبرداری های آنلاین زیادی برای نشستن و پیوستن به هر برنامه ای بدون احتیاط وجود دارد. همین مسئله در مورد آوانت نیز صادق است ، زیرا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

Brent Pine ، خالق مدل کسب و کار Avant ، یک کارآفرین نسبتاً موفق در بازاریابی اینترنتی و شروع یک نرم افزار تجارت آنلاین است. وی در حالی که با بسته های مسافرتی با تخفیف شروع کرد ، به سرعت اقدام به ایجاد شرکتی به نام Liberty League International کرد و 9 سال موفقیت داشت.

پس از یک حرفه مثبت با لیبرتی لیگ بین المللی ، برنت پین به فرصت تجاری بعدی خود در MLM – Avant نقل مکان کرد. همانطور که بسیاری از خانه داران انجام می دهند ، او مدل بین المللی Avant to Liberty League را طراحی کرد و تعدادی از ایده های مشابه را به کار برد.

این فرصت کسب درآمد شامل سه محصول است که با Elevate ، یک برنامه مطالعه 72 روزه در خانه شروع می شود. Elevate با هدف کمک به شما در 72 روز به سطح بعدی می رسد. تمرکز روی رشد شخصی ، افزایش معنویت و نتایج بهتر مالی است. قیمت محصول 1.595 دلار و سود مشاور مشاور فروش 1000 دلار است.

از آنجا Transform را پیدا خواهید کرد ، یک کنفرانس سه روزه که هر چند ماه یکبار برگزار می شود. بهترین بخش این است که هر کنفرانس در مکانی عجیب و غریب برگزار می شود که بتوانید با مشاوران دیگر دیدار کنید و سخنرانی های انگیزشی واقعاً قوی را انجام دهید. قیمت ورودی کلیه رویدادها و اقامتگاه های دو نفر 9495 دلار است و مشاوران از فروش 5000 دلار سود می برند.

محصول نهایی در این فرصت تجاری MLM Transcend است که مشابه Transform است اما برای 3 روز 5 روز طول می کشد.

آنچه پیدا خواهید کرد این است که خطر عدم دریافت سکه با این فرصت وجود دارد. اما باز هم ، می توانید برای هر پیشنهاد شغلی امروز بگویید. پول زیادی نیز وجود دارد که می تواند درآمد زیادی نیز کسب کند. بنابراین در پایان روز باید تصمیم بگیرید که آیا مدل کسب و کار آوانت مناسب است و ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا