قدرت تایید مشهور در بازاریابی رسانه های اجتماعی

تلویزیون را روشن کنید ، فیس بوک را بررسی کنید ، به یک چاپ یا تبلیغات آنلاین بنگرید ، و این یک فرصت خوب است که شما می توانید یک مشهور را ببینید که یک محصول را تصویب می کند. این شیوه بازاریابی بسیار محبوب ده ها سال است که وجود دارد و امروزه در محیط های مبتنی بر رسانه های اجتماعی جذابیت بیشتری پیدا کرده است. علاوه بر جذابیت ما با افراد مشهور و زندگی آنها ، رسانه های اجتماعی بسیاری از افراد را قادر ساخته اند تا روزانه با افراد مشهور مورد علاقه خود ارتباط برقرار کرده و از آنها پیروی کنند. در میان فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام ، اسنپ چت و بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر ، افراد مشهور اکنون دسترسی فوری به هزاران ، اگر نه میلیون ها نفر ، طرفداران به اشتراک گذاشتن چیزهایی در مورد زندگی خود ، بلکه برای تبلیغ خود و اعتقادات خود و همچنین محصولات و شرکت ها دارند.

متأسفانه برای بسیاری از شرکت ها ، وقتی استفاده از تاییدیه های افراد مشهور صورت می گیرد ، این تصور غلط وجود دارد که هزینه توجیه آن یا عدم درج آن در بودجه آنها بسیار گران است. اگرچه این امر می تواند درست در دهه های 1980 و 1990 و در اوایل دهه 2000 میلادی در نظر گرفته شود ، اما اکنون می تواند هزینه کمتری داشته باشد (بسته به افراد مشهور) در مقایسه با برخی از مشاغل کوچک در چند ماه یا کمپین های پرداخت برای هر کلیک (PPC) را خرج می کنند. تابلوی اعلانات در بوستون به مدت 4 هفته. در حالی که هر مشاغل متفاوت است ، و اهداف بازاریابی بسته به عوامل متفاوت است ، برای بسیاری ، به ویژه کسانی که محصول را تبلیغ می کنند ، حداقل ارزش این را دارد که بررسی کنیم آیا تایید مشهور برای آنها مناسب است یا خیر.

علاوه بر مقرون به صرفه بودن ، حمایت از افراد مشهور از طریق رسانه های اجتماعی دارای مزایای بسیار زیادی نسبت به بازاریابی سنتی رسانه های اجتماعی است. مهمترین و مهمترین دسترسی ، دسترسی است. این شانس بسیار خوبی وجود دارد که افراد مشهوری که برای تأیید محصول یا شرکت خود به شما ارائه می دهند ، پیروان بیشتری در تجارت شما داشته باشند. برای کسانی که با فیس بوک آشنا هستند ، ما می دانیم که وقتی پستی را منتشر می کنیم ، به کل شبکه ما نمی رسد بلکه در عوض حداقل به یک درصد می رسد ، حداقل بدون پرداخت “تبلیغات” از پست. در حالی که بسیاری از آنها در کمپین هایی که شامل تاییدیه افراد مشهور باشد ، “تقویت” را می پردازند ، اما در هر دو مورد باز هم به تعداد بیشتری از افراد خواهید رسید.

حالا در مورد افرادی که به آنها خواهید رسید چطور؟ اینها افرادی هستند که فعالان را دنبال می کنند ، بنابراین در واقع به آنچه درج شده است اهمیت می دهند. این مانند تبلیغات در کنار پست های آنها نیست ، این بخشی از مطالبی است که آنها ایجاد می کنند ، این درست در مقابل طرفداران خود را نشان می دهد ، بسیاری از آنها نظرات افراد مشهور را که هنگام تصمیم گیری دنبال می کنند ، در نظر می گیرند. به همین دلیل است که حمایت های مشهور برای مشاغل بزرگ ، سیاسی و خیریه برای مدت طولانی محبوب بوده اند.

در انتخاب افراد مشهور مناسب برای تأیید شرکت یا محصول خود ، فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد. در حالی که قیمت مورد توجه بسیاری از آنها فوراً در نظر خواهد گرفت ، چیز مهمتر برای موفقیت است. داشتن یک میلیون دنبال کننده بسیار عالی است ، اما بعد از صحبت با باب سففیل (صاحب CshopTV) ، من می دانستم که سه نکته اصلی برای فکر کردن وجود دارد.

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید ، آیا مشهور بودن برای محصول شما مناسب است و آیا محصول شما برای مشهور بودن مناسب است؟ شما گردنبندهای الماس را در فروشگاه تجهیزات گلف نمی فروشید ، به همین ترتیب شما یک خانم جوان ندارید که محصولات مراقبت های بهداشتی مردان را در رسانه های اجتماعی تأیید کند. وقتی در مورد صدور گواهینامه محصول با Bob Cefail صحبت کردم به من گفته شد ، “شما محصولی را می خواهید که افراد مشهور از آن استفاده کنند. طرفداران آنها می خواهند درباره آن بدانند تا کالایی که از آن استفاده می کنند جالب باشد.

دوم ، آیا این پیروان جمعیت شما هستند؟ اگر celebs 5 میلیون دنبال کننده داشته باشد ، احتمالاً حداقل عده ای از جمعیت جمعیت مورد نظر شما مطابقت دارند ، اما اگر درصد زیادی از گروه آنها نباشد ، بهتر است در مجلسی که می خواهید از آنها تجدید نظر کنید. اینها فاکتورهای عادی است که باید در همه اشکال بازاریابی مورد توجه قرار دهید ، اما با تأیید افراد مشهور در رسانه های اجتماعی ، می توانید شماره های بسیار جالبی بدست آورید تا به شما در تصمیم گیری صحیح برای شرکت خود کمک کند.

سرانجام و شاید مهمتر از همه ، این افراد مشهور چگونه با طرفداران خود ارتباط برقرار می کنند؟ برخی وجود دارند که پست های اجباری را برای حفظ حضور خود در رسانه های اجتماعی ایجاد می کنند ، اما مواردی وجود دارد که در حال حاضر برای ایجاد رابطه با طرفداران خود از طریق رسانه های اجتماعی تلاش می کنند. به عنوان یک طرفدار “Arrow” CW ، اگر نگفتم استفان امیل نمونه خوبی برای ایجاد رابطه با طرفداران از طریق رسانه های اجتماعی است ، خجالت می کشم. این میزبان سوالات و پاسخهای زنده است ، مرتباً در مورد انواع چیزهای مورد علاقه به روز می شود اما همچنین دارای به روزرسانی منظم در زندگی است و پست های خوبی را ایجاد می کند. در هنگام تورهای کنوانسیون ، به نظرات خود پاسخ دهید و فیلم ها را از گروه نمایش ارسال کنید. پیروان استفان آمل (و بسیاری دیگر از نمایش های مختلف CW) واقعاً درگیر و علاقمند به آنچه در آینده است. وقتی من از این موضوع با باب سویل استفاده کردم ، او به من گفت: “چیزی بهتر از یک شخصیت مشهور مشهور وجود ندارد. شما می فهمید که طرفداران آنها احساس می کنند که در بعضی از سطوح واقعاً می توانند با شخصیت به عنوان یک شخص عادی ارتباط برقرار کنند و نه فقط کسی که آنها را در کانون توجه قرار می دهند.”

در حالی که ممکن است تأییدیه های مشهور از طریق رسانه های اجتماعی برای همه افراد مناسب نباشد ، هر شرکتی می تواند در مورد بسیاری از گزینه های موجود در مورد آنها فکر کند و اکتشاف کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا