مبتدیان میلیون ها اینترنت را راهنمایی می کنند

[ad_1]

برای تبدیل شدن به میلیونر بعدی اینترنت ، چه چیزی لازم است؟ چقدر طول می کشد؟ آیا کسی می تواند در اینترنت میلیونر شود؟ اگر مانند اکثر کارآفرینان اینترنتی ، صاحبان مشاغل خانگی یا بازاریابان آنلاین هستید ، احتمالاً این سؤالات را از خودتان پرسیده اید. من می خواهم به آنچه که نیاز دارد برای تبدیل شدن به یک میلیونر واقعی بپردازم. برخی از مهارتها و ویژگیهای اساسی که بیشتر میلیونرها در اختیار دارند در این پاراگرافها ارائه شده است.

اول ، بگذارید این را بگویم که من میلیونر نیستم … هنوز ، اما من نیمی از تحقیقات من را انجام داده ام. من صحبت کرده ام ، مصاحبه کرده ام و حتی توسط میلیونرهای موفق نیز راهنمایی شده ام و همگی اصول بسیار مشابهی برای زندگی با آنها دارند. امروز می خواهم برخی از آنها را در اینجا به اشتراک بگذارم تا شما را در مسیر موفقیت در اینترنت تشویق کنند.

بیایید بگوییم که شما از ابتدا شروع کردید … تقریباً بدون هیچ چیز. اولین چیزی که باید روی آن تمرکز کنید ، آموزش است. 99٪ از وقت خود را صرف خواندن کتاب ، گوش دادن به کتابهای صوتی در ماشین و شرکت در سمینارها کنید. هر جا فکر می کنید چیزی یاد خواهید گرفت ، بهتر است در آنجا باشید. هر بار که کتاب جدیدی را انتخاب می کنید یا به یک فایل پادکست گوش می دهید ، جعبه ابزار اینترنت خود را با ابزارهایی که می توانید در سفر یک میلیون دلاری خود استفاده کنید ، پر می کنید.

بیشتر میلیونرها حداقل یک کتاب در ماه می خوانند ، اما بیشتر آنها سعی می کنند هر هفته یک کتاب را بدست آورند. در مورد همه دانشهایی که در طول سالها با این نوع عادت خواندن کسب می کنید ، فکر کنید.

نکته جالب در مورد میلیونر شدن در اینترنت این است که بسیار ساده است. تمام ابزارها ، استراتژی ها و تکنیک ها در حال حاضر برای انتخاب وجود دارند ، فقط آنها را جستجو کنید. تنها چیزی که ثروتمندان را از فقرا جدا می کند این است که ثروتمندان مایل به انجام کارهایی هستند که دیگران انجام نمی دهند. اگر واقعاً آن را می خواهید ، باید هر کاری که هست انجام دهید (من در اینجا در مورد افراد حقوقی صحبت می کنم). شما باید آن را بیشتر از شخص بعدی بخواهید و برای رسیدن به اهداف خود اقدام کنید.

ویژگی دیگر طبقه نخبه ثروتمندان انگیزه و عزم آنهاست. شما باید بتوانید سخت تر ، قد بلندتر ، سریعتر و باهوش تر از پسر بعدی کار کنید و یا از خود کنار بگذارید.

بیشتر میلیونرها نیز برای هدف گرسنه هستند. آنها برای همه چیز اهداف دارند. نوشتن اهداف خود ، تعیین مهلت برای آنها و به نوعی رفع آنها به شما کمک می کند تا اقدامات روزانه مورد نیاز برای رسیدن به اهداف خود را انجام دهید.

یک کار که اکنون می توانید انجام دهید این است که مدتی را صرف نوشتن اهداف خود در زندگی کنید. هدفی که هنوز یادداشت نشده است فقط یک آرزو است ، بنابراین زمان خود را برای نوشتن اهداف خود سرمایه گذاری کنید ، دوباره با تاریخ های تکمیل شده مشخص کنید. فکر می کنی لیاقتش را داشته ای؟ من دارم انجام می دهم.

حالا که می دانید چه چیزی را می گیرد ، از آنجا خارج شوید و این کار را انجام دهید. جنبه دیگر میلیونرها این است که آنها هرگز از اقدام عملی هراس نداشته اند. من تضمین می کنم که یک بار آنچه را که تازه آموخته اید اعمال کنید ، تغییر عظیمی در زندگی خود خواهید دید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا