[ad_1]
بازاریابی دیجیتال باعث رشد عظیمی در بازاریابی می شود و صرف نظر از آنچه صنعت فکر می کند همیشه جایی برای نوآوری و خلاقیت وجود دارد. متأسفانه این مفهوم اخیراً جدی گرفته نشده است و رویکرد پایپر (هملین) توسط اکثر بازاریابان دیجیتال که شکل بازاریابی دیجیتال را از دست داده اند دنبال می شود. اکثر بازاریابان سعی می کنند از همه تقلید کنند و گاهی اوقات برای کسب امتیازات آنلاین از دیدگاه آنها پیروی نمی کنند که اگرچه از نظر تعداد موفق است اما در صورت وجود تقریباً صفر است. این از نظر کیفیت تبدیل است.
در بازاریابی آموزش داده می شود که هر محصول پیشنهاد بازاریابی خاص خود (USP) را دارد و مخاطبان هدف متفاوتی دارد که نمی توان آنها را در یک استراتژی بازاریابی واحد به کار برد. کاهش عدم انطباق منجر به بازاریابی دیجیتالی شده است به گونه ای که تبلیغات مشابهی را برای مخاطبان مشابه از طریق کاهش رسانه های اجتماعی ایمیل پیامک ها و پورتال های آنلاین در بر گرفته است و علاقه واقعی را گیج کرده است. از این سرویس که به عنوان یک کانال دیجیتالی ارائه می شود چه چیزی را انتخاب کنید. علاوه بر این تعدادی قیمت ارائه شد که اگر برنامه به درستی طراحی شده بود می توانست بهتر مورد استفاده قرار گیرد. یکی از دلایلی که ما این را دیدیم فاصله بین تیم فروش و تجربه آنها در بخش املاک و مستغلات بود. به طور کلی سازمانها در مورد تبلیغات با چشمان خارجی اهداف متفاوتی دارند و قصد دارند در کمپین های بازاریابی و غیره صرفه جویی کنند. بحث در مورد تمدید قرارداد بعدی در طول این فرآیند محتوای تبلیغات USP وجود ندارد و به جای فروش هدفمند رویکرد به جای بازاریابی دیجیتال به سمت مفهوم بازاریابی انبوه حرکت می کند. تنها طرفین راضی در این سناریو ارائه دهندگان خدمات یعنی گوگل و فیس بوک هستند زیرا شرکت های آنها با افزایش رقابت سود بیشتری می برند و آنها می خواهند هزینه بیشتری را برای کمپین مشابه پرداخت کنند.
اکثر بازاریابی رسانه های اجتماعی SEO و SEM به خوبی با یک سیستم خدمات برای مخاطبان بزرگ کار می کنند و البته خدمات قوی تری در این رقابت پیروز می شوند اما در عوض یک بازاریاب باتجربه استراتژی پایانی موثری دارد. استراتژی های خاصی که هزینه هر رهبری ماهر را کاهش می دهد و در نهایت از مفهوم بازاریابی دیجیتال استفاده می کند. اکنون زمان بسیار خوبی برای بازاریابان به ویژه بازاریابان دیجیتال است تا بتوانند قابلیت های بازاریابی دیجیتال خود را شناسایی کرده و بین دانش و روش های بازاریابی دبی که نتایج فوری را ارائه می دهند فاصله ایجاد کنند. گام دوم تحقیق در مورد مخاطبان بالقوه هدف برای یک ویژگی خاص و تأیید زمان صرف شده برای تحقیق است که کیفیت را از اندازه کلی متمایز می کند.
متخلفان در این وضعیت تنها می توانند بازاریاب دیجیتال در نظر گرفته شوند اما صنعت و تصمیم گیرندگان در تحولات عمده ای که ندیده اند مشارکت داشته اند.اینها تخصیص منابع در زمان مناسب در مکان مناسب است. اول بازاریابی داخلی بسیار توصیه می شود زیرا شرکت کنندگان در کمپین اغلب در معرض داده های پیچیده مشتری قرار دارند و منابع بازاریابی داخلی بر تولید متمرکز نیستند. کیفیت خوب اما از ارزشهای زیر پیروی می کند. تبلیغات جعلی یا مزاحم که فقط پول خرج می کنند ارسال نکنید. علاوه بر این کارکنان مجرب داخلی همیشه باید با تیم فروش همکاری کنند تا اطمینان حاصل شود که تحقیقات و پیام ها مرتبط و دقیق هستند. اگر سازمان شما در حال برنامه ریزی برای ارائه خدمات بازاریابی است شما به شدت تشویق می شوید که از فردی با تجربه به عنوان یک فرد رابط استفاده کنید که نه تنها پیشرفت را زیر نظر دارد بلکه کمپین ها و پیام هایی را توسعه می دهد که نه تنها موفقیت بلند مدت را تضمین می کند بلکه همکاری را نزدیک می کند.
با این حال وضعیت فعلی تصویر خوبی برای مبادله خانه دیجیتال ارائه نمی دهد اما اگر این روش رعایت نشود و افراد مناسب منابع مناسب را داشته باشند از ابزارهای مناسب استفاده کنید. هنوز چیزهای زیادی برای به دست آوردن وجود دارد. مزایای بازاریابی دیجیتال
[ad_2]