قوانین بازاریابی شبکه های اجتماعی: آیا شما در لبه هستید؟

[ad_1]

بازی | توییتر

محتوای رسانه های اجتماعی و بازاریابی – یک دستور العمل خوشمزه برای موفقیت ، به شرطی که به درستی مدیریت شود. این بدان معنی است که شما به برخی ایده ها در مورد نحوه شروع یا اصلاح مجدد عملیات فعلی خود نیاز دارید.

آداب معاشرت خاصی همراه با بازاریابی در شبکه های اجتماعی وجود دارد. هدف شماره یک شما علاوه بر برآورده ساختن نام تجاری و هدف کلی شرکت شما ، خدمت به مشتریان است.

برای اطمینان از اینکه مواد لازم برای موفقیت را به دست می آورید ، در اینجا 10 قانون در بازاریابی شبکه های اجتماعی آورده شده است که به شما کمک می کند تا به آنجا برسید.

قانون شماره 1: گوش کنید

ممکن است فکر کنید وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود همه چیز درباره بحث است ، اما اشتباه می کنید. شما باید بیشتر و کمتر صحبت کنید محتوای فعلی مخاطبان هدف خود و آنچه را که آنها به صورت آنلاین می گویند بررسی کنید و سپس وارد هر بحثی شوید. این یک روش سریع و قابل اعتماد برای فهمیدن اینکه چه چیزی برای آنها مهم است و چگونه می توانید این اطلاعات را فاش کنید. سپس ، ایده بهتری از اینکه به دنبال چه محتوایی هستند – و چه چیزی آنها را علاقه مند است ، خواهید داشت. به این ترتیب ، شما به جای اطلاعات کم ارزش ، به زندگی آنها ارزش بیشتری می دهید. و این دقیقاً همان چیزی است که هر تجارت خوب باید ارائه دهد.

قانون دوم: تمرکز کنید

خیلی بهتر است که بر روی یک منطقه منحصر به فرد تمرکز کنید و جزئیات داخلی و خارجی را بشناسید تا یک انتخاب گسترده و فقط جزئیات سطح را بدانید. برای ساختن نام تجاری خود می خواهید صفحه رسانه های اجتماعی شما یکسان باشد.

قانون شماره 3: کیفیت کلی

کیفیت همیشه از کمیت پیشی می گیرد. به هر حال ، آیا ترجیح می دهید 500 مخاطب محلی داشته باشید که پست های شما را دائماً بخوانند و سپس آنها را با بیش از 1000 اتصال که هیچ نوع مزیتی ارائه نمی دهند ، با دیگران به اشتراک بگذارید؟

قانون 4: صبر یک فضیلت است

دلیل محبوبیت این ضرب المثل وجود دارد. مانند اکثر امور در تجارت ، یک شبه موفقیت نخواهید یافت (تا آنجا که آرزو می کنیم). در حقیقت ، ممکن است طی یک سال موفقیت کسب نکنید. اما هرچه بیشتر روی این موضوع کار کنید ، بیشتر خواهید فهمید که چه چیزی مفید است و چه چیزی مثر نیست.

قانون پنجم: اهمیت عوارض

چه اتفاقی می افتد اگر محتوای عالی و با کیفیت ارائه دهید؟ با گذشت زمان ، بانک دنبال کنندگان را به صورت آنلاین ایجاد می کند. این افراد به احتمال زیاد مطالبی را که می خوانند در سایت شما به اشتراک می گذارند. از فیس بوک گرفته تا توییتر تا LinkedIn ، مخاطبان شما این خبر را پخش می کنند. این بدان معنی است که هر منطقه ای که کمبود دارید – مانند عدم همراهی با صفحه توییتر به اندازه فیس بوک – مخاطبان شما از آن برای شما مراقبت خواهند کرد. این فرصت برای فرصت های بزرگتر و بهتر فراهم می شود. هرچه محتوای شما بیشتر به اشتراک گذاشته شود ، احتمال نمایش آن در جستجوی Google بیشتر است. این ورودی های مهم درها و راه های بی شماری برای مردم برای یافتن تجارت آنلاین شما باز می کنند.

قانون شماره 6: تأثیر اصلی است

برنامه ریزی کنید که مدتی را صرف این کنید که بفهمید چه کسی بیشترین تأثیر را در صنعت یا بازار شما به صورت آنلاین دارد. این افراد نه تنها مخاطبان زیادی خواهند داشت. آنها همچنین علاقه زیادی به محصولات شما و همچنین خدماتی که تجارت شما ارائه می دهد خواهند داشت. اگر توجه آنها به اندازه کافی جلب شود ، ممکن است آنها مایل باشند مطالب شما را با گروه مخاطبان خود به اشتراک بگذارند و زمینه بازی کاملا جدیدی را به شما ارائه دهند.

قانون شماره 7: ارزش

فرض کنیم شما تمام وقت خود را صرف صرف محصولات و خدمات خود می کنید. خوب ، نه تنها خسته کننده است ، بلکه به درد شما نمی خورد. و علاوه بر این ، مردم گوش نخواهند داد. شما باید چیز اضافی را به میز بیاورید. این بدان معنی است که در تلاش برای ایجاد ارتباط با آنها ، تمرکز کمتری بر روی محصولات / خدمات واقعی و تمرکز بیشتر بر دادن محتوای منحصر به فرد و مرتبط به مخاطبان مورد نظر خود دارید. در نهایت ، بهترین تبلیغ دهان به دهان شما مخاطبان شما خواهد بود.

قانون شماره 8: شناخت مردم

آیا می توانید چیزی بدتر از ارتباط با یک شرکت … و این که آن تجارت شما را نادیده بگیرد تصور کنید؟ خواه یک سوال باشد ، یک تعارف ، یا یک سازگار ؛ تأیید اینکه صدای مخاطب خود را می شنوید کلیدی است. شما می خواهید با آنها رابطه حرفه ای برقرار کنید ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که به همه کسانی که با شما تماس می گیرند پاسخ دهید.

قانون 9: آسان باشید

در بالای صفحه خود بمانید – شما نمی خواهید محتوای عالی ارسال کنید و سپس به مدت سه ماه دیگر هرگز پست نکنید. خود را همیشه در دسترس مخاطبان خود قرار دهید. این به معنای ادامه مشارکت در مکالمات و ارسال مطالب به طور منظم است.

قانون 10: متقابل

اشتراک یعنی مراقبت! اگر مردم مطالب شما را به اشتراک می گذارند ، شخص خوبی است! مقداری از وقت خود را در شبکه های اجتماعی بگذرانید و به دنبال محتوای دیگری برای به اشتراک گذاشتن باشید. ادامه دهید – مخاطبان شما از آن استقبال خواهند کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا