ماساژ درمانی خانگی – ایده های بازاریابی رایگان

[ad_1]

کارت ویزیت رایگان

بسیاری از شرکت های آنلاین حداکثر 250 کارت ویزیت رایگان ارائه می دهند که می توانید خودتان طراحی کنید. مرکز تجارت خانگی مورد علاقه من. می توانید کارت های ویزیت ماساژ درمانی شخصی خود را با استفاده از هر یک از 42 الگوی کارت خود برای طراحی پیام و اطلاعات تماس خود طراحی کنید. کارتهای ویزیت خود را بر روی خود نگه دارید و آنها را به مشتریان بالقوه منتقل کنید. آنچه را که در اطراف شما گفته می شود در یک مکالمه گوش دهید. به عنوان مثال وقتی کسی از کمردرد یا یک هفته پر استرس شکایت دارد پیشنهاد می کند که ماساژ دهید و کارت خود را بدهید. همچنین از دوستان و خانواده بخواهید تعدادی از همکاران خود را که ممکن است علاقه مند به ماساژ خانگی باشند توزیع کنید.

دایرکتوری های محلی و دایرکتوری مشاغل خانگی بصورت آنلاین

اطلاعات شغلی خود را به دایرکتوری های محلی ارسال کنید. حتی اگر وب سایت کسب و کار مستقر در منزل خود را برای ماساژ درمانی ندارید خدمات شما در نتایج جستجوی محلی شما ظاهر می شوند. سه راهنما یا موتور جستجوی برتر برای نقشه های محلی باید به مرکز تجاری محلی Google Yahoo! ارسال شوند. مرکز لیست محلی و پینگ محلی. اطلاعات تماس خدمات تخصصی عکس ها و ساعت های موجود را اضافه کنید. همچنین ماساژ خود را به دایرکتوری های شرکت های محلی در منطقه خود ارسال کنید.

هدایای بلیط رافلز را در منطقه خود به اشتراک بگذارید

رویدادهای محلی را در منطقه خود بیابید و ماساژ رایگان برای مسابقات را برای جامعه اهدا کنید این یک تبلیغ رایگان برای مشاغل ماساژ شماست و اگر برنده رافل ماساژ خود را جلب کند (و من مطمئن هستم که او این کار را خواهد کرد) از شبکه دوستان وی مشتری دریافت می کنید و مراجعه می کنید.

تبلیغات طبقه بندی شده محلی

برای طبقه بندی ویژه مانند کریسمس و روز ولنتاین آگهی های طبقه بندی شده فصلی را برای فروش ویژه یا گواهی های هدیه ایجاد کنید. تبلیغات خود را به Craigslist.org و دیگر لیست های طبقه بندی محلی ارسال کنید.

مشوق های فعلی مشتری

پس از شروع فعالیت ماساژ در منزل می توانید از مشتریان بخواهید که با انگیزه دریافت تخفیف در ماساژ بعدی لیست های مشاغل محلی را ارائه دهند. همچنین می توانید با ارائه تخفیف در صورت مراجعه شما به 5 دوست مشتریان خود را افزایش دهید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا