بازرگانی

قیمت روز کولر گازی AC Bosch 18000 [تحویل فوری] | گزینه های بانه

خرید 24000 بوش در بانه
جزئیات را بررسی کرده و تهویه مطبوع را در Bosch 18000 خریداری کنید
پس از تولید بوش AC 12000 ، این شرکت با استفاده از کمپرسورهای پیشرفته با فناوری اینورتر ، محصولات بالاتر و قدرتمندتری را تولید کرد. در سری های جدید 18000 و X100 ، کیفیت اجزا را بهبود می بخشد ، سیستم حذف صدا را نصب می کند و صدای تجهیزات یا سطح db را کاهش می دهد ، راهی جدید برای کنترل هوای داخلی که باعث آلودگی می شود. ، یونها و آب و هوای بد و همچنین ناظران تغییر انرژی در شهر از اهداف بنیانگذاران و کارشناسان بوش است.
فناوری تهویه مطبوع بوش DC با کنترل هوشمند دمای محیط ، سرعت را کنترل می کند. وقتی دمای محیط به سطح مطلوب رسید ، سرعت کاهش می یابد و دور موتور بدون تغییر می ماند تا زمانی که دمای محیط به دمای پایین تر ، یعنی گرمتر برسد. این مسئله علاوه بر افزایش طول عمر مورد نیاز تجهیزات ، تأثیر بسزایی در کاهش هزینه های برق دارد. در فضاها و فضاهایی که در آنها زندگی می کنیم ، ذرات PM2 / 5 کوچکتر از 2.5 میکرون هستند.
شرح و کارکرد مخزن گاز بوش 18000

روش های حفاظت ، به ویژه از نظر انرژی و انرژی
از میل سوپاپ استفاده کنید یا پایین بیاورید
تنظیم خودکار جریان هوا
تغییر روند
من یک ساعت دارم
زمان تمیز کردن فیلترها را مشخص کنید

با تجربه کنترل هوا در مدل سری 18000 X100 ، نصب دستگاه تصفیه هوا به طور اساسی تغییر کرده و فیلتر در دستگاه تصفیه هوا دو برابر شده و نقش اصلی را در ایجاد هوای تازه و سرگرم کننده دارد.
همچنین اگر می خواهید یک یخچال با ظرفیت بالا ، به عنوان مثال 24000 پیدا کنید و جزئیاتی را که به شما خواهیم گفت بررسی کنید. ما توصیه می کنیم کولرهای گازی بوش 24000 AC از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از فناوری تبدیل برخوردار باشند.
ایرچ بوش 24000 با بهترین قیمت
مصرف انرژی در گازهای گلخانه ای 18000
در مقایسه با کولرهای گازی قدیمی 73٪ کاهش مصرف برق وجود دارد. گاز استفاده شده در 18000 R410a بسیار خنک تر از گاز R22 است. نقطه جوش گاز R410a تا 52 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. در نقطه جوش گاز R22 تا 41 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. مشخص شده است که این عنصر در زمان کمتر و با کارایی بالاتر نقش مهمی در تولید سرما دارد.
سیستم کمپرسور هوا ، معروف به کمپرسور ، به گونه ای است که پس از کنترل دمای اطراف دمایی که تنظیم می کنید و تنظیم آن ، موتور یا کمپرسور کاملاً خاموش و متوقف می شود تا زمانی که ایمن نشود. ، مادربرد همان راه اندازی و روشن کردن آن است ، اما با کمپرسورهایی که از فناوری اینورتر استفاده می کنند ، کاهش و افزایش می یابد ، و بدون شک مصرف برق و هزینه آن مرده است و ثانیا ، اگر بدون اختلال و جراحی مداوم باشد ، عمر طولانی ابزار
اگر می خواهید از کولر گازی گران قیمت استفاده کنید و می خواهید یک پمپ بنزین را در فضای کمتری خریداری کنید ، صفحه نشان می دهد که باید مراقب کولر گازی بوش 12000 باشید.
کیفیت و گارانتی شرکت تهویه مطبوع بوش 24000
قدرت بی نظیر سیستم بادی بوش با وزش باد
وقتی هوا را از چهار طرف خنک می کنید ، با کولر جدید بوش ، توزیع هوای مساوی در تمام مناطق محیط دارید و در نتیجه هوای خنک تری را در هوا ، در همه مناطق و گوشه ها احساس می کنید. .این کار با استفاده از میراگرهای افقی و عمودی وارد شده به صفحه انجام می شود.
کولر گازی بوش 18000’s AC هرگز نشت نمی کند ، اما اگر نیازی به استفاده از آن نداشته باشید ، در صورت لزوم حل می شود و به دمای لازم می رسد. این نتیجه تغییرات ایجاد شده مانند فرکانس برق یا نصب سنسور برای تعداد افراد در محیط است که با نظارت دقیق بر دما محاسبه و بدست می آیند. بدن میزان مصرف انرژی را حدود 60 تا 73 درصد کاهش می دهد.
با توجه به ممنوعیت استفاده از گاز R22 توسط سازمان محیط زیست و همه نهادهای بهداشتی بین المللی به دلیل تنبلی و کیفیت پایین ، بوش جایگزین گاز R410a با بنزین قبلی شد. لازم به ذکر است که اگر بخواهیم این دو گاز را جایگزین کنیم ، چون تعدادی تجهیزات وجود دارد که باید جایگزین شوند ، ادارات مربوطه نیاز به تکمیل و توسعه تجهیزات جدید با طرح ها و فناوری های جدید دارند.
ایركون بوش 18000 براي كشورهاي اروپايي طراحي و ساخته شده است ، به طوري كه در قطعات و روش هاي نصب و به ويژه در محصولات مشابه با استانداردهاي اروپايي مطابقت داشته و توانسته مقام اول بازار اروپا را بدست آورد.
برای سهولت زندگی ، ایرچ Bosch 18000 دارای قابلیت Wi-Fi (WIFI) برای کنترل از راه دور دستگاه است و صاحب دستگاه می تواند آن را روشن ، خاموش ، خاموش یا بکشد.
مهارت و قابلیت اطمینان در انواع و نصب فیلترها: Virus Doctor ، Payd ، Plusmaster ، Meba ، فیلترهای کربن ، ویتامین C و فیلترهای بیولوژیکی برای تصفیه هوا ، توانایی تشخیص تعداد افراد در محیط و ایجاد همان خنک کننده. ، باد چهار برابر ، مدل هوشمند نشان داده شده در عملکرد دستگاه های هوشمند و غیره
فیلتر تصفیه هوا در کولر بوش 24000
میزان صدای تولید شده توسط این سیستم صوتی بوش
دلیل وجود کولر بادی بوش 18000 این است که کرکره نمی میرد و حرکت نمی کند بلکه حتی با قدرت زیاد از پایین به بالا و از بالا به پایین فشار می آورد و کار تمام می شود اما نرم است و هوای خنک ایجاد می کند . و سر و صدا نکنید.
موارد زیر ویژگی های خاص ، کاربردها و شبیه سازی های Bosch 18000 است:

ظرفیت سرما: 18200
ظرفیت گرمایش: 18500
سری تولید: AD AD
کلاس انرژی: A +++
مواد لازم: 2/1
مصرف انرژی در یخچال: 2/4
مصرف انرژی برای گرمایش: 4.3
خروجی صدای خانگی: 28db
خروجی صدای خروجی: 39db
شرایط محیطی: گرمسیری (مرطوب و بسیار گرم ، گرم T1 و T3)
نوع سیستم: اینورتر DC
73٪ کاهش مصرف انرژی دارد
این یک کیف با اینورتر دارد
نوع کمپرسور: نوع کمپرسور کوپلند
سیستم یخ زدایی کمپرسور
سیستم کنترل دما 3 بعدی
دارای فیلترها: ضد باکتری ، نانوکربن ، ویتامین C است.
جریان هوای گرم سه طرفه برای خنک سازی سریع و کارایی
مساحت تحت پوشش: 50 متر مربع

اینورتر را به خوبی بشناسید
اینورتر وسیله ای الکترونیکی است که جریان مستقیم DC را به جریان AC تبدیل می کند. سفارش بعدی که در این فرایند تبدیل می شود با توجه به نیاز و اندازه آنها توسط مبدل و تقسیم قابل کنترل است.
اینورتر چه کاری انجام می دهد؟

مصرف انرژی را کاهش می دهد و باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود
دور موتور را کنترل و تنظیم می کند
در صورت عدم نیاز به کنتاکتور ، مسیر موتور را تغییر دهید
موتور را بدون روشن و خاموش کردن روشن یا خاموش کنید
خوردگی ، زنگ زدگی و ضربه مکانیکی را کاهش می دهد و عمر مواد را افزایش می دهد
از موتور در برابر قدرت بالا محافظت کنید
کارکرد موتور حتی اگر توان ورودی متغیر باشد ممکن است رخ دهد

سیستم اینورتر به دلیل هوشمند بودن میزان بار وارد شده به موتور را تشخیص داده و متناسب با بار وارد شده به موتور آن را حرکت می دهد.در بسیاری از موارد ، این رودخانه کوچکتر از یک رودخانه کوچک است.
مزایای فناوری اینورتر DC چیست؟

سرمایش و گرمایش سریع برای رسیدن به دمای مطلوب
دما را در یک تغییر کوچک نگه دارید
کمپرسور را متوقف یا خاموش نکنید و این باعث کاهش عمر آن می شود
کمپرسور از قدرت بیشتری برخوردار است ، بنابراین در منطقه وسیع تری کار می کند و کارایی بیشتری دارد.
در کمپرسور اینورتر نوک نرم وجود ندارد

بهره وری انرژی باد با 18000 باد

استاندارد زندگی زیرساخت ها طبیعی است
به لطف استفاده از فناوری Inverte DC ، بازده انرژی مورد نیاز حاصل می شود
علاوه بر موتور کمپرسور ، اجزای داخلی و خارجی نیز برس DC ندارند
همه گروه ها بی صدا کار می کنند
با گذشت زمان ، آنها باعث صرفه جویی در انرژی می شوند ، در استفاده و کارایی کارآمد می شوند

نمایش بسیار خوب با 18000 باد بوش

روش های حفاظت ، به ویژه از نظر انرژی و انرژی
از میل سوپاپ استفاده کنید یا پایین بیاورید
تنظیم خودکار جریان هوا
تغییر روند
من یک ساعت دارم
زمان تمیز کردن فیلترها را مشخص کنید

این فیلترها با استخراج اکسیدان ها و کاهش محتوای یونی تولید شده توسط سرامیک هایی که به خوبی پیوند خورده اند ، استقلال ایجاد کرده و بوهای شدید را از بین می برند.
در نتیجه ، روش محاسبه ظرفیت 18000 نهال در هر متر مربع 400 تا 600 (BTU) و ظرفیت سقف بین 600 تا 800 (BTU) در هر متر مربع زیربنا است. با این حال ، اگر می خواهید ریاضی داشته باشید ، جداول محاسبه مهارت اغلب در کتاب ها ذکر شده است ، می توانید با مراجعه به آن اطلاعات کامل را بخوانید.

3.2
/
5
(
5

فوت کرد
)

منبع:
منبع قیمت بوش 18000 [تحویل فوری] | گزینه های بانه

| wemailing.degree

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا