بازرگانی

مایکروویو Hisense مدل h36

مایکروویو 36 لیتری Hisense H36MOMMI پیدا کنید
با مشغله های کاری امروز ، اکثر افراد سعی در صرفه جویی در وقت دارند. با کمک فناوری ، متخصصان به این نیاز پاسخ داده و شروع به طراحی و تولید اجاق های مایکروویو کرده اند. این دستگاه در آغاز بسیار محبوب بود و اکنون به ندرت شاهد خانه هایی بدون مایکروویو هستیم. هایسنس از رقابت فاصله چندانی ندارد و مایکروویو را در سبد محصولات خود قرار داده است. مایکروویو Hisense h36؛ این یکی از بهترین مارک های هایسنس است. ظرفیت این اجاق مایکروویو 36 لیتر است و به شما اجازه می دهد غذای زیادی بپزید. برای آشنایی بیشتر با سایر ویژگی های این محصول بی نظیر با ما همراه باشید.
از طراحی خانگی و سفارشی در مایکروویو 36 Hisense استفاده کنید
با این دستور غذا می توانید غذاهای آسان بپزید. یکی از معیارهای اصلی هنگام خرید محصول علاوه بر ظاهر جذاب ، عملکرد عالی آن است. مایکروویو Hisense مدل H36 این درب شیشه ای در برابر حرارت مقاوم است بنابراین می توانید مراحل پخت را مشاهده کنید. سازندگان Hisense از دو عنصر گرمایشی در بالا و پایین مایکروویو برای پخت وعده های غذایی سنتی در خانه استفاده کردند. مایکروویو Hisense h36 دارای سیستم گرمایشی برای تسهیل غذا و یک ظرف 36 لیتری است. ظرف زیر این ظرف قابل جدا شدن نیست و به راحتی قابل شستشو است.
مایکروویو Hisense به مدل h36 دارای صفحه نمایش دیجیتالی متصل به سمت راست توستر است. صفحه نمایش دیجیتال کارایی و اثربخشی زمان ، عناصر گرمایش ، دما و رطوبت را کنترل می کند. وزن و ابعاد این اجاق مایکروویو به راحتی قابل حمل است. اجاق های مایکروویو علاوه بر کیفیت و کارایی ، باید از کیفیت نیز برخوردار باشند ، زیرا اولین چیزی که خریداران را به خود جلب می کند زیبایی محصول است.
خروجی بدنه سبک و ضخیم برای بدنه مایکروویو Hisense h36؛ طراحی شده به شما امکان نصب و نصب آسان آن را می دهد. هایسنس یک ویژگی منحصر به فرد به h36 اضافه کرده است که عملکرد دستگاه را بهبود می بخشد. مصرف برق این دستگاه هزار وات است و قابلیت تنظیم دما را دارد. تنظیم دما از صد درجه به پنجاه و نیم درجه امکان پذیر است. برای تنظیم دما ، کافی است بسته به نوع غذا و مواد پخته شده ، از طریق نمایشگر دیجیتال درجه حرارت مورد نظر را انتخاب کنید.
ویژگی های مفید و مدرن اجاق مایکروویو Hisense 36
با گنجاندن قابلیت های پخت و پز در مایکروویو Hisense 36 ، Hisense توانسته است محبوبیت محصول را در بین طرفداران افزایش دهد. برای جلوگیری از سوختن غذا ، تایمر در این محصول تعبیه شده است که یکی از عملکردهای اجاق مایکروویو است. اجاق دوار را می توان روی مایکروویو قرار داد و باعث می شود تمام مناطق غذا کاملاً پخته شود. یخ زدایی به شما امکان می دهد در مدت زمان کوتاهی مواد غذایی را حذف کنید.
توان موتور در مایکروویو Hisense h36
مصرف برق و توان موتور مایکروویو Hisense به مدل h36 1100 وات است. این قدرت دستگاه را بسیار افزایش می دهد و کارایی دستگاه را در آینده تضمین می کند. همچنین می توانید قدرت پخت را متناسب با انواع غذاها تنظیم کنید و بسته به نوع غذایی که در مایکروویو قرار می دهید می توانید قدرت پخت را انتخاب کنید.همانطور که قبلا گفتیم ، این دستگاه دارای قابلیت پخت و پز است. گریل یکی از بهترین اشکال مایکروویو است و به دلیل گرما ، روی غذا خط قرمز وجود دارد و می گوییم غذا جمع آوری شده است. پردازش مواد غذایی به قدرت دستگاه نیاز دارد ، به همین دلیل تولیدکنندگان Hisense از 1000 وات برق در مدل های h36 خود استفاده می کنند. با قابلیت گریل و قدرت مایکروویو Hisense 36 1100 وات ، غذا در مغز در کمترین زمان و به بهترین شکل ممکن پخته و آزمایش می شود.
مایکروویو Hisense مدل h36 قابلیت های متعددی را برای پخت انواع مختلف غذاها ارائه می دهد. یکی از این موارد تعیین زمان پخت است. همانطور که می دانید همه غذاها زمان پخت متفاوت دارند. Hisense نیز به این ایده رسیده است و می توانید زمان پخت را در دقیقه و چند ثانیه در مایکروویو h36 تنظیم کنید. حداکثر زمان پخت نود و نه دقیقه است.
در این محصول یک صفحه کوچک دیجیتالی در بالای پنل وجود دارد و برای قرار دادن مایکروویو می چرخد. زمان پخت و پز و سایر اطلاعات در این صفحه نشان داده شده است. دکمه های زیادی روی صفحه وجود دارد و برای افرادی که با میکروب آشنا نیستند ، این می تواند کمی گیج کننده باشد. البته نحوه کار همه این دکمه ها در دفترچه راهنمای محصول برای حل این مشکل ذکر شده است.
برنامه میکروبی Hisense H36MOMME
توانایی طبخ یا پخت و پز بدون نیاز به چربی یک مزیت بزرگ است. هایسنس یک برنامه کامل پخت و پز ایجاد کرده است که قدرت و زمان لازم را برای تنظیم و استفاده از وعده های غذایی آسان برای کاربران خود دارد. این برنامه ها:

برنامه Popcorn: برای تهیه ذرت بو داده می توانید از این برنامه استفاده کنید. در صورت نیاز به ذرت بو داده ، با این برنامه می توانید در کمترین زمان پاپ کورن درست کنید.
سس سیب زمینی: برای پخت غذا و سیب زمینی استفاده می شود.
برنامه پیتزای سرد: با این برنامه امکان پخت پیتزا و تهیه پیتزای سرد وجود دارد.
از برنامه سبزی سرد برای پخت سبزیجات یا سبزیجات سرد استفاده می شود.
سیستم نوشیدن: برای گرم کردن آب استفاده می شود.
برنامه حنا: با این برنامه می توانید گوشت درست کنید. هنگام استفاده از این برنامه ، فراموش نکنید که گوشت را خرد کنید تا کاملاً پخته شود.

36 فر و صفحه چرخان 360 درجه
در مدل میکروبی قدیمی ، ظرف ثابت بود و امکان جایگزینی ظرف وجود نداشت. سکوت ظرف باعث شد گرما فقط به بخشی از غذا برسد و قسمت دیگر به خوبی پخته نشود. برای حل این مشکل ، مایکروویو Hisense 36 دارای یک چرخش 360 درجه است.
مایکروویو Hisense 36 با قابلیت پیشرفت در سریعترین زمان
شاید شما برای حذف آن غذای سرد را در آب گرم قرار داده اید یا قبل از استفاده مدتی آن را در یخچال قرار دهید. بعضی اوقات این روش مشکلاتی مانند کیفیت پایین غذا یا فساد را ایجاد می کند. اجاق میکروبی Hisense 36 با قابلیت استحصال آب ، توانایی حذف یخ را در مدت زمان کوتاه و سریع فراهم می کند.
مایکروویو فیلم Hisense مدل h36 با بهترین قیمت
اجاق مایکروویو مدل h36 مدل Hisense با ویژگی هایی مانند ظرفیت داخلی 36 لیتر ، ظرفیت گریل با قدرت موتور 1100 وات ، قدرت متغیر و زمان پخت ، قابلیت یخ زدایی سریع و قدرتمند و.این محصول بی نظیر در فروشگاه های برتر موجود است. دوستان عزیز ، Hisense 36 شما توسط Hisense 36 شما توسط توسط توسط توسط توسط توسط توسط توسط توسط توسط توسط توسط توسط توسط توسط توسط توسط توسط توسط توسط توسط توسط توسط ‘از طریق ایمیل از طریق وب سایت یا درب به شما ارسال می شود تلفن درب

منبع:
منبع در مدل وب Hisense به h36

| topfroosh.com.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا