مبانی برنامه بازاریابی اینترنتی – 3 راه برای جذب ترافیک واجد شرایط به وب سایت خود در گروه ها

[ad_1]

آموزش | توییتر

قسمت دوم: وب سایت داشته باشید. چگونه مشتری جدید جذب می کنید؟

در مقاله هفته گذشته ، ما در مورد تنظیم ابزارهایی که برای ارزیابی میزان بازدید از وب سایت خود در پاسخ به تلاش های بازاریابی آنلاین نیاز دارید ، صحبت کردیم. اکنون زمان آماده سازی یک برنامه بازاریابی اینترنتی است.

در بازاریابی اینترنتی دو دسته گسترده وجود دارد که باید بررسی کرد: پرداختی و ارگانیک

بازدید از وب سایت پرداخت شده

این اصطلاح به تمام موارد خرید آگهی برای خرید “دسترسی” و / یا با پرداخت هزینه برای تبلیغ یک پست در شبکه های اجتماعی اشاره دارد.

روش های مختلفی برای خرید قابلیت مشاهده در مخاطبی وجود دارد که به تنهایی به صنعتی بزرگ تبدیل شده است. گوگل ، فیس بوک ، توییتر ، Pinterest و سایر موارد به دلیل اجزای پرداخت شده لیاقت آنچه را که شایسته آن هستند است.

این یک قسمت اساسی از هر استراتژی بازاریابی است و چیزی نیست که شما باید خودتان آن را امتحان کنید مگر اینکه بخواهید این صنعت سریع را مطالعه کنید و در این زمینه متخصص شوید. در غیر این صورت ، زمان و هزینه و انرژی زیادی را بدون نتیجه تضمینی صرف خواهید کرد.

در عوض ، یک متخصص بازاریابی اینترنتی استخدام کنید تا در این زمینه کمک کند.

ترافیک وب سایت ارگانیک

ترافیک ارگانیک به این معنی است که بازدید کنندگان وب سایت شما را به طرق مختلف پیدا می کنند که برای یافتن شما نیازی به پرداخت هزینه برای آن ترافیک ندارید.

چندین روش برای دستیابی به مخاطب از طریق ابزارهای ارگانیک وجود دارد. قبل از شروع به کار با هر یک از تاکتیک های ذکر شده در زیر ، مهم است که ابتدا مشخص کنید که بازار هدف شما کیست ، موقعیت تجاری شما باید چگونه باشد و همچنین درک کنید که مزیت رقابتی شما چیست.

پس از اجرای این استراتژی های کلیدی برنامه ریزی ، وقت آن است که موارد زیر را برای کمک به افزایش بازدیدهای واجد شرایط به وب سایت خود اجرا کنید. در اینجا سه ​​تاکتیک آنلاین برای دنبال کردن وجود دارد:

1. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا به طور استراتژیک محتوای وب سایت ایجاد می کند که بازار هدف ایده آل را به خود جلب می کند تا سپس آنها بتوانند بیشتر شما را بشناسند و به شما اعتماد کنند و در نهایت آن را به مشتری پولی تبدیل کنند. اساساً ، شما به دنبال تاسیس خود به عنوان مرجع ، سرگرم کننده و آموزش کاربران هستید.

جدا از ایجاد محتوای جذاب ، شما همچنین می بایست اطمینان حاصل کنید که این محتوا علاوه بر منحصر به فرد بودن از ارزشمند بودن بازدید کننده ، سیگنال های رتبه بندی مناسبی را نیز به Google ارسال می کند. بازاریابی محتوا در همه جا وجود دارد و هیچ کس نمی خواهد همان مقاله را برای صدمین بار با صدایی متفاوت بخواند که همان حرف را می زند.

وقتی محتوا خنک است به وب سایت های دیگر پیوند می یابد. این پیوندها بخش عمده ای از چگونگی رتبه بندی Google برای رتبه بندی عالی وب سایت شما است ، بنابراین محتوای عالی نه تنها بازدیدکننده را برمی گرداند ، بلکه پیام مثبتی را به Google ارسال می کند که وب سایت شما شایسته رتبه بندی بالاتر از نظر محتوای هدف شما است. شما

بازاریابی محتوا بخشی پررونق از سئو بوده است ، اکنون داشتن صدا در صنعت خود بیش از هر زمان دیگری دشوار است ، بنابراین محتوای خود را حساب کنید. یک محتوای خوب سزاوار بیش از 1000 مورد بد است.

2. لیست های مشاغل محلی

یافتن لیست های مشاغل محلی به راحتی امکان پذیر است و می توانید از طریق ابزار محلی جستجوگرها که در اینجا ذکر شده است ، به خودتان اضافه کنید یا بازاریاب سئو نیز می تواند در این زمینه کمک کند. برخی از آنها پولی هستند اما بیشتر آنها رایگان هستند.

در میان هر یک از روش های SEO DIY ، این روش توصیه می شود زیرا روندی آسان است و بسیاری از آژانس های سئو برای اجرای ساده برنامه ماهانه هزینه دریافت می کنند.

3. بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی

ظاهراً این ساده ترین و اشتباه ترین راه برای هدایت بازدید به وب سایت شماست. بسیاری از صاحبان مشاغل نمی دانند که هدف از استفاده از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی تجاری ، بازگرداندن بازدید به وب سایت آنها است. این جدایی اغلب وقت و تلاش زیادی را هدر می دهد.

مدیریت رسانه های اجتماعی بدون استراتژی SEO فقط یک کمپین روابط عمومی است. همه پیوندهای پلتفرم اجتماعی پیوندهایی به اصطلاح “nofollow” هستند ، بنابراین هرگز بدون داشتن استراتژی که از آنها بهره می برد علی رغم پیوندهای nofollow ، در رتبه شما قرار نمی گیرند.

وقتی هزینه یک متخصص بازاریابی در شبکه های اجتماعی را می پردازید ، دانش لازم را برای شمردن تلاش های خود در شبکه های اجتماعی کسب می کنید. فقط ارسال زیاد این کار را انجام نمی دهد. ارسال هشتگ نشانه مطمئنی است که شما شخصی را استخدام کرده اید که نمی داند بازاریابی در شبکه های اجتماعی یا حتی هشتگ چگونه کار می کند.

رسانه های اجتماعی شما شیوه برقراری ارتباط با مخاطبان شما است و یادداشت های Google هنگام ارسال ترافیک از طریق یک سرویس آفلاین است. مخاطبان شما می توانند با دسترسی به افراد مناسب رشد سریع تری داشته باشند اما برای تأثیرگذاری باید محتوای شما منحصر به فرد و سرگرم کننده باشد.

آیا احساس می کنید از میزان تلاش لازم برای بازاریابی تجارت خود غرق شده اید؟ یک آژانس بازاریابی اینترنتی پیدا کنید که بتواند با شما و با تخصص شما کار کند ، بنابراین اطلاعات و دانش شما در صنعت شما راهنمای ایجاد محتوایی است که از طرف شرکت شما ارائه می شود.

هم کاربران و هم گوگل به چیزی بهتر از هر کسی که محتوا را به منظور دریافت آنلاین مطالب ارسال می کند ، پاسخ خواهند داد.

نکته قبلی را در مورد ارزش رسانه های اجتماعی نیز به خاطر بسپارید و مطمئن شوید که از م paidلفه پرداخت شده بهره می برید یا میزان زیادی از دسترسی خود را از دست می دهید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا