[ad_1]
چگونه می توانید محصول اطلاعاتی خود را بفروشید بدون اینکه مصاحبه صوتی خود را بسیار شبیه به تبلیغات فروش کنید؟ شما می خواهید مطمئن شوید و در مصاحبه خود به آنها ارزش دهید. به س questionsالاتی که فکر می کنید می خواهند بدانند پاسخ دهید. این را چیزی قرار دهید که می دانید افراد مورد نظر به آن علاقه دارند. آن را جالب و مفید کنید.
شما همچنین می خواهید خرید یا آزمایش محصول را برای آنها آسان کنید. به آنها ضمانت برگشت وجه یا محاکمه رایگان بدهید و به نظر نمی رسد تبلیغات فروش باشد. برای خرید هر چیزی نمی توانید به کسی پرداخت کنید. مردم تصمیم به خرید می گیرند یا خرید را انتخاب می کنند. بنابراین اطلاعات شما در مقابل کسی است که سطح مشخصی از تقاضا را دارد و من فکر می کنم نحوه انجام آن مصاحبه نسبت به آن سطح تقاضا و چگونگی تصمیم گیری برای پرداخت هزینه محصول یا خدمات شما واکنش نشان خواهد داد.
بنابراین اگر در وهله اول محتمل نبودید کسی را مجبور به خرید از مصاحبه نمی کنید. اگر احتمالاً آنها در وهله اول نبودند به احتمال زیاد آنها گوش نمی دادند. اگر آنها آنجا باشند و گوش دهند بسیار خوب است که آنها علاقه مند به خرید باشند.
اما حتماً از مواردی که مانع خرید آنها می شود خودداری کنید. این موارد می تواند شامل مصاحبه بی کیفیت قطع مداوم مصاحبه کیفیت صدای ضعیف یا کسی باشد که با لهجه غلیظ قابل درک باشد. اگر از این اشتباهات اجتناب کنید و مصاحبه خود را برای چشم اندازهای خود ارزشمند بدانید فروخته خواهد شد!
[ad_2]