بازرگانیبرترین های کسب و کار

قطعات لاستیکی خودرو

وقتی درباره خرید و یا تولید قطعات لاستیکی ماشین صحبت می کنیم ، به طور قطع چندین مورد وجود دارند که دارای اهمیت بسیاری می باشند. در این مقاله از شرکت کار و صنعت تمامی راهنمایی های خود را در قبال رسیدن به یک محصول لاستیکی نهایی مناسب با صنعتتان را بیان خواهیم کرد .

قسمت بزرگی از ماشین توسط قطعات لاستیکی تشکیل داده شده اند. اکثر قطعات لاستیکی ماشین تکمیل کننده یک واحد می باشند. در این مقاله می خواهیم شما خوانندگان عزیز را به دانستن مواردی اندک درباره قطعات لاستیکی موجود در ماشین دعوت کنیم.

افزایش | ایران

متریال مختلفی برای ساخت این قطعات لاستیکی در شرکت کار و صنعت مورد استفاده قرار می گیرند که دو نوع از آن ها لاستیک های طبیعی  و یا لاستیک های مصنوعی می باشند.

لاستیک ماشین

اولین و بزرگترین مجموعه لاستیکی در خودرو که در آن ها قطعات لاستیکی نقش اساسی دارند و اکثریت مجموعه را تشکیل داده اند، تایر های ماشین می باشند.

حال شاید از خود بپرسید بهتر است تایر ها از لاستیکی طبیعی بوجود بیایند یا مصنوعی؟ جواب این سوال با اطمینان لاستیکی مصنوعی می باشد زیرا می توانیم اینگونه هر وقت تایر های ماشین فرسوده شدند آن ها را بازیافت کنیم.

یکی دیگر از فواید استفاده از لاستیکی مصنوعی در تایر ماشین ها این است که می توان در لاستیک مصنوعی در هنگام مذاب بودن ، گوگرد نیز حل کرد و به اصطلاح لاستیک را ولگانیزه کرد . این عمل باعث می شود مقاومت سایشی لاستیکی افزایش یابد و اندکی خشک شود تا حالت خود را از دست ندهد.

آج های تایر ماشین ، مهمترین بخش تایر ماشین در هنگام حرکت هستند . در صورتی که این عاج ها فرسوده شوند و یا دیگر برای رانندگی مناسب نباشند ، باید لاستیکی را بازیافت کنیم . برخی از این تایر ها دارای ویژگی استافده پس از بازیافت می باشند.

خرید واشر و روکش

واشر های موتور ماشین و یا روکش های موجود در آن نقش حیاتی در حفظ دمای مناسب ماشین دارند. برای مثال در صورتی که واشر یک خودرو خراب شود ممکن است موتور جوش بیاورد . به علاوه واشر های از سر ریز و یا برون ریز سیالات درون موتور جلوگیری می کنند.

افزایش | ایران

واشر ها در موتور انواع مختلفی دارند . برخی از واشر ها تکی و دایره ای شکل هستند ، برخی دیگر از واشر های شامل یک واحد بزرگتر با چند حفر قابل آب بندی می شوند مثل واشرسرسیلندر.

اکثر قسمت های ماشین که دارای قطعات لاستیکی هستند ، لاستیک شان با اندکی نیتریل نیز ترکیب شده است . نیتریل می تواند به راحتی قابلیت کشسانی الاستیک را افزایش دهند . همینطور اکثر آن ها اندکی گوگرد را با درصد های متفاوت دارند. این امر باعث می شود که اگر قطعه لاستیکی قرار است فرم یا حالتی به خود بگیرد ، به راحتی بتواند این کار را انجام دهد.

چرا قطعات لاستیکی ماشین کار و صنعت

در این حوزه و تولید این نوع از محصولت ، رقابت شدیدی بین فروشندگان وجود دارد. مهندسین کار و صنعت می توانند از طریق مشاوره های آن ها به شما ، باعث بشوند شما بهترین انتخاب را با توجه به نیازتان انجام دهید. شرکت کار  و صنعت با توجه کردن به دو فاکتور مهم از قبیل ایجاد تنوع بالا در تولید قطعات لاستیکی خودرو و همینطور کیفیت مناسب در متریال به کار رفته در آن ها توانسته است رضایت مشتریان را به صورت دائمی داشته باشد.

بازار قطعات لاستیکی به خاطر صنعتی تر شدن کشور ایران ، دائما در حال توسعه می باشد . اما مهندسی کار و صنعت دائما بر این عقیده بوده اند که نیاز مشتری مهمترین قسمت فروش این قطعات می باشد . برای همین به شما پیشنها می کنیم در صورتی که کوچکترین سوالی در قبال خود داشتید با ما تماس بگیرید.

با توجه به حوزه گسترده ی درخواست مشتریان عزیز برای ساخت قطعات لاستیکی با متریال های متفاوت ، بسیار زیاد می باشد . برای همین شما می توانید از ما بخواهید که محصول شما را به صورت سفارشی با متریال دلخواه تان تولید کنیم.

 

افزایش | ایران

متریال هایی که باعث تولید قطعاتی لاستیکی نظیر انواع واشرهای منجیددار و بدون منجید، کوپلینگ و پکینگ، ضربه گیر دسته موتور ، درزبندهای بتون، انواع بالشتک الاستومری (نئوپرن) و نوار اسفنجی ، درزگیر انبساط نگهدارنده لوله پکینگ سدل ، شیلنگهای دو جداره فشار قوی، شیلنگهای ویژه بنزین ، و مقاوم در مقابل مواد شیمیایی و روغنی و هزاران قطعه متنوع دیگردر این شرکت طراحی و تولید شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا