محافظت از علائم تجاری برای نام های فردی – A. "قرص سمی" برای اشغال فضای مجازی

[ad_1]

آیا باید نام من به عنوان علامت تجاری فدرال ثبت شود؟

پاسخ صریح افراد مشهور چهره های ورزشی نویسندگان سخنرانان و افرادی که کالاها و خدمات را به نام خودشان بازاریابی می کنند بله است.

ثبت نام به مشتریان و مشاوران این امکان را می دهد که به سرعت جلوگیری کنند و از استفاده غیر مجاز از نام های فردی برای بازاریابی کالاها و خدمات رقابتی جلوگیری کنند روشی که در اینترنت گسترش می یابد. همانطور که شرکتهای بزرگ قرصهای سمی را برای جلوگیری از تلاشهای ناخواسته توقیف توسط رقبا ایجاد کرده اند افرادی که از نامهای تجاری دارای علائم تجاری هستند می توانند از ثبت علامت تجاری برای همان هدف استفاده کنند.

ثبت نام یک فرد به عنوان علامت تجاری دو دلیل عمده دارد.

1. دسترسی به راه حل های سریع و مقرون به صرفه اعطا شده به صاحبان علائم تجاری که علائم آنها در نام دامنه های غیر مجاز وجود دارد. و

2. دارویی سمی علیه رقبای خرید برچسب به عنوان عبارت جستجو و کسانی که از برچسب در فراداده استفاده می کنند ایجاد می کند.

حق تبلیغات یک اصل قانونی است که برای جلوگیری از استفاده غیر مجاز از نام تصویر یا شکل ظاهری شخص برای اهداف تجاری استفاده می شود. دسترسی به روش های جبران این تخلفات هنوز محدود به گرانترین رویه های دادگاه سنتی است. بعلاوه قانون 15 ضد یخ سایبری ایالات متحده 15 USCA § 1129 فقط در صورت اثبات اینکه ثبت نام با هدف فروش نام برای کسب سود انجام شده است از سرقت نامهای فردی و ثبت نشده معافیت دارد و از مصارف رقابتی که معمول تر هستند محافظت نمی کند.

قانون تجارت و مشاغل کالیفرنیا 17525 پوند گزینه دیگری است که از نام مشاهیر متوفی محافظت می کند. شرط ثبت نام به قصد اخاذی پول لغو می شود. این خوب و خوب است اما مردم کالیفرنیا چگونه می توانند از یک کلاهبرداری اینترنتی که در کره مستقر است جایی که هیچ صلاحیت قانونی ندارد شکایت کنند به عنوان مثال دادگاه صلاحیت لازم را ندارد که طرف را به تصمیم خود ملزم کند؟

مارک فدرال چگونه به نفع یک فرد است؟

مروری بر محبوب ترین اشکال برندک جیک جواب می دهد.

استفاده غیرمجاز از نام یک فرد در نام دامنه. چه اتفاقی می افتد که نام فردی در URL دامنه ای متعلق به شخص ثالث باشد و از آن استفاده کند؟ دو روش درمانی ممکن است وجود داشته باشد.

حل اختلاف اختلاف دامنه یکپارچه (UDRP). داوری ممکن است به سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) یا یکی از چندین مجالس دعوی مورد تایید ICANN ارائه شود. تصمیم باید ظرف دو ماه از تعیین داور گرفته شود. هزینه ها بسیار کمتر از دادرسی است زیرا تمام مراحل کتبی است.

برای تأمین امنیت بازگشت دامنه باید سه عنصر را نشان داد:

o نام دامنه مورد اختلاف یکسان است یا به طور گیج کننده ای شبیه یک علامت تجاری یا مارک خدماتی است که شاکی حق آن را دارد. و

o ثبت کننده هیچگونه حق قانونی در مارک ندارد. و

o ثبت نام با سو bad نیت انجام شد.

اولین عنصر با ارائه یک ثبت نام تجاری معتبر ایجاد می شود. ثبت فدرال ماده اولیه را بدون نیاز به شواهد بیشتری در مورد استفاده از علامت تجاری اثبات می کند.

نمره را مقایسه کنید زیرا هیچ امتیازی وجود ندارد و فرد می بازد البته کاملاً شناخته شده.

دیوید بیکر علیه آقای فریس پرونده WIPO شماره D2006-1514. دیوید بیکر مدیرعامل آمریكا مدیا اثبات نكرد كه از نام شخصی خود برای تبلیغات یا تبلیغ مشاغل خود یا فروش كالاها یا خدمات استفاده كرده است. یواخیم بروس-جنسن علیه جان آدامسون پرونده WIPO شماره D2004-0458.

آنا نیکول اسمیت c / o CMG Worldwide v. DNS Research Inc. NAF Case FAO 0220007

[T]فقط داشتن یک شغل موفق به عنوان بازیگر خواننده یا ستاره نمایش تلویزیونی حق انحصاری استفاده از نام را در قوانین مارک تجاری فراهم نمی کند. این موارد نیاز به نمایش واضح ارزش تجاری بالا و شناخت قابل توجه نام فقط به عنوان نام هنرمند دارد.

قانون اسکات سایبری قانون علامت تجاری ایالات متحده قانون Lanham بخش 43 (د) (2) قانون پیش بینی کرده است که دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه شرقی ویرجینیا در دسترس است تا علیه متخلفان در سراسر جهان که دامنه های خود را دارند با ثبت رجیستری در دادخواست شکایت کند. این راه حل بر اساس صلاحیت غیرنقدی است یک اصل باستانی که به دادگاه اجازه می دهد بر اساس موقعیت ملک صلاحیت خود را اعمال کند و ناشی از حل و فصل مرزهای املاک و مسائل مربوط به مالکیت از جمله اطلاع از وراث گمشده یا ناشناخته است. در مورد نام دامنه ها استفاده از بخش 43 (د) برای مبارزه با هواپیماربایی اینترنتی فقط در صورت امکان وجود دارد که علامت شاکی به طور فدرال در اداره علائم تجاری ایالات متحده ثبت شده باشد.

محافظت در برابر تبلیغات اینترنتی با بودجه و استفاده از آنها در فراداده

اکنون موتورهای جستجو برای بالاترین پیشنهادات پیشنهادی عبارات جستجو را پیشنهاد می دهند از جمله

o اصطلاحات جستجوی عمومی – به عنوان مثال تخفیف بلیط هواپیما

علائم تجاری – به عنوان مثال: خطوط هوایی آمریکا

o نام های فردی

اولین استفاده مشخصاً قابل اعتراض نیست. اما هرچه تعداد بیشتری از افراد در اصطلاح توصیفی پیشنهاد می دهند قیمت افزایش می یابد و استفاده از آن گران می شود. رقبا با استفاده از اصطلاحات دیگر از جمله مارک ها و نام افراد مرتبط با محصولات یا خدمات مرتبط به دنبال روش های کم هزینه تر برای انتقال پیام خود هستند.

دادگاه ها قبلاً حکم کرده اند که رقیبی که برچسب را خریداری می کند یا برچسبی را برای اطمینان از رتبه بندی موتور جستجو در فراداده قرار می دهد مسئول مفهوم اشتباه اولیه در بهره است. موضوع بحث برانگیز گوگل در مورد حراج علائم تجاری به رقبا برای لیست های پشتیبانی شده موضوع پرونده های قضایی در انتظار است. گوگل ناشنوا شده است و مشتری را به دنبال تنها متخلف مستقیم می کشد. در اینجا دو مثال آورده شده است:

نام نویسنده محبوب توسط یک رقیب برای تبلیغ کتابها و وبینارهای شخص ثالث خریداری می شود. نویسنده و ناشر به دلیل پیشنهاد رقابتی متخلفین باید هزینه بیشتری به Google بپردازند تا از نام خود برای تبلیغ استفاده کنند!

خدمات سپرده تخفیف مارک تجاری معروف با خرید علائم تجاری متعلق به دیگران خدمات خود را در اینترنت به بازار عرضه می کند. جستجوی اخیر ما در گوگل برای علامت تجاری XEROX منجر به تبلیغات تحت حمایت حقوقی زوم شد که مارک XEROX® را به عنوان یک عبارت جستجو برای تبلیغ خدمات ثبت نام تجاری خود خریداری می کند! اضطراب چیست؟

o رقیب برای تبلیغ محصول خود به حسن نیت به نام شخص دیگری تكیه می كند بنابراین سواری رایگان برای جذب مشتری به سمت محصول رقابتی خود می یابد.

o شرایط از طریق فرآیند حراج Google پیشنهاد می دهد نویسنده و ناشر کتاب را مجبور می کند علیه اشخاص ثالث پیشنهاد استفاده از نام نویسنده را بدهد! رقابت قیمت پیشنهادی را که با استفاده از نام وی برای ارتقا services خدمات خود به فرد تحمیل می شود افزایش می دهد سود Google را افزایش می دهد و بستری را برای رقیب صاحب نام تجاری فراهم می کند.

دفعه بعدی که در Google جستجو می کنید توجه داشته باشید که کدام برچسب محصول یا خدمات در برچسب هایی غیر از مواردی که وارد کرده اید نشان داده می شود. برخی از رقبا هنگام جستجو برای اصطلاح برند به طور معمول برچسب های رقیب شناخته شده را در فراداده خود قرار می دهند. این نمونه ای از تجاوز به وسیله اشتباه گرفتن منافع اولیه است و غیرقانونی است.

به طور خلاصه ثبت علائم تجاری فدرال کالاها و خدماتی را که به نام یک فرد به عنوان قرص مسموم برای مجرمان اینترنتی فروخته و تبلیغ می شود در نظر بگیرید. شرکتهای بزرگ این کار را برای جلوگیری از تلاشهای غیر دوستانه تصاحب آن انجام می دهند. افراد باید در مورد سرقت دامنه غیر دوستانه نیز همین کار را انجام دهند. در عصر اینترنت احتمالاً از انجام این کار خوشحال خواهید شد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا