مبانی بک لینک

[ad_1]

این مقاله به کسانی که شروع می کنند و سعی می کنند بفهمند که بک لینک چیست و اهمیت آنها ، کمک خواهد کرد. این مقاله به کسانی که در حال حاضر درک اساسی از بک لینک دارند ، کمک نمی کند اگرچه تمیز کردن آنها همیشه خوب است. اول از همه ، من به این تئوری معتقدم که محتوا اختصاصی است و نباید آن را با یک الزام آور جایگزین کرد. هنگام ایجاد پیوند ، به یاد داشته باشید که از زمانی که افراد به وب سایت شما از طریق پیوندهایی که در وب قرار می دهید ، مطالب شما عالی هستند ، به احتمال زیاد آنها را بدون نیاز به مشاوره کمی در مورد “چشیدن لینک” به صورت آزادانه به شما پیوند می دهند. از مفاهیم این مقاله.

اگر برای کسب درآمد آنلاین آنلاین هستید یا فقط سعی در یادگیری ترویج وب سایت شخصی یا وبلاگ شخصی خود دارید ، پس لینک پشتی باید چیزی باشد که به طور مداوم در ذهن شما باشد. Backlink پیوندی است که به یک URL اشاره می کند و در دامنه ای که به آن هدایت می شود وجود ندارد. به عنوان مثال ، اگر وبلاگ خود را در blogger.com دارید و آدرس اینترنتی خود را (آدرس یکسان منبع یاب که می توانید هنگام دسترسی به وبلاگ خود در اکسپلورر خود پیدا کنید) در نوار آدرس قرار دهید) در سایتی مانند digg.com لینک های لینک در digg.com موردی که من در آن قرار داده ام به عنوان بک گراند نامیده می شود و عامل تعیین کننده سایت برای تعیین رتبه سایت پس از نگاه به محتوا و حتی گاهی حتی بدون نگاه کردن به محتوا اگر بک لینک به اندازه کافی قوی باشد ، مکان را در موتورهای اصلی جستجو رتبه بندی می کند.

نیروی محرکه بازاریابی آنلاین بک لینک است حتی اگر بک لینک بتواند بعضی مواقع کمی مشکل داشته باشد. هنگامی که Google وب را جستجو می کند تا هر URL را پیدا کند ، هرچه بار پیوند شما را مشاهده کند ، احتمال بیشتری وجود دارد که در SERP ها (صفحات نتایج موتور جستجو) ظاهر شوید. حال خوب است که بک لینک های زیادی داشته باشید ، اما باید از سایت هایی که صدا به شما می دهند آگاه باشید (1 بک لینک = یک رای از حضور وب خارجی به سایت شما). این مسئله تفاوت بزرگی را در اینکه Google هنگام تصمیم گیری برای نمایه شما از چه میزان رای دارد ، مهم است. دو مورد که Google هنگام تصمیم گیری در مورد اهمیت بک لینک یا رأی دادن مورد توجه قرار می دهد ، اختیارات / اعتماد و ارتباطی است که بک لینک دارای آن است. Digg.com اکنون مکانی عالی برای بدست آوردن بک لینک است ، گوگل به Digg اعتماد به نفس دارد ، اما لینک بک لینک فقط در صورتی مرتبط است که شما یک سایت نشانک اجتماعی دیگر را به بازار عرضه کنید ، بنابراین لینک برگشت نیمی از لینک بک لینک را ندارد.

این لینک های بک لینک بسیار دشوار است و همیشه لازم است که به دنبال یک متخصص بازاریابی خوب آنلاین باشید که به دنبال لینک های مرتبط با کیفیت بالا است. وقتی می گویم مرتبط ، منظورم دسته وب سایت شما نیست ، اما طاقچه وب سایت شما کمی گسترده تر است. به عنوان مثال ، اگر وب سایت شما در اطراف قطب های ماهیگیری قرار گرفته باشد ، اما این مکان مناسب “شکار” است و می توانید لینکهای مرتبط با وب سایتها را در دسته هایی مانند تئوری شکار ، نکات ماهیگیری ، خط ماهیگیری و انواع ماهی قرار دهید ، در واقع هر وب سایت ماهیگیری باید به دنبال روابط تبلیغاتی مشترک با این سایت ها باشد. در کنار گرفتن پیوندهای دارای اولویت زیاد ، روشهای زیادی وجود دارد که تبلیغات را مشاهده خواهید کرد و اکثر آنها شما را دچار مشکل می کند. از هر پیوند آسان خودداری کنید زیرا اکثریت مزارع پیوند خواهند بود (وب سایتهایی که تنها با هدف افزایش محبوبیت لینک ایجاد شده اند) و به وب سایت هایی مانند وب سایت یا وب سایت های بسیار رده خود پایبند باشید. با بارگیری و نصب نوار ابزار Google با استفاده از ویژگی PageRank می توانید رتبه صفحه وب سایت ها را مشاهده کنید. با این حال ، امیدوارم این مقاله به کسانی هشدار دهد که ممکن است با موضوع بک لینک اشتباه گرفته شده باشد و حتی ممکن است به یک بازاریاب با تجربه یا دو نفر کمک کرده باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا