قدرت بازاریابی مقاله – بازاریابی آنلاین را به صورت رایگان انجام دهید

[ad_1]

Google

خواه بیشتر صاحبان مشاغل به آن پی ببرند یا نه ، تقریباً همه موفقیت های تجاری آینده به طور فزاینده ای با بازاریابی اینترنتی خوب همسو می شوند ، این به معنای نیاز به هدایت بازدید به وب سایت شما است.

چگونه ترافیک رانندگی می کنید؟

س isال این است که چگونه بازدید از سایت خود را هدایت می کنید؟ روش ها و تکنیک های ظریف بسیاری برای پیگیری وجود دارد ، اما روشی که در این زمینه آزمایش کرده است بازاریابی مقاله است

بازاریابی مقاله چیست؟ بازاریابی مقاله با توزیع آزادانه مقالات شما در رابطه با صنعت ، محصولات یا خدماتی که تجارت شما در آن معامله می کند ، از قدرت اینترنت بهره می برد.

اکنون این مقاله ها باید برای جذب مخاطب مورد نظر شما ، با اطلاعات مفیدی که باعث می شود این مقالات در جای خود مورد توجه خواننده قرار گیرند ، نگاشته شوند و شما را به عنوان یک متخصص دیده شوند. برای استفاده از این وضعیت تخصصی ، معمولاً در انتهای مقاله یک متن از متن شما با یک لینک قابل کلیک به وب سایت یا وبلاگ شما وجود دارد.

سپس مقالات با هدف ضبط ، استفاده و پخش گسترده پیام شما در فضای مجازی به روشی بدون سانسور و ویروسی ، بصورت آنلاین منتشر می شوند. مقالات خوب می توانند خیلی سریع بین افراد پخش شوند و دامنه ویروسی گسترده ای داشته باشند.

این روش تبلیغاتی سزاوار آن است که در زرادخانه تاکتیک های بازاریابی هر شرکت باشد ، زیرا نه تنها می تواند در جذب مشتری جدیدی که به دنبال خرید محصولات مرتبطی که می فروشد ، بسیار مثر باشد ، بلکه روند تبدیل شما و شرکت شما را به متخصصانی که اعتبار و اطمینان بالاتری را ایجاد می کند ، آغاز می کند. که منجر به مراجعه و فروش بیشتر می شود.

تو می توانی آن را انجام دهی

حالا قبل از اینکه فکر کنید که بدون نوشتن مقاله از قبل به اندازه کافی مشغول هستید ، موارد زیر را در نظر بگیرید. لازم نیست خودتان آن را بنویسید. در حقیقت ، روشهای مختلفی برای تبدیل تخصص شما به مقاله وجود دارد ، از جمله رونویسی مصاحبه برای شما ، نوشتن یک نویسنده ارواح برای شما بر اساس نیازهای شما و غیره. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تاکتیکها به کتابهای بازاریابی آنلاین مراجعه کنید.

اکنون ، برای اینکه مقاله به عنوان یک ابزار بازاریابی عملکرد خوبی داشته باشد ، باید هوشمندانه در اطراف کلمات کلیدی افرادی که در Google جستجو می کنند و غیره ساخته شود. استفاده از ابزار کلمه کلیدی Google می تواند بینشی را در مورد کلماتی که مردم استفاده می کنند ، ایجاد کند و این باید در انتخاب عنوان و عبارت مقاله تأثیر بگذارد.

توزیع رایگان غالباً با بارگذاری مقاله در فهرستهای “سایت مقاله” مانند EzineArticles انجام می شود ، جایی که آنها برای توزیع رایگان برای افرادی که به دنبال مقاله برای قرار دادن در وب سایت خود یا ezine هستند ، منتشر می شود. به همین دلیل است که شما باید یک رزومه را در پایان قرار دهید ، به طوری که خوانندگان به طور گسترده می توانند از طریق این لینک راه خود را به شما پیدا کنند.

بنابراین ، با نوشتن مقالات بازاریابی با محتوای خوب برای خوانندگان و استفاده از سایت های فهرست مقالات ، سایت شرکت باید با گذشت زمان ، تعداد زیادی بازدید کننده به صورت رایگان پذیرا شود.

اکنون یک نکته را باید به خاطر بسپارید که ارائه مقاله دقیقاً به بسیاری از این راهنماها ایده خوبی نیست. بهتر است نسخه های مختلفی بنویسید تا بتوانید از شواهد مختلف استفاده کنید.

از مقالات همراه با بازاریابی دیگر استفاده کنید

علاوه بر این ، همانند سایر بازاریابی های خوب ، کمپین های بازاریابی هماهنگ سعی می کنند تاکتیک های مختلف را هم افزایی کنند. بنابراین بهتر است از بازاریابی مقاله همراه با بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و سایر روش های بازاریابی اینترنتی استفاده کنید.

اکنون مشخص شده است که هزینه های این روش وجود دارد ، اما چیزی مانند هزینه روش های مستقیم تر مانند تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PC) ، مانند Google AdWords. در واقع ، تجربه نشان می دهد که با گذشت زمان ، با استفاده از سئو خوب همراه با بازاریابی مقاله ، می توانید این کار را با هزینه بسیار کمتری انجام دهید. علاوه بر این ، در صورت ارائه چنین اطلاعات مفیدی به جامعه هدف ، این تجربه و موقعیت شما را در بازار افزایش داده و پیروان وفاداری را ایجاد می کند.

از این بنیاد ، فروش شما رشد خواهد کرد و مورد حمایت شما قرار خواهد گرفت و مهمتر از همه ، به راحتی تحت تأثیر تبلیغات تبلیغاتی رقبا قرار نمی گیرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا