محصولاتی که ما استفاده می کنیم به خلاص شدن از عوارض جانبی کمک می کند

[ad_1]

من می خواهم با بیان این نکته شروع کنم که به هیچ وجه به معنای درخواست شما برای خرید کالاهایی نیست که در Emma کوچک خود استفاده می کردیم. من این را می نویسم تا بینشی از آنچه انجام دادیم و آنچه درمورد همه عوارض جانبی که به ما گفته شد ، بخشی از درمانهای آنها خواهد بود به شما ارائه می دهم.

داستان ما اینجاست در تاریخ 2 ژوئیه 2010 ، همسرم اما (که در آن زمان 4 ساله بود) قرار ملاقات با پزشک را گرفتیم زیرا به نظر می رسد کمی رنگ پریده است و ما برخی از لکه های روی گردن او را دیدیم که طبیعی نیست. پزشک ما به پزشک متخصص اطفال زنگ زد و به ما توصیه کرد در اسرع وقت کار خون را انجام دهیم. این اتفاق در بیمارستان محلی ما در ساعت 4 بعد از ظهر اتفاق افتاد و تا ساعت 6 بعد از ظهر ، ما به بیمارستان بازگشتیم كه به ما گفتند كه وی دارای سلول B پرخطر ALL (تعداد گلبولهای سفید خون بسیار بالا) است. همه ما می دانید زندگی ما در یک لحظه تغییر کرد. تا ساعت نه شب ، زن و دخترم در حال عزیمت به بیمارستان کودکان BC بودند تا فوراً شروع به درمان کنند.

برای کار ، من و همسرم به عنوان توزیع کننده مستقل Herbife (شرکت بین المللی بهداشت و سلامتی) یک تجارت خانگی را اداره می کنیم. من همه اینها را به شما می گویم تا مواردی را نشان دهید. این بیماری هیچ تعصبی ندارد زیرا بر هر کسی تأثیر خواهد گذاشت. جوان ، پیر ، سالم یا بیمار. اما از زمان تولد تاکنون هیچ بیماری اساسی و سرماخوردگی کمی نداشته است. ما با مکمل های غذایی طبیعی کودکان شروع کردیم و من هر روز صبح داوطلبانه به صورت داوطلبانه شروع به کار کردم. این یک چیز خوب بود زیرا در حالی که در بیمارستان بود ، او نمی خواست غذای “واقعی” بخورد ، اما ما توانستیم با تغذیه خوب در لرزش ، قدرت او را حفظ کنیم. البته ، ما با پزشکان اطمینان حاصل کردیم که آنچه به او پیشنهاد کردیم با هیچ یک از داروهای دریافتی مغایرت ندارد.

ثانیا ، ما قادر به ادامه کار در حالی که به صورت آنلاین کار می کردیم ، از طریق تلفن و روش های ساده دیگر ، به این معنی که ما مجبور نیستیم وقت خود را صرف “شغل” خود کنیم یا فقط آن را رها کنیم تا در این مدت با Emma باشیم. ما در مورد بسیاری دیگر شنیده ایم که به دلیل همین مشکلات مالی و مشکلات کاری را تجربه می کنند. بعد از صحبت با والدین فرزندان دیگر در بیمارستان و درمانگاه و همچنین با سایر افراد كلیسای ما كه فرزندان با همان بلایا دارند ، ما تصمیم گرفتیم كه تمام درمانهای Emma را كه بهترین مراقبت ها است انجام دهیم ، در بیمارستان كودكان BC. این بدان معنی است که ما باید از جزیره دور شویم ، که این یک اقدام دشوار اما ضروری بود. بار دیگر ، ما توانستیم این کار را با کمی ناراحتی در کار خود انجام دهیم (این یعنی درآمد ما نیز) ، در حالی که همیشه در دسترس Emma بودیم.

بنابراین ، این کاری است که ما نه ماه گذشته برای Emma انجام داده ایم – نمی توانم باور کنم که این مدت طولانی است – و آنچه اتفاق می افتد. هر روز صبح هالیالیف یک غذای جایگزین لرزش از آب و یک فنجان آب و یک فنجان شیر تهیه می کند. از آنجا که عدم اشتها یک عارضه جانبی است ، ما باید مطمئن شویم که او امروز تغذیه مناسبی داشته است ، و از آنجا که او این کار را انجام می دهد ، ما خوشحال شدیم که او هنوز هم از آن رنج می برد. نکته خوب دیگر این است که در حالی که شما در استروئیدها هستید ، به دلیل هوس های ناشی از آنها وزن زیادی به دست نمی آورند. این لرزش همچنین به او انرژی زیادی داد که پزشکان بسیار دوست داشتند. عوارض جانبی دیگر تهوع و یبوست است. برای این کار ، او گیاه آلوئه کنسانتره دارد – که به طعم معمولی یا انبه می آید و مطابق با سلیقه او متفاوت است که هنگام گرفتن شیمی درمانی تغییر می کند. این مایعی است که شما می نوشید و باعث محافظت و داروهای داخلی خود و همچنین سایر مشکلات داخلی می شود. در طی یکی از بازدیدهای بیمارستانی ما ، او مقدار زیادی متوترکسات را دریافت کرده بود و تصمیم گرفت به او نرم کننده مدفوع بدهد و در برابر بهترین قضاوت ما ، ما موافقت کردیم. به دلیل بدی که مورفین را برای درد توصیف کرده بود ، جوش و سوختگی روی Boom داشت. دوزهای آلوئه ورا را افزایش دادیم ، ژله نفتی را بمالید و آن را تمیز نگه داشتیم و طی سه روز کاملاً تمیز شد. پزشکان و پرستاران از کمبود عوارض اما و نحوه انجام مراحل وی در شگفت زده هستند. او فعال است و معمولاً لبخندی بر لب دارد ، اما روزهای عجیبی دارد که خسته می شود و به سمت مواد مخدر می خورد.

پیشنهاد من برای هر کاری که از طریق معالجه و یا کسی که دوستشان دارند ، این است که خود این محصولات را پیدا کنند: یک لرزش سالم برای جایگزینی وعده غذایی که طعم خوبی دارد و حاوی مقادیر خوبی از مواد مغذی برای روز است. شما باید قدرت خود را حفظ کنید و تغذیه مناسب کلید اصلی این امر است. محصولی مایع آلوئه ورا که می توانید از آن بخورید زیرا معده شما را آرام می کند و به جلوگیری از حالت تهوع و یبوست کمک می کند. آلوئه ورا همچنین به زخمهای دهان کمک می کند که می توانند قرص های شیمی درمانی را که در خانه مصرف می کنید همراهی کنند. ما آماده پاسخگویی به هرگونه سؤال مربوط به آنچه برای ما بوده و هر سؤال غذایی دیگری که ممکن است داشته باشید پاسخ خواهیم داد. فقط برای من پیام ارسال کنید mbarts2009@gmail.com و همسرم به شما باز خواهد گشت.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا