مبانی بازاریابی کتاب Kindle Amazon

بسیاری از نویسندگان / نویسندگان قدرت و پتانسیل آمازون کیندل را برای فروش کتابهای خود کشف کرده اند.

برای کتابهای الکترونیکی که قیمت آنها بین $ 0.99 تا $ 2.98 و کتابهای الکترونیکی با قیمت 10.00 دلار یا بیشتر باشد ، آمازون 35٪ حق امتیاز را به تمام محصولات فروخته شده پرداخت می کند. برای کتابهای الکترونیکی که قیمت آنها بین 2.99 دلار و 9.99 دلار باشد ، آمازون 70٪ هزینه تمام محصولات فروخته شده را پرداخت می کند.

بدون شک ، برخی از نویسندگان کتاب با انتشار کتابهای خود در آمازون کاملاً می کشند. یکی از دوستان خوب من با نوشتن آن روی سکوی Kindle سالانه نیم میلیون می کند.

می توان یک زندگی داستانی را در فروش آمازون رهبری کرد ، اما افرادی که بیشترین چک های املاک را جمع می کنند ، کسانی هستند که این داستان را می نویسند.

مبانی انتشارات

Amazon Kindle یک مکان جذاب برای انتشار کتاب است ، زیرا هر کسی که می خواهد یک حساب انتشارات Kindle Digital Publishing تنظیم کند ، می تواند نسخه خطی را بارگیری کند و در بیشتر موارد در 24 ساعت فروش کتاب های خود را آغاز کند.

آمازون همچنین بزرگترین “موتور جستجوی خریدار” در اینترنت است ، به این معنی که افرادی که از ابزار جستجوی آمازون استفاده می کنند به دنبال محصولاتی برای خرید هستند.

هنگام بارگذاری کتاب خود در وب سایت آمازون ، اطلاعات اساسی وجود دارد که برای دانلود کتاب خود باید موارد زیر را وارد کنید:

  • شما باید وارد یک حساب آمازون شوید.

  • عنوان؛

  • نویسنده (نام قلم قابل قبول است)؛

  • توصیف کردن؛

  • طبقه بندی؛

  • کلید واژه ها؛

  • توصیف کردن؛

  • تصویری که نمایانگر جلد کتاب است.

  • نسخه خطی کتاب؛

  • قیمت ها ؛

  • برنامه های تبلیغاتی تبلیغاتی آمازون را انتخاب کنید.

مبانی کتاب بازاریابی

در بیشتر موارد ، ابزار اصلی بازاریابی مورد نیاز شما شش عنصر است:

  1. عنوان این توجه مشتری را به خود جلب می کند.
  2. جلد کتاب به خریدار اطمینان می دهد که این کتاب هر آنچه را که می خواهند به آنها خواهد داد.
  3. دسته بندی گزینه هایی که به مخاطب هدف امکان پیدا می کند.
  4. کلید واژه ها این می تواند به افرادی که از تابع جستجو استفاده می کنند کمک کند تا کتاب را پیدا کنند.
  5. توضیح کتاب کتاب را به شخصی که در حال بررسی آن است ، می فروشد؛
  6. احترام گذاشته و پذیرفته شده است قیمت.

تصور غلط رایج در مورد بازاریابی کتاب به طور کلی

بسیاری از مردم فکر می کنند که برای شروع کار ، کتابی ایجاد می کنند و آن را در آمازون بارگذاری می کنند. تا حدی درست است.

پس از بارگیری و تأیید کتاب توسط آمازون ، می توانید فروش خود را آغاز کنید.

با این حال ، مبانی بازاریابی کتاب باید قوی باشد، به منظور پیدا کردن خریداران در حال حاضر.

شما باید یک عنوان جالب کتاب داشته باشید.

شما باید یک جلد کتاب داشته باشید که متناسب با خواننده شما باشد. نکته مهم اینجاست که شما می خواهید جلد کتابتان به جای طراحی توسط فرزند دبیرستان یا نوه خود ، به شکلی حرفه ای طراحی شود.

از همه مهمتر ، شما باید توضیحات کتاب قانع کننده ای داشته باشید. عنوان و جلد باعث می شود افراد صفحه فروش شما را باز کنند اما توضیحات این کتاب را به شما می فروشد.

ناراحت کننده است ، اما بیشتر نویسندگان خود چاپ شده چندین ماه را برای نوشتن کتاب خود و کمتر از ده دقیقه برای تهیه توضیحات کتاب خود می گذرانند. با این حال ، خریداران آینده به دنبال توصیف این کتاب هستند تا آنها را ترغیب کنند که آیا باید کتاب شما را بخرند یا نه.

اگر توضیحات بکاهد ، فروش نیز کاهش خواهد یافت.

اگر توضیحی قانع کننده ایجاد کنید ، می توانید کتاب خود را در لیست پرفروش های ما بیابید.

این واقعیت را ببینید که کتاب ها در آمازون فروخته می شوند

مردم همیشه به من می گویند که دیگر نیازی به نگرانی در مورد بازاریابی کتاب های خود ندارید ، زیرا آمازون تمام بازاریابی خود را برای آنها انجام می دهد.

در اینجا آنچه را که شما باید در مورد بازاریابی آمازون برای شما بدانید ، آورده شده است.

بله ، آمازون می خواهد محصولات بیشتری بفروشد ، بنابراین آنها به مشتریان خود درمورد کتاب های شما می گویند.

ولی موضوع اینه … دستگاه بازاریابی داخلی آمازون توسط الگوریتم رایانه کاملاً هدایت می شود. این الگوریتم یک برنامه کامپیوتری است که در جستجوی محصولات برای به اشتراک گذاری با مشتریان خود است.

الگوریتم های رایانه ای آمازون برای یافتن محصولات پر فروش و ترویج آن دسته از کالاهای پرفروش به مشتریان طراحی شده است.

آمازون محصولی را که تنها ده نسخه در یک ماه گذشته فروخته است ، پرداخت نخواهد کرد. درعوض ، محصولاتی که در حال حاضر صدها واحد به فروش می رسانند ، روزانه پرداخت می کنند ، زیرا سعی می کنند تعداد کالاهایی را که می توانند بفروشند ، حداکثر کنند. آنها محصولی با فروش ولرم را تبلیغ نمی کنند.

اگر می خواهید کتابهای زیادی در آمازون بفروشید ، نباید از دفن سر خود در ماسه خودداری کنید.

برای اینکه آمازون کتاب های خود را از طرف شما به بازار عرضه کند ، باید با شروع فروش آن با شرایط برابر ، به کتاب خود کمک کنید.

البته ، می توانید رویکرد بازاریابی را که بیشتر نویسندگان استفاده می کنند امتحان کنید – بارگیری و دعا کنید.

یا ، می توانید برای بدست آوردن فروش خود کمی وقت یا پول سرمایه گذاری کنید ، بنابراین الگوریتم فروش آمازون می تواند کتاب شما را پیدا کرده و آن را به مشتریان خود ارتقا دهد.

شما می توانید کتاب خود را به صورت رایگان در تعدادی از گروه های Facebook یا Twitter یا در وبلاگ خود تبلیغ کنید. وبلاگ ندارید؟ چرا که نه؟

یا می توانید کمی پول خرج کنید و کتاب خود را در سایتی مانند تبلیغات کنید کتابخانه یا هر وب سایتی نمایش داده شده در اینجا.

شما در صندلی راننده هستید

شما به عنوان نویسنده کتابی که خود منتشر کرده اید ، نه تنها ناشر خود بلکه تیم بازاریابی خود هستید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که چرخ ها را روغن کاری کنید ، بنابراین الگوریتم فروش داخلی آمازون می تواند کتاب شما را پیدا کند و مشتریان خود را از آن آگاه کند.

وقتی آمازون کتاب خود را پیدا کردید ، آمازون تمام بازاریابی کتاب شما را از طرف شما انجام می دهد.

بنابراین می توانید با فروش خود پیش بروید ، تنها امید کتاب فروش خوب شما – یکی دعا کردن سخت است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا