لی مک اینتایر کیست؟ مرور فوری سبک زندگی در اینترنت

Lee MacIntyre بازاریاب مشهور اینترنتی از انگلستان است. با اینحال منظور همیشه این نیست. در واقع او مشاغل زیادی داشت. اما تنها شغلی که وی داشت طولانی ترین مدت خدمت به عنوان معلم مدرسه بود. او واقعاً شغلش را دوست داشت و واقعاً در این کار مهارت داشت. می دانید که چیزهای خوب همیشه دوام ندارند. در مورد لی ، رئیس او به او گفت کاری را انجام دهد که او تصویب نکند. این یک نقطه عطف بزرگ برای او بود و منجر به ترک کار تدریس و ماجراجویی خود به تنهایی شد. او اغلب می خواست تجارت اینترنتی خودش را شروع کند و این حادثه عامل تحریک کننده مورد نیاز او بود. آیا تا به حال در کار در موقعیتی بوده اید و با رئیس خود موافق نبوده اید؟ مطمئن هستم که می توانید ببینید که چرا این تصمیم تغییر دهنده زندگی را گرفتم.

به هر حال ، فروش بروشورهای کوچک مربوط به مدارس در eBay آغاز شد. بعد از مدتی این دستور پیشرفت کرد و خواستار موارد بیشتری بود. خوب کار می کرد اما راضی نبود. او در سایر پروژه های کوچک اینترنتی تلاش خود را انجام داد و از آنها نیز راضی نبود. و این زمانی بود که او برنامه خود بازاریابی اینترنتی خود را شروع کرد و به دیگران یاد داد که چگونه به عنوان یک کارآفرین اینترنتی موفق شوند. یکی از موفق ترین محصولات امروز وی ، برنامه سبک زندگی اینترنتی فوری اوست. این برنامه لی مکینتایر را از حالت عادی به بزرگ منتقل کرد. وی اکنون به عنوان بازاریاب آنلاین سالانه بیش از 1 میلیون دلار درآمد کسب می کند. آیا او این کار را یک شبه انجام داده است؟ نه ، اما او این کار را کرد ، و او هم به خوبی آن را انجام داد.

سبک زندگی فوری اینترنتی چیست؟ این یک برنامه برای هر کسی است که علاقه مند به شروع کار خود است و مطمئن نیست که از کجا شروع کند. این همچنین برای کسانی است که قبلاً مشاغلی دارند اما می خواهند ناگهان درآمد خود را ببینند. سبک زندگی آنلاین کلاهبرداری نیست. در واقع ، یکی از مزایای بزرگ برنامه این است که می توانید از روز اول استفاده از اطلاعات ارائه شده را شروع کنید. برخی از روش ها موارد ساده ای هستند که شاید هرگز فکر نکرده باشید درآمد شما را افزایش می دهد. من اینجا هستم تا به شما بگویم که آنها کار می کنند. فقط بعد از دو هفته بازدید از یکی از وب سایتهایم را 50٪ افزایش دادم. شگفت آور است برنامه آن آسان و آسان دنبال می شود.

تنها چیزی که ممکن است به شما برسد لهجه انگلیسی لی و این واقعیت است که او ممکن است گاهی اوقات کمی صحبت کند. شخصاً لهجه اش را دوست دارم. نکته مهم در مورد داشتن DVD این است که هر زمان که بخواهید می توانید عقب بروید و به جلو حرکت کنید.

سبک زندگی فوری اینترنتی برنامه ای است که موارد زیر را به شما آموزش می دهد:

اهمیت انتخاب طاقچه خود را با دقت

چرا تحقیقات بازار برای هر کسب و کار آنلاین موفق ضروری است

نکات و ترفندهایی برای هدایت بازدید به وب سایت یا وب سایت وابسته (شرکت ها) خود

اهمیت سئو و برخی افسانه های مرتبط با آن

بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین ، از جمله نحوه تولید ، بازاریابی و تولید محصول خود

نحوه ساختن لیست

چرا و چگونه می خواهید از شرکای سرمایه گذاری مشترک کمک بگیرید

اهمیت انجمن ها

نرم افزار Instant Internet Lifestyle همراه با یک سیستم 8 مرحله ای است که ده ساعت محتوای شگفت انگیز ، آموزش های ویدئویی آسان برای پیگیری و 100٪ تضمین بازپرداخت پول را ارائه می دهد (بدون س questionsال). بهترین نکته در مورد این برنامه این است که لی مک اینتایر این برنامه را برای مدت زمان محدود فقط با قیمت 19.95 دلار می فروشد. من حتی به شما نمی گویم که در گذشته چقدر فروخته است. دروغ گفتم ، بهت میگم این نرم افزار را در گذشته با قیمت 497.00 دلار به فروش رسانده است. درست! میزان محتوایی که به شما ارائه می دهد به راحتی باورنکردنی است. باور اینکه او واقعاً همه این اطلاعات را فقط با قیمت 19.95 دلار داده است سخت است. می توانم به شما اطمینان دهم که از زمانی که اولین DVD را بچسبانید تا زمانی که تمام می کنید ، روی صفحه رایانه خود خواهید چسبید.

من در مورد بسیاری از برنامه های موجود بسیار بدبین هستم. من برنامه های زیادی را امتحان کرده ام که به اتلاف وقت و سرمایه من منجر شده است. می توانم به شما اطمینان دهم که سرمایه من بیش از 19.95 دلار بوده است. اگر واقعاً درمورد راه اندازی کسب و کار اینترنتی جدی هستید یا می خواهید درآمد خود را در تجارت فعلی خود افزایش دهید ، پیشنهاد می کنم سبک زندگی اینترنتی فوری را بررسی کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا