[ad_1]
بازاریابی چند سطحی بزرگترین صنعت رشد در دهه 1980 است. این صنعت است که غول های شرکت های بزرگ Amway Shaklee Mary Ke و Herbife را ساخته است. از آن بعنوان آخرین فرصت واقعی برای ثروت چپ به چپ در آمریکای شمالی توصیف شده است و توانایی آن برای ایجاد درآمد عظیم تقریبا برای هر کس یک اسطوره است. در حقیقت پیش بینی می شود تا سال 1990 بیش از هر صنعت دیگری میلیونرهای بیشتری تولید کنند و پس از مدت کوتاهی این تنها محبوب ترین روش برای آوردن محصولات جدید به مصرف کننده خواهد بود.
اولین شرکت های چند سطحه در دهه سی قرن بیستم ظاهر شدند اما در مقایسه با استراتژی های نوین بازاریابی دایناسورها بودند. تا اواسط دهه 1960 MLM شهرت جهانی پیدا کرد. در سال 1985 تخمین زده می شود محصولات جدید 5 میلیارد دلاری به این روش فروخته می شوند.
MLM به هر کسی فرصتی می دهد تا تجارت خود را اداره کند. با کمتر از 50 دلار در بسیاری موارد می توانید در برنامه مشروع MLM شرکت کنید و از 100 دلار در ماه به صدها هزار دلار در هر سال درآمد دهید. بیشتر ورود به طور طبیعی بین این دو افراط قرار می گیرد اما پتانسیل درآمد تقریبا از هر شرکت خوب نامحدود است. تنها محدودیت ها توسط خود بازاریاب در طی زمان انرژی پایداری و اعتقاد به محصولی که با او کار می کند تعیین شده است. Franchising Superstar فقط باید فردی دلسوز جذاب پرانرژی و با انگیزه باشد. برخی از شگفت انگیزترین داستان های موفقیت MLM بدون داشتن بازاریابی قبلی و تجربه فروش ممنوع و شور زنان خانه دار است.
ریشه موفقیت فرنچایز مراقبت از افراد جدید در مشاغل خود است به همان روشی که نمایندگان فروش فروشندگان جدیدی را برای رسیدگی به محصولات خود پیدا می کنند. سازمانهای موفقی مانند Amway و Mary Keave دارای هزاران توزیع کننده هستند اما حتی آنها باید با یک یا دو نفر مشتاق شروع به مراقبت از چند نفر از مشتاقان کنند.
تست نهایی برای یک شرکت حق رای دادن کیفیت محصول قیمت و قابلیت استفاده است. معمولاً یک شرکت خوب روی محصولاتی ساخته می شود که به سرعت در حال رشد هستند استفاده روزمره در خانه و بازپرداختهای مورد نیاز منظم دارند. آنها باید از کیفیت بهتری برخوردار باشند و حداقل قیمت رقابتی داشته باشند زیرا کالاهای مشابه در فروشگاه ها خریداری می شوند.
در اینجا مکانیک قدرت پردازش باربون وجود دارد
1. من ابتدا به عنوان مشتری با شرکت MLM درگیر شدم زیرا این محصول کیفیت و پس انداز بالایی را ارائه می دهد.
2. از آنجا که محصولات خوب هستند شما در مورد آنها به دیگران می گویید.
3. به جای ارسال این افراد به توزیع کنندگان خود شما یک توزیع کننده پشتیبانی خود برای این افراد جدید می شوید. و اگر این افراد بیایید بگوییم که آنها پنج نفر هستند بدانید پنج نفر دیگر محصول را خریداری می کنند شما 25 نفر دارید که محصولات را از طریق شما خریداری می کنند.
4- اگر هر یک از این بیست و پنج نفر پنج نفر را می شناسند شما 125 نفر دارید. اگر این 125 نفر پنج نفر را می شناسند شما در سطح چهارم خرید از طریق شما در شبکه توزیع کننده که فقط از پنج نفر ایجاد کرده اید 625 را دارید. اگر این افراد فقط محصولاتی به ارزش 30 ماه خریداری می کردند این رقم 300000 دلار از کل فروش خواهد بود و شما می توانید حداقل یک چهارم از این تعداد و احتمالاً چیزهای بیشتری را نیز بدست آورید.
5- كميسيون و پاداشها با توجه به محصول و شركت متفاوت است اما بيشتر آنها از چهار تا هشت سطح عبور مي كنند و دو يا سه سطح دارد كه در آن كميسيون هاي بالاتر پرداخت مي شود. این توزیع کنندگان جدید را ترغیب می کند که آن سطح را بسازند.
6. بعضی از شبکه های درون شبکه ها در سطح مشخصی به پایان می رسند که مردم اقدام به خرید می کنند اما به افراد جدید اهمیت نمی دهند. برخی از آنها شامل بیش از پنج نفر خواهند بود. توزیع کنندگان همیشه بهترین مشتریان و بزرگترین برندگان شما خواهند بود.
7. بهترین شرکت ها شرکت های برتر هستند که محصولات گسترده ای از قبیل Amway و Shaklee را ارائه می دهند. شرکت های جدید همه وقت ظهور می کنند و برخی از معروف ترین شرکت های حق رای دادن به سرعت می میرند. اما آنها هنوز هم می توانند به سرعت توزیع خوبی با توزیع کنندگان خط پایین به خوبی کسب کنند.
خط محصول خود را با دقت انتخاب کنید به استخدام زیادی بپردازید و همیشه رشد خود را گسترش دهید و تجارت خود را گسترش دهید. فرانشیزها یک میدان بزرگ با پاداش های عالی برای هر کسی هستند کاملا برای هرکسی که می تواند به هر قیمتی متعهد به موفقیت باشد.
[ad_2]