قبل از راه اندازی یک وب سایت ، پنج خطای طراحی وب سایت اجتناب می شود

[ad_1]

برای تشکیل نظر در مورد سایت شما 0.05 ثانیه طول می کشد. 94 از 100 مورد از این تصمیمات به طراحی بستگی دارد ، همانطور که در تحقیقات Northumbria و دانشگاه شفیلد توضیح داده شده است. بدون شک تصمیمات تعجب آور بسیاری از رفتار کاربران را بصورت آنلاین تعیین می کند.

طراحی وب سایت هرگز کامل نیست. شما باید خطاها را تصحیح کرده و مرتباً آنها را بررسی کنید تا در هدف قرار بگیرید. با این حال ، برخی از خطاهای طراحی ، اگر قبل از راه اندازی وب سایت شما اصلاح نشوند ، می توانند آسیب جدی به اعتبار و تجارت وارد کنند.

خطاهای طراحی تجربه کاربر (UX)

براساس گزارش KoMarketing Ease of Use ، 86٪ از بازدیدكنندگان دسترسی آسان به اطلاعات در مورد محصولات و خدمات در وب سایت دارند. اگر نیازی به دانستن نیاز به استفاده صحیح نباشد ، اعتبار سایت شما تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

شما باید میزان اطلاعات در هر صفحه را کنترل کنید. این باید در جیب های مختصر باشد و در متن با سایر مطالب / صفحات مرتبط باشد.

پیوند تکراری را بررسی کنید. هر کسری را حذف کنید. اگر یک نوار جستجو وجود دارد ، اطمینان حاصل کنید که نتایج کافی را به همراه دارد. دکمه خانه خود را به راحتی قابل مشاهده کنید. 36٪ بازدید کنندگان سعی كردند برای بازگشت به آرم سایت كلیك كنند.

اگر سایت شما شامل سایت های مینی یا زیر سایت ها است ، اطمینان حاصل کنید که کاربر راهی برای پاسخ به شما دارد. بازدید کنندگان را در صفحه یتیم گیر ندهید.

عدم وضوح

اگر روی پیوندی بنام “غذای مرغ” کلیک کنم ، آیا می توانم به صفحه وب درباره “غذای مرغ” یا “غذای مرغ” دسترسی پیدا کنم؟

هدف از طراحی عالی دستیابی به وضوح است. این به معنای کاهش بار شناختی کاربر هنگام تلاش برای ورود به صفحه وب شما است.

عناوین توصیفی ، یک سلسله مراتب نوری و ویژگی های کمتر به وضوح هدفمند عناصر طراحی تیز هستند. با این حال ، از موارد زیر پرهیز کنید.

نامهای نامناسب دسته

نتایج جستجوی غیر منتظره

پیوندهای مشابه

قیمت ها یا اطلاعات به سختی قابل مشاهده است

محتوای طبقه بندی نشده

تنظیمات ناوبری گیج کننده / گمراه کننده است

سادگی بیش از حد در طراحی

اگر 15 دقیقه فرصت به خواندن مطالب صفحه وب خود را به کاربر بدهید ، دو سوم نسخه های خلاق را بیش از اطلاعات معمولی ترجیح می دهند.

طرح های تخت ساده ، بدون درد ، ساده و آسان بر روی چشم است. با این حال ، اگر خیلی فاصله گرفته شود ، ممکن است به رنگ های خسته کننده ، متن اصلی ، دسترسی و یک وب سایت عمومی منجر شود.

یک خط خوب بین دو نتیجه وجود دارد.

هدف نهایی طراحی وضوح است. در حالی که ساده سازی به این هدف کمک می کند ، اغراق در آن ممکن است خلاقیت را خنثی کرده و از ماندن بازدیدکنندگان را کاهش دهد.

طراحی پاسخگو ضعیف / غایب

از کل زمانی که شخصی در اینترنت می گذرد ، کاربران تلفن همراه 71٪ در ایالات متحده و چین ، 61٪ در انگلستان و 91٪ در اندونزی را نشان می دهند. 52٪ از آنها از معامله با شرکتی که وب سایت هایشان از ضعف صفحه نمایش های کوچک نشان می دهد ، امتناع می ورزند.

طراحی صفحه وب پاسخگو این یک ارائه بدون دردسر ، انعطاف پذیر و سریع برای استفاده است.

گزارشهای تحلیلی آسان تر ، نرخ گزاف گویی پایین ، نرخ تبدیل بهتر و برخی هزینه های پایین تر را برای شما فراهم می کند. همچنین ، 80 درصد از جستجوی تلفن همراه در مشاغل محلی معلوم می شود.

اگرچه سهولت برخورد با موبایل تاکنون یک عامل رسمی در رتبه بندی وب سایت های گوگل نیست ، اما وقتی موتورهای جستجو کارایی صفحات وب را در نظر می گیرند به یک عنصر مهم تبدیل شده است.

سازمان متن قابل پاک کردن

جستجوی HubSpot نشان می دهد که 43٪ بازدید کنندگان در حال مرور مطالب هستند. اگر نتواند توجه آنها را جلب کند ، از بین می رود.

به راحتی قابل پاک کردن مطالب قابل خواندن را 47٪ افزایش می دهد. نیازی به گفتن نیست ، بازدید کننده باید بتواند مطالب شما را مرور کند ، خواه یک پست وبلاگ باشد یا یک صفحه وب.

از پاراگراف های طولانی و شلوغ خودداری کنید. از گلوله ها استفاده کنید. از فضای سفید به نفع خود استفاده کنید. از Bold و Italics در اعتدال استفاده کنید.

شما به عناوین برنده احتیاج دارید از زیرنویس ها استفاده کنید. با هدف بدست آوردن بخش عمده ای از مطالب. با استفاده از شکستن متن ، به استفاده از عکس ها و فیلم ها کمک می کند. این به کاربر کمک می کند تا به سرعت نقطه را ثبت کند.

تعقیب را بعد از طراحی سایت کامل به تعویق نیاندازید

سایت شما باید به درستی هدف خود را تأکید کند ، کاربر محور و مفصل باشد. اگر متوجه شدید که صفحات وب شما بیش از نیمی از عواملی را که قبلاً به آنها اشاره کردم فاقد شلیک هستند و به تنظیمات فکر کنید.

با این حال ، هیچ نقطه ای نیست که بی عیب و نقص ترین ظاهر و احساس را تعقیب کند. با گذشت زمان ، جمع شدن مخاطبان و هدف کلی ، موضوعات جدید طراحی وب همیشه ظاهر می شود.

به عنوان سعی کنید اشتباه نکنید در وب سایت ، مسیرها را تماشا کنید ، و در مدت زمان کوتاه نتایج مناسبی را مشاهده خواهید کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا