مبانی بازاریابی املاک لوکس – یک برند لوکس چینی متولد شده است

به عنوان یک متخصص در بازاریابی املاک و مستغلات لوکس ، درک چگونگی تولد و تولید برند لوکس مهم است. در اینجا مثالی از چالش های پیش روی توسعه اولین برند جواهرات لوکس چینی ، Qeelin آورده شده است.

بنیانگذار دنیس چان می دانست که نمی تواند Qeelin را در چین راه اندازی کند. بازار چین فارغ از کیفیت محصول ، آن را به عنوان یک برند داخلی درک خواهد کرد. وی می دانست که در صورت موفقیت این برند در سایر کشورها ، بازار چین را می پذیرد.

این مارک در جشنواره فیلم کن در سال 2004 راه اندازی شد. برنده بهترین بازیگر زن مگی چونگ جواهرات به دست داشت. از آنجا که وی اولین بازیگر زن آسیایی بود که این افتخار را دریافت کرد ، تحت پوشش جهانی قرار گرفت. و همچنین جواهرات!

اولین فروش در پاریس انجام شد. آنها پاریس را به عنوان اولین نقطه فروش خود انتخاب کردند زیرا دنیای جواهرات پاریس بهترین ها را می طلبد. این امر شرکا را در پیگیری و تحقق توانایی های بالقوه خود به چالش کشیده است.

عواقب:

“ما در حال حاضر به عنوان یک مارک تجاری لوکس جهانی مبدأ در چین دیده می شویم که بخش عمده ای از مشتریان ما از چین هستند.”

Qeelin زنانی را هدف قرار می دهد که عاشق جواهرات خوب (با کیفیت) از مارک های لوکس هستند. آنها چشمی متمایز دارند و به دنبال قطعات دست ساز با سنگهای خاص هستند. آنها دستورالعمل ها را دنبال نمی کنند. آنها از آنچه که بهترین می دانند پیروی می کنند.

سبک طراحی ها میراث چینی چان را منعکس می کند. یکی از ویژگی های بارز گردنبند چانه چانه (بوسه بوسه ، به زبان ماندارین) با آهن ربا های درون لب های طلایی جاسازی شده است. چان توضیح می دهد: “طراحی این قدرت را دارد که مشتریان ما را غافلگیر کند و کمی هیجان را به چیز غیر منتظره اضافه کند.”

در حالی که مارک شخصی خود را به عنوان یک متخصص بازاریابی در املاک و مستغلات راه اندازی و ایجاد می کنید ، درک بازار هدف خود ، یعنی اطلاعات جمعیتی بسیار مهم است. همچنین درک ترجیحات روانشناختی آنها – روانشناسی نیز مهم است. با ارائه موارد غیرمنتظره مانند یک هدیه پایانی عالی ، می توانید مشتریان خود را متعجب و هیجان زده کرده و تبلیغات دهان به دهان کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا