بازرگانی

قیمت روز هوا AC Bosch 12000 (تحویل فوری) گزینه بانه

12000 تاک انگور در بانه بخرید
معرفی و کاشت مجدد آب و هوای 12000 بوش
بسیاری از مردم با شنیدن نام “بوش” به لوازم خانگی فکر می کنند ، از جمله یخچال و فریزر ، اجاق گاز و ماشین لباسشویی ، که بوش همه آنها را ذکر کرده است. با این حال ، بوش همچنین یک لوازم خانگی بدون هیچ زحمتی ایجاد کرده است که امروز در مورد یکی از آنها بحث خواهیم کرد.
کولر گازی 12000 بوش. اگر از نظر آب و هوا در وسط کشور زندگی می کنید ، مارک بوش را فراموش نکنید. اگر می خواهید فضای زندگی خود را در مکانی کم هزینه خنک کنید ، ایده های زیر را در مورد جوانب مثبت و منفی خرید درجه حرارت در بوش بررسی کنید. استفاده از ایرکون بوش 12000 انتخاب خوبی است.
توربین های قدرت 12000 توربین کم توان
نمایشگر سرد در سیستم جداسازی بوش 12000
این نوع سیستم صوتی بوش که حداکثر خنک کننده و دمای آن 12000 BTU است ، برای تأمین فضای نشیمن تا 40 متر مربع یا فضای متوسط ​​مناسب است.
یک کولر دیگر از این برند که از مدل 12000 قدرتمندتر است ، خنک کننده بیشتری نسبت به مصرف کم دارد. اگر احساس می کنید که مدل 12000 قادر به پوشش مناسب فضا و محیط نیست ، ما به شما توصیه می کنیم که بررسی تهویه مطبوع Bosch 18000 را فراموش نکنید.
دستاوردها و 12000 جایزه دما
هنگام اندازه گیری کارایی تجهیزات تبرید خانگی ، سطح بهره وری انرژی (EER) یا بازده انرژی (SEER) باید در نظر گرفته شود. خوشبختانه در این حالت به ترتیب به 12.5 و 20.9 می رسیم که هر دو اثربخشی این کانال بوش را نشان می دهند ، زیرا صنعت EER اکنون 9.7 است و ماهانه بیش از 10 امتیاز دارد که بسیار موثر است.
علاوه بر این ، کولر گازی بوش 12000 از مجوز Energy Star نیز بهره مند می شود که بیان می کند این قطعات از دستورالعمل های دقیق EPA در مورد مصرف انرژی پیروی می کنند. همه اینها یعنی چه؟ این واقعیت که مانیتور 12000 بوش هزینه زیادی در قبض این کاربر نخواهد داشت ، همیشه یک مشکل بزرگ برای کاربر بوده است.
نمایشگر عملی و راحت با صفحه هوای بوش 12000 AC
در حالی که کارایی و کارایی تجهیزات در حین نگهداری و بهره برداری مهم است ، راحتی نیز نقش مهمی دارد. عملکرد همه آب میوه ها باید سریع و بدون وقفه باشد ، زیرا این بهترین آب و هوای گاز استین است ، بدون هیچ سر و صدا و مشکلی در محیط خود به راحتی کار می کند. با استفاده از این فضای بوش ، کاربران می توانند تجهیزات خود را از طریق کنترل بی سیم در چراغ های عقب در کارآمدترین سطح قرار دهند.
علاوه بر این ، برنامه ریز 24 ساعته ارائه شده توسط این دستگاه ، در صورت استفاده صحیح ، به شما امکان می دهد هر روز در زمان های مشخص شده از برق استفاده کنید. این گزینه به ظاهر ناچیز تفاوت زیادی در هنگام استفاده کاربران از دستگاه روزانه ایجاد می کند. به عنوان مثال ، اگر در هوای گرم زندگی می کنید و می ترسید از محل کار خود به خانه ای بسیار گرم بروید ، فقط دستگاه را روشن کنید تا در ساعات کار در خانه شروع به کار کند. و وقتی وارد خانه می شوید و به فضای طراوت برمی گردید ، احساس راحتی خواهید کرد.
بوش راه طولانی را طی کرده و انواع مختلفی از زیبایی و تکنیک های حرفه ای را به این دستگاه زیبا افزود.این مانند این است که “حالت خاموش” را برای کسانی که به مکان آرام تری برای نشستن نیاز دارند اضافه کنید ، زیرا سطح صدا را تا 20dB باورنکردنی کاهش می دهد ، به عبارت دیگر ، سطح صدا علاوه بر این ، با استفاده از Turbo Speed ​​، کاربران می توانند از تمام ابزارهای خود برای دستیابی به نتایج سریع استفاده کنند.
یکی از پرفروش ترین مدل های برند بوش که در ایران بسیار مورد قبول است ، AC ، Bosch 24000 AC با هوا ، به دلیل سازگاری با آن می توان گفت این مدل در اکثر موارد از پوشش سرد و دمای کافی برخوردار است مکانها و مناطق مورد بحث .
طراحی طراحی سیستم صوتی بوش 12000
بسیاری از افراد نسبت به طراحی کولر گازی بوش 12000 بدبین هستند و باید بگوییم که درک می کنیم. اغلب ، چنین سیستم هایی دارای یک کندانسور خارجی هستند که چشم را به خود جلب نمی کند. با این حال ، با مدل 12000 بوش و ویژگی های طراحی تجهیزات کندانسور آن ، ویژگی های اضافی تفاوت زیادی با اکثر محصولات موجود در بازار ندارند.
اگر به توضیح مختصری درباره این نوع سیستم نیاز دارید ، به طور کلی ، فقط باید بدانید که چگونه با سه جز کار می کند. کندانسور در قسمت بیرونی دستگاه قرار دارد که از طریق یک کانال به دستگاه کنترل هوای داخلی متصل می شود. با این حال ، نصب چنین اجزایی دشوارتر خواهد بود ، زیرا نیازی به لوله کشی نیست.
محصولات بوش با قیمتی بسیار بالاتر از اقتصاد فعلی وارد بازار می شوند که اکنون به دلیل تورم بسیار پایین است ، اما با توجه به مبلغی که برای خرید این دستگاه پرداخت می کنید ارزش آن را دارد. متخصصان در نصب آن به افرادی که توانایی نصب چنین تجهیزات را بدون آسیب رساندن به تجهیزات و محل نصب دارند ، کمک می کنند.
مدل کولر بوش 12000 بسیار کم است
کولر 12000 بوش بسیار سرد است
لازم به ذکر است که کولر گازی بوش دارای یک کمپرسور تهویه مطبوع نرم و سریع است ، بنابراین دامنه دما از مارک بوش عامل اصلی ایجاد صدای ایرکون در بازار است. کولر گازی بوش با برندهای معروف در کلاس خود رقابت می کند.
XV20i و Lennox XP25 Home: این دو کلاس سخت برای رقابت هستند ، با این حال ، بوش موقعیت خود را حفظ نکرد اما از همه آنها برتر بود. بوش با کمترین صدا در محصولات خود جسورانه بالاترین مدل دسی بل را اعلام می کند.
در اینجا دو راه وجود دارد:

Trane XV20i تا 57dB کار می کند
Lenox XP25 تا 58dB کار می کند

به طور کلی ، برای تمام مارک های امروزی که در بازار رقابت می کنند ، منطقی است که بگوییم همه این اجزای AC بسیار قابل اعتماد هستند. با این حال ، برای حفاظت بیشتر ، سیستم جنگل زدایی از امنیت بیشتری برخوردار است!
کمپرسور هوا بوش 12000 کاملاً قابل اعتماد است
اگر مشتری محصولات بوش یا فقط یک خواننده عادی هستید ، ممکن است بدانید که کارشناسان این مارک نصب پمپ حرارتی بدون لوله را توصیه می کنند. کمپرسوری که بوش برای تهویه هوا از آن استفاده می کند میتسوبیشی نام دارد و از فناوری پرسرعت استفاده می کند ، وجود این کمپرسور مزاحمتی برای مشتری ایجاد نمی کند.
همانطور که قبلاً ذکر شد ، کمپرسور مورد استفاده بوش ایرچ و نوع آن یکی از مهمترین عوامل در تعیین کیفیت ایرکن است و موثرترین نقطه در انتخاب کاربران آن است.از بین تمام کمپرسورها ، پیمایش و چرخش گزینه های خوبی برای استفاده در سیستم های نویز است ، زیرا می تواند از نظر انرژی و صاف باشد ، که خوب است. کاربر را آزار نمی دهد.
سیم پیچ و سیم پیچ چرخشی که برای شیشه روی شیشه در بوش استفاده می شود
با توجه به اینکه در مناطق گرم از آن برای خرید هوای با درجه حرارت بالا استفاده می شود ، در این موارد بهتر است از هوای جنگل با کمپرسور پیمایشی استفاده کنید. از طرف دیگر ، هنگام استفاده از دمای انتخاب شده در محیط و مناطق نسبتاً معتدل ، خرید دمای هوا در جنگل با کمپرسور چرخشی توصیه می شود.
هواوی بوش 12000 دارای کمپرسور دوار است که برای استفاده در مناطق گرمسیری مانند جنوب کشور که دمای بالایی دارد کمتر مناسب است و عمدتا برای استفاده در مناطق گرم و مرطوب طراحی شده است.
ایرکن بوش 12000
شرح فنی Bosch Weather 12000

ظرفیت سرما: 12000
ظرفیت گرمایش: 12000
کلاس انرژی +++ A
سیستم اینورتر Full DC یک اینورتر Full DC است و با کاهش 60 تا 73 درصدی در مصرف برق همراه است.
جراحی موثر در مناطق نسبتاً گرم با شرایط دمایی T1 و T3 (65 درجه سانتیگراد + و 15 درجه سانتیگراد)
یخچال R410A وجود دارد
کمپرسور به کار رفته در آن به مدت 3 دقیقه با سیستم محافظ کار می کند.
برای خنک سازی محیط در مدت زمان کوتاه می توان بارها و بارها از کمپرسور چرخشی استفاده کرد
شامل 4 صابون پنوماتیک (با ظرفیت خنک کننده در حدود 4 طرف دستگاه)
از شر این دستگاه خلاص شوید
در حالت سرد دارای قابلیت توربو است
دمای محیط تجهیزات سیستم کنترل از راه دور
تجهیزات سیستم کنترل دما
سیستم فیلتر دستگاه تصفیه هوا قابل شستشو
فرمان سه طرفه برای افزایش سرعت و کارایی
شامل 5 متر لوله و سیم رایگان
این محصول با گارانتی داخلی همراه با ضمانت رسمی یک ساله و نصب رایگان از طرف نماینده فروش ارائه می شود.
در سال 2019 و 2020 از آلمان تکمیل شده است
در حالت سرد دارای قابلیت توربو است
دمای محیط تجهیزات سیستم کنترل از راه دور
تجهیزات سیستم کنترل دما
سیستم فیلتر دستگاه تصفیه هوا قابل شستشو
فرمان سه طرفه برای افزایش سرعت و کارایی
شامل 5 متر لوله و سیم رایگان

3.9
/
5
(
11

فوت کرد
)

منبع:
منبع در سایت قیمت هوا AC Bosch 12000 در روز (تحویل فوری) گزینه بانه

| wemailing.degree

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا