[ad_1]
امسال (حدود 2011) صدمین سالگرد IBM است و در طول 100 سال زمانی که IBM موفق بود شرکت اظهار نظر کمی کرد.
وقتی همه چیز خوب پیش می رود شرکت نیازی به اعتیاد به مواد مخدره ندارد. هنگامی که شما نیاز به هایپ دارید معمولاً به این معنی است که در مشکل هستید.
روزنامه نگاران و سردبیران جوان و بی تجربه تمایل دارند آنچه را که در سایر نشریات می خوانند دوست داشته باشند تا آنچه را که خود جمع می کنند. به محض شروع اعتیاد به مواد مخدره اغلب ادامه می یابد.
هیچ روزنامه ای بیشتر از USA Today سرگرم کننده نبوده است. وی در آغاز به کار چند سال پیش رئیس جمهور ایالات متحده رئیس مجلس نمایندگان و رهبر اکثریت سنای آمریکا بود. بقایای آن هیاهوی ابتدایی هنوز چنان بزرگ است که اکثر مردم نمی توانند باور کنند USA Today در حال از دست دادن است.
تاریخ پر است از شکست های بازاریابی که در مطبوعات موفق بوده اند. تاکر 48 NFL هلی کوپتر شخصی و لباس های پلی استر. اصل اعتیاد به مواد مخدره فقط این نبود که محصول جدید مورد توجه قرار گیرد. هسته اصلی اعتیاد به مواد مخدره این بود که محصولات فعلی اکنون از رده خارج شده اند.
پلی استر قرار بود پشم منسوخ شود. هلی کوپتر شخصی می توانست جاده ها و بزرگراه ها را از رده خارج کند. تاکر 48 با چراغ چشم سایکلوپ انقلابی در ساخت اتومبیل های دیترویت ایجاد می کند اما فقط 51 دستگاه از آنها ساخته شده است.
این پیش بینی ها قانون غیر قابل پیش بینی بودن را نقض می کند. هیچ کس نمی تواند آینده را پیش بینی کند حتی یک خبرنگار پیچیده برای وال استریت ژورنال. تنها انقلابی که می توانید انتظار داشته باشید همان انقلابی است که از قبل شروع شده است.
آیا کسی سقوط کمونیسم و اتحاد جماهیر شوروی را پیش بینی کرد؟ درست نیست. و تنها پس از آغاز روند مطبوعات به داستان امپراتوری کمونیست در حال فروپاشی پریدند.
صفحه اول را فراموش کنید. اگر به دنبال سرنخی برای آینده هستید در پشت روزنامه به دنبال آن داستان های کوچک بی خطر بگردید.
در طول سالها بزرگترین هیاهو تحولاتی بوده است که نویدبخش تبدیل کل صنعت به تنهایی ترجیحاً برای اقتصاد ایالات متحده است.
آیا صدای فن پس از جنگ جهانی دوم را به یاد دارید؟ هیاهو این بود که هر گاراژ یک هلی کوپتر را در خود جای دهد و جاده ها پل ها و کل صنعت خودرو را یک شبه از رده خارج کند. آیا دونالد ترامپ هلی کوپتر گرفت؟ مال خودت را گرفتی؟ دونالد در واقع یک
هر از گاهی غذاهای بدون لوکس خبرساز می شوند. گزارش شده است که این تحول انقلابی در صنعت کالاهای بطری ایجاد خواهد کرد. مارک های تجاری مردم به جای بودجه تبلیغاتی برند پوسترها را می خوانند و بر اساس شایستگی هایشان محصول می خرند. این همه یک اعتیاد به مواد مخدره است.
اما در بیشتر موارد اعتیاد به مواد مخدره اعتیاد به مواد مخدره است. انقلاب های واقعی با راهپیمایی تیم ها و پخش اخبار شش عصر به ظهر نمی رسند. انقلاب های واقعی بدون هشدار در نیمه شب می رسند و به نوعی دزدکی حرکت به شما می شوند.
این زمان می برد اما بسیاری از کارآفرینان بازاریابی اینترنتی قانون اعتیاد به مواد مخدر را یاد می گیرند. آنها یاد می گیرند که بازار هدف خود را از طریق تحقیقات کلمات کلیدی و ابزار تحقیق کلمات کلیدی تعریف کنند زیرا می دانند که نمی توانند آنچه را که بازار می خواهد حدس بزنند و استفاده از این همه تبلیغات تبلیغاتی سخت است.
به نظر آسان می رسد اما بازاریابی یک بازی آماتور نیست. بازاریابی یک نبرد محصول نیست. این همه در مورد استراتژی ای است که شما برای بهره گیری از قانون اعتیاد به مواد مخدره استفاده می کنید زیرا اغلب برعکس شکل ظاهری آن در روزنامه نگاری است.
سرانجام یک کتاب عالی برای خواندن 22 قانون سازگار بازاریابی توسط Ries & Trout است.
[ad_2]