لپ تاپ مجنون رایگان

بهترین چیز رایگان این روزهای اینترنت لپ تاپ های دیوانه وار رایگان است! چه کسی یکی را نمی خواهد؟ این خیلی گران است ، اقتصاد رشد را متوقف کرده است و بسیاری از دانشجویان کالج و دبیرستان برای پول و صورت حساب تلاش می کنند. ناگفته نماند که شما بیکار هستید یا معلول … موارد زیادی وجود دارد که می تواند کامپیوتر را از دسترس بسیاری از افراد خارج کند.

کامپیوتر | لپ تاپ

آیا تا به حال دیده اید که وقتی یک شرکت حجم گسترده ای از محصولات رایگان را رها می کند ، چه شکلی است؟ این تقریباً شبیه صحنه یک باند است که سعی دارد چیزی را بیهوده بدست آورد. به نظر می رسد نوعی جمعه سیاه ، تعطیلات برتر خرید سال است. شرکت ها محصولات رایگان را برای آزمایش روی کاربران عادی ارائه می دهند ، اما از آنجا که این محصولات بسیار محبوب هستند ، می توانید یک سال صبر کنید و حتی نامه تأیید نامه دریافت نمی کنید. افراد زیادی در تلاش برای دستیابی به آن هستند.

در حال حاضر ، ساده ترین راه برای تضمین لپ تاپ های دیوانه ، تکمیل نظرسنجی ها برای شرکت های بررسی و وب سایت ها است. اینها قرعه کشی یا موارد مشابه آن نیست. این شرکت ها به بازخورد شما احتیاج دارند ، که آنها را به شرکت های علاقه مند می فروشند و می خواهند برنامه بازاریابی بهتری برای جمعیت شما داشته باشند. وب سایت های این نوع نظرسنجی از شما می خواهند که تمام س questionsالات و نیازهای شخصی و عمومی آنها را بیان کنید. بعد از 4-6 هفته به طور متوسط ​​باید یک لپ تاپ رایگان تهیه کنید. بیشتر اوقات ، این نسخه ها بهترین نیستند ، اما نسخه های جدیدی هستند که می توانند برای یک ساعت از وقت شما 1000 دلار صرفه جویی کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا