محبوبیت روزافزون بازاریابی در شبکه های اجتماعی

[ad_1]

تلویزیون | توییتر

چرا ما از بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده می کنیم؟

بسیاری از شرکتهای موفق امروز سالهاست که فعالیت می کنند ، مدتها قبل از اینکه اینترنت گزینه مناسبی در بازاریابی محصولات باشد. اگرچه بیلبوردها ، تبلیغات تلویزیونی ، رادیوها و تبلیغات چاپی در گذشته موفقیت آمیز بوده اند ، اما تاثیری که امروز بر بازار گذاشته اند ، نخواهند داشت. بسیاری از مردم دیگر روزنامه را برای زمان فیلم بررسی نمی کنند بلکه به مکانهایی در اینترنت اشاره می کنند. بسیاری از مردم دیگر نامه ها را با دست نمی نویسند ، بلکه ایمیل ها را به صورت الکترونیکی تنظیم می کنند. بسیاری از افرادی که می توانند از Craigslist استفاده کنند ، از فروش گاراژ خجالتی هستند. گرچه برخی ممکن است در برابر واقعیت ها مقاومت کنند ، این کشور و بقیه جهان هر روز بیشتر به فناوری وابسته می شوند. این چیزی نیست که از آن بترسید یا روی آن بمانید. این چیزی است که می توان از آن بهره برد!

برای هر کسی که بعد از سال 1980 متولد شود ، به راحتی می توان محبوبیت روزافزون شبکه های اجتماعی را مشاهده کرد و تعیین جهتی که در آن بازار رسانه های اجتماعی جهان ادامه خواهد داشت ، نبوغ لازم نیست. افراد بین 20 تا 29 سال بیش از هر گروه سنی دیگر از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند ، 41٪ بیشتر از 11 ساعت در هفته در شبکه های اجتماعی می گذرانند. سن 30 تا 39 سال دومین پایگاه کاربر متداول در شبکه های اجتماعی است که 37٪ از آنها هفته ای بیش از 11 ساعت در شبکه های اجتماعی نیز می گذرانند. در حالی که گروه های سنی جوان در این سایت های رسانه های اجتماعی علاقه بیشتری به وضعیت اجتماعی خواهند داشت ، گروه های مسن تر به بازاریابی و تبلیغات توجه خواهند کرد. قابل درک است که بیشتر افراد نام فیس بوک را شنیده اند که به بزرگترین سایت شبکه اجتماعی تاکنون تبدیل شده است. فیس بوک بیش از 500 میلیون کاربر دارد که نیمی از آنها حداقل یک بار در روز وارد سیستم می شوند. در میان جمعیت اینترنت ایالات متحده ، 72٪ اعضای فیس بوک هستند و افراد بین 18 تا 24 سال سریعترین رشد را دارند. یعنی 36٪ از کاربران اینترنت در این کشور هر روز از یک وب سایت بازدید می کنند! یافتن کانال دیگری با این نوع تأثیر بسیار دشوار است. توییتر ، لینکدین و وبلاگ ها تنها تعدادی از دیگر شبکه های اجتماعی معروف امروزی هستند که همه آنها دسترسی گسترده ای به گروه بزرگی از افراد دارند.

رسانه های اجتماعی سریع ترین ابزار بازاریابی هستند و هر کسب و کاری که از بسیاری از پتانسیل های خود استفاده نکند ممکن است برای رقبای خود در ضرر باشد. انتظار و عدم استفاده از این ابزار بازاریابی بسیار درحال رشد فرصتی است که شرکت ها از دست می دهند. تجارت به طور مداوم در حال پیشرفت است و همچنین کمپین های بازاریابی نیز باید در جریان روند رقابت باشند. پس چرا کسی بلافاصله وارد بازاریابی اجتماعی نمی شود؟ نمی تواند پول باشد ، زیرا بیشتر این شبکه ها رایگان هستند. این نمی تواند یک آزمایش باشد ، زیرا هر کسی می تواند بازاریابی اجتماعی خود را برای کثیفی ارزان انجام دهد. بیشتر مردم نمی دانند. آنها نمی دانند چیست و از توانایی های آن نمی فهمند. اما مهمتر از همه ، آنها از رشد اقتصادی مثبت شرکتشان بی اطلاع هستند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی تلاشی است برای پخش اشکال مختلف رسانه ها از طریق فن آوری های شبکه های اجتماعی ، با سادگی و سادگی. برخی از مزایای معدود رسانه های اجتماعی شامل افزایش قرار گرفتن در معرض ، افزایش تولید سرب ، مشارکت های جدید ، افزایش بازدید و کاهش هزینه های بازاریابی است. به طور متوسط ​​، 88٪ از بازاریابانی که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند ، افزایش ارتباط با تجارت خود را گزارش کرده اند. تقریباً نیمی از افرادی که از روش های بازاریابی شبکه های اجتماعی به مدت 12 ماه یا کمتر استفاده می کردند ، گزارش دادند که مشارکت های جدیدی حاصل شده است. کاربرانی که هفته ای 6 ساعت یا کمتر وقت صرف می کردند ، افزایش تولید سرب را تجربه کردند و 58٪ از صاحبان مشاغل کوچک که از بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده می کردند ، بیشتر احتمال دارد هزینه بازاریابی را کاهش دهند.

اینترنت محصولات ، قابلیت ها و ابزارهای جدیدی را در دنیا فراهم می کند که قبلاً امکان پذیر نبودند. بازاریابی در شبکه های اجتماعی قدرت این را دارد که به طور بالقوه صدها ، هزاران یا حتی میلیون ها نفر را با کسری از هزینه های تاکتیک های قدیمی بازاریابی تحت تأثیر قرار دهد. بازرگانان امروز وظیفه دارند که بر آینده هر بازار و جهتی که در آن قرار دارد تمرکز کنند. رسانه های اجتماعی تقریباً برای هر شرکتی سرمایه گذاری عاقلانه ای است و هرچه زودتر در یک طرح استراتژیک شرکت گنجانده شود سود بیشتری خواهد داشت. شبکه های اجتماعی فقط رشد خواهند کرد و بهترین توصیه من در این مرحله این است که برند خود را در اسرع وقت از طریق این ابزارها ایجاد کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا