مارک شخصی شما در مورد شما چه می گوید؟

[ad_1]

بازی | خواب

مارک تجاری شخصی این روزها برای هرکسی که خودش کار کند خودش اشتغال داشته باشد و آزاد باشد بسیار مهم است. حتی اگر می خواهید برای شخصی در بازار کار رقابتی کار کنید هویت نام تجاری مشخص به شما کمک می کند تا از بسته خارج شوید.

بیایید شروع کنیم به تعریف دقیق منظور ما از اصطلاح مارک شخصی.

نام تجاری نوید تجربه ای است که مشتری از خدمات یا محصول شما می تواند داشته باشد.

این هویت عمومی شما شهرت شما است.

این باید جوهره ارزشهای شما شخصیت شما و پیام منحصر به فرد شما به جهان باشد.

با این کار می تواند با موفقیت وفاداری اعتماد تعامل و افسون ایجاد کند و باعث ایجاد انگیزه و پتانسیل موفقیت می شود.

خوب اکنون برند شما در مورد شما چه می گوید؟

خودتان و شغل خود را بروید و گوگل کنید تا ببینید چه مواردی پیش می آید.

آیا این همان چیزی است که شما سعی در تحویل آن داشتید؟

تمرین مفید دیگر این است که از افرادی که شما را خوب می شناسند بخواهید نام تجاری شما را در سه کلمه محصور کنند. اگر آنها قادر به انجام این کار نیستند نام تجاری شما به پالایش و کار بیشتری نیاز دارد.

در مورد این نگران نباشید زیرا هرچه مارک تجاری ما پیشرفت می کند بنابراین کار همیشه در حال پیشرفت است. ما هرچه پیش می رویم پالایش و خیاطی می کنیم. بازاریابی آنلاین بطور مداوم تغییر می کند و ما باید یاد بگیریم که در هر زمان با ثبات همراه باشیم.

مارک هایی که قلب و ذهنشان را تسخیر کرده اند توانایی عبور از فروش محصولات و خدمات دیگر را دارند و این زمانی است که بی انتها می شوند. در حال حاضر نمی توانم به عنوان نمونه ای بهتر از خانواده سلطنتی انگلیس فکر کنم. عروسی اخیر شاهزاده ویلیام با کیت میدلتون نشان دهنده محبوبیت بین المللی و محبوبیت این عروسی بود. شاهزاده ویلیام و هری با اضافه شدن کیت متعارف این مارک تاریخی پرچم دار را احیا کرده و آن را با مردم در همه جا در ارتباط قرار داده است. همه ما به دوران پرنسس دیانا منتقل شدیم و میراث او را نیز یادآوری کردیم.

بنابراین بریتانیا دوباره باحال است!

همه عاشق یک داستان عالی و یک پایان عالی هستند و چیزی بهتر از داستان دو نفر عاشق وجود ندارد.

بنابراین چگونه می توانیم آنچه را که در اینجا آموخته ایم ترجمه کنیم و برند خود را درست کنیم؟

در اینجا 6 نکته برای کمک به شما در تعریف یا ممیزی نام تجاری خود آورده شده است.

نکته 1 خودتان را بشناسید.

من بعنوان مربی زندگی و کسب و کار وقت زیادی را با افرادی می گذرانم که می دانند چه می خواهند و در کجای زندگی قرار دارند. برای درک این موضوع باید با درک انگیزه ها و استعدادهای اساسی زمینه ای خود را شروع کنیم. ما غالباً در دام شرطی شدن قرار می گیریم تا باور کنیم که برای جا افتادن و موفقیت باید یک نوع رفتار و رفتار کنیم. این تنها منجر به تنش اساسی و عدم انطباق با طبیعت واقعی ما می شود که با گذشت زمان باعث پریشانی و دشواری می شود. بنابراین اولین کلید درک خود است.

نکته 2 بدانید که برای چه چیزی ایستاده اید.

شفافیت در مورد آنچه برای آن ارزش قائل هستید ضروری است. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی برای شما مهم است پس کار سختی خواهید داشت که دیگران را متقاعد کنید آنچه مهم است زیرا وقتی از قلب صحبت می کنیم در زایمان بسیار با اشتیاق بیشتری عمل می کنیم و این برای دیگران جذاب تر می شود. عشق همیشه می فروشد!

بنابراین قبل از ورود به مرحله چگونگی ابتدا دلیل کارهایی را که می خواهید انجام دهید.

نکته 3 داستان خود را به اشتراک بگذارید.

وارد کار اشتراک داستان آنلاین بینش تجربه و آموخته های خود شوید. من عادت داشتم ساعتها در مورد این مطلب بنشینم و به تعویق بیندازم زیرا شک داشتم که داستان من به اندازه کافی برای کسی مورد علاقه باشد یا ممکن است به اندازه اخبار بزرگ دیگران نباشد که زندگی خود را از ژنده پوش به ثروت و غیره تغییر داده اند. در دنیای بازاریاب های اینترنتی برخی از افراد جدی اشک آور وجود دارند. من فکر می کنم ما باید مقایسه خود را کنار بگذاریم و فقط خودمان باشیم که می توانیم ارتباط بسیار محکم تری برقرار کنیم. در صورت عدم اطمینان از این معیار استفاده کنید. اگر از نظر شما درست باشد احتمالاً درست است.

نکته 4 معتبر باشید.

اصیل بودن کامل بودن نیست بلکه واقعی بودن است. من شخصاً با موفقیت بیشتر از موفقیت آموخته ام اما گرایش برای همه ما این است که بخواهیم بهترین جوانب خود را در مقابل دوربین و جهان گسترده نشان دهیم و به اشتراک بگذاریم. من در مورد شما نمی دانم اما نزدیک به 18 ماه را صرف درک تجارت آنلاین و نحوه بازاریابی خودم کرده ام و درک کرده ام که از ثروتمند شدن در خواب شما و موفقیت یک شبه بیمار هستم مبارزات آنها اصلاً معتبر نیستند و بسیاری از آنها بیشتر جنبه های خودخواهانه مادی گرایی و خودخواهی را به خود جلب می کنند تا برخی از انگیزه های ذاتی بسیار واقعی و عمیق ما مانند تمایل به کمک و کمک به دیگران یا فقط برای بیشتر یاد بگیریم و رشد کنیم و از کاری که می کنیم لذت ببریم.

نکته 5 کپی نکنید.

واقعاً هیچکس مثل شما نیست. شما یک فرد منحصر به فرد هستید بنابراین اجازه دهید نسخه خود صحبت کند. وقتی هستی چه احساسی داری؟

چه کلماتی به بهترین شکل شخصیت و پیام شما را توصیف می کنند که می خواهید برای جهانیان بیان کنید؟

چه رنگ آرم تصاویر تصویری با شما صحبت می کنند؟

با چه مارک هایی شناخته می شوید و چرا؟

در مورد مارک های دیگر تحقیق کرده و ایده هایی را ارائه دهید اما با هم ادغام نشوید مفاهیم را گسترش دهید از یکدیگر متمایز و متمایز شوید.

نکته 6 در آنجا بیرون بروید اما ثابت قدم باشید.

ساختن مارک کاری نیست که بتوانید آن را به سرعت و بدون آزمایش بازار انجام دهید. هرچه بیشتر شروع به گام برداشتن و پیشرفت در بازی خود کنید ایده بهتری در مورد اینکه آیا آنچه را که از تلاش های بازاریابی آنلاین خود می خواهید جذب می کنید خواهید داشت. اولین بار که ما واقعاً شفاف هستیم همیشه سخت ترین است زیرا احساس آسیب پذیری و در معرض قرار گرفتن می کنیم. با این حال دقیقاً به همین دلیل است که ارتباط ما می تواند بسیار قوی تر باشد زیرا ما از لحاظ عاطفی و معنوی و همچنین ذهنی با مخاطب خود ارتباط برقرار می کنیم. هرچه بیشتر کاری انجام دهیم راحت تر می شود. این به این دلیل است که ما مسیرهای عصبی ایجاد می کنیم که با گذشت زمان عمل را برای ما اتوماتیک و طبیعی می کنند.

پیش بینی اعتماد به طور مداوم باید در مورد بررسی انطباق پیام و استراتژی بازاریابی آنلاین شما با ارزش ها و ماهیت شما باشد. به عنوان مثال من محصولات اینترنتی را که نشان می دهد در 30 روز موفقیت یا ثروت شما تضمین می شود تبلیغ یا پشتیبانی نمی کنم زیرا معتقدم واقع بینانه نیست. سازگاری نمایه و پیام همچنین در شبکه در شبکه های اجتماعی و سایت های تجاری ضروری است به این ترتیب شما به یاد ماندنی تر می شوید. پس با صرف وقت برای شفاف سازی و شناسایی نام تجاری خود پس از آن باید از آن محافظت و گرامی داشته باشید و همیشه نسبت به پیام خود وفادار بمانید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا