قلب کارآفرینی اینترنتی

[ad_1]

کارآفرینی آنلاین اصطلاحی کلی است که برای توصیف یک کارآفرین در حال انجام فعالیتهای تجاری خود به صورت آنلاین است. اغلب در اولین ذکر کارآفرینی به صورت آنلاین ، اولین تصویری که در ذهن بسیاری از افراد به ذهن می رسد فروشگاه های آنلاین مانند eBay.com یا Amazon هستند. به این ترتیب ، در این مقاله جنبه های کارآفرینی در اینترنت با تصویرگری از یک مطالعه مختصر موردی توسط اریک اسمیت ، مدیر عامل شرکت خدمات خریدار غیر سیمی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

گسترش گسترده ای از & # 145؛ سریع ثروتمند شوید & # 146؛ نمودارهای اینترنتی ، و غالباً ، این بسته ها برای جذب فرصت طلبان با & # 145؛ طراحی شده اند. ثروتمند شوید & # 146؛ ذهنیت در بیرون کشیدن جیب هایشان به این امید که تبدیل به چیز بزرگ بعدی شود & # 146؛ در وب برعکس ، کارآفرینی موفق در اینترنت یک شبه اتفاق نمی افتد. Yarrow Starack ، یک تاجر موفق استرالیایی ، در مورد & # 145؛ ثروتمند شوید & # 146؛ نمودار:

& # 147؛ اینجا کارهایی است که شما باید انجام دهید. خرید محصولات را متوقف کنید ، به مواردی که قبلاً داشته اید ، به آنچه آموخته اید و جایی فکر می کنید می توانید از مهارت های خود استفاده کنید استفاده کنید. & # 148؛

همانطور که در مورد کارآفرینی با آجر و ملات ، کارآفرینی آنلاین نیاز دارد که یک ایده به یک تجارت تبدیل شود. اغلب اوقات ، روند طولانی استقامت و آماده سازی است و علت مشترک عدم موفقیت در کارآفرینی اغلب به دلیل تنبلی است. همچنین ، دروس آموخته شده در مشاغل کارآفرینی مبتنی بر اینترنت باید به کار گرفته شود ، بنابراین باید عناصری از قبیل ایده قوی درباره یک محصول یا خدمات ، درک قوی از محصول یا خدمات ، مشتری ، اصول بازاریابی و عناصر تأمین مالی (CELCEE) ، 2003) با دقت در نظر گرفته شود. علاوه بر این ، کاربران شبکه باید پویایی فناوری وب را در تحویل فروشگاه های خود به خانه های مشتریان خود درک کنند. اینها ملاحظاتی است که خالص پیش تولید کننده باید آنها را محاسبه کند.

مهمتر از همه ، این ویژگی برجسته پیشگویی واقعی بود که با طرد روبرو شد و توانست بر یک مانع غلبه کند. این مورد با اریک اسمیت ، خالق سرویس خریدار غیر سیم eBay ، که به خریداران eBay هشدار می دهد در زمان پایان حراج و اجازه می دهد تا آنها با استفاده از فناوری فایروال تلفن ، آخرین لحظه را از طریق تلفن مناقصه کنند. دلیل اصلی UnWired به شرح زیر است: خریداران غالباً هنگام استفاده از خدمات خریدار UnWired از مزایده و پیشنهاد بالاتری برخوردار هستند و هرچه حراج بالاتر باشد ، سود بیشتری برای eBay خواهد داشت. EBay UnWired پس از آن بخشی از درآمد حاصل از درآمد شما را می پردازد که کاربر خریدار Unwired در حراج برنده می شود. آنچه اکثر مردم نمی دانند این است که قبل از موفقیت UnWired ، اریک در یک پروژه قبلاً خالص با استفاده از فناوری فایروال تلفنی برای محققان اینترنت و کاربران سایت های شبکه های اجتماعی ، که می خواستند با مسابقات احتمالی ارتباط برقرار کند ، بدون داشتن شماره واقعی آنها ، با مسابقات احتمالی تماس برقرار کرد. طی یک ماه از معرفی ، کاربران این سرویس را بسیار گران قیمت دانستند ، زیرا اریک راهی برای کاهش هزینه های این فناوری نداشت.

با این حال ، در برابر همه شانس ها ، اریک هنگامی که همسرش به او می گفت چطور یک روز دیگر در eBay به او پیشنهاد می دهد ، شانس دیگری پیدا کرد ، زیرا eBay در آن زمان چنین خدمات پیشنهاد قیمت تلفنی رایگان نداشت. با ادامه داستان ، اریک تصمیم گرفت eBay ایده فنی خود را بفروشد ، و بقیه UnWired تاریخ است.

در مجموع ، این داستان توضیح می دهد که کارآفرینی آنلاین فراتر از یک ایده عالی است ، اما شخصیت و جنبش قوی نیز نقش اساسی در موفقیت دارد. توانایی مقابله با عقب نشینی و ماجراجویی بیش از حد بزرگترین دارایی خالص نیست. برای قرض گرفتن نقل قول از ژانل المس ، & # 147؛ مطمئن شوید که از “مثلث موفقیت” استفاده می کنید & # 148 ؛. این مثلث از 3 عامل تشکیل شده است: & # 147؛ شخصیت ، وجدان و قوام & # 148 ؛. این قلب یک پروتئین ساز موفق است.

برای اطلاعات بیشتر و منابع در مورد کارآفرینی آنلاین ، به وبلاگ من مراجعه کنید اینجا [http://leojohn-internetbiz.blogspot.com]

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا