مدیریت موثر PPC

[ad_1]

بازاریابی اینترنتی با پرداخت هر کلیک می تواند یک استراتژی بازاریابی آنلاین در صورت استفاده صحیح و مناسب باشد. به همین دلیل است که همچنان می توانید مشاغل کوچک تا متوسط ​​را مشاهده کنید که همچنان از چیزهایی مانند Google AdWords همراه با سایر ابزارهای PPC برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه خود استفاده می کنند. با این حال حتی شرکت های بزرگ آنلاین نیز می توانند با PPC اشتباه کنند.

آنها اغلب همان اشتباهات رایجی را که بیشتر افراد مرتکب می شوند مرتکب می شوند برای هر کلیک هزینه زیادی پرداخت می کنند CTR کافی دریافت نمی کنند و در نهایت آن کلیک ها به خوبی تبدیل نمی شوند.

مهمترین نکته در مورد کمپین های پرداخت به ازای هر کلیک راه اندازی کمپین ها از ابتدا به روش صحیح است. مردم اغلب با اندکی تأمل و اندکی تحقیق به کمپین ها می شتابند. ابتدا می خواهید مطمئن شوید که کلمات کلیدی انتخابی شما کلمات کلیدی را خریداری کرده و ماهانه ترافیک جستجوی کافی برای آنها وجود دارد. مطمئناً بیشتر کمپین ها حاوی کلمات کلیدی هستند که بازدید کافی ایجاد نمی کنند اما زیبایی کمپین های PPC این است که پس از چند هفته می توانید به سرعت از شر این کلمات کلیدی خلاص شوید. روشن کردن اصول اولیه مانند گروه های تبلیغاتی صفحات اصلی کلمات کلیدی و غیره برای تنظیم صدا برای بقیه کارها مهم است. اگر کسی فاقد آماده سازی و تحقیق دقیق باشد به زودی و با شروع کارزار هزینه آن را پرداخت می کند.

همچنین توجه به این نکته مهم است که پس از آغاز مبارزات ردیابی و تجزیه و تحلیل داده های لازم انجام می شود. و تنظیمات لازم برای اطمینان از اجرای کارزار در سطح مطلوب انجام شده است. غالباً افراد کمپین های پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) را راه اندازی می کنند سپس پس از دو هفته یا چند ماه به آنها باز می گردند و در می یابند که هزینه آن برای آنها بسیار زیاد است و در نهایت به نتیجه ای غیرمولد منجر می شود. چرا باید تمام وقت و تلاش خود را صرف راه اندازی چیزی کنید که برای رشد آنلاین شما در بازار عمودی مفید نباشد. منطقی نیست مردم احتمالاً غالباً تصور می کنند از آنجا که PPC ترافیک فوری ایجاد می کند مدیریت باید از طریق سیستم به صورت خودکار انجام شود. اما متأسفانه این روش به این روش کار نمی کند و بسیاری از افرادی که PPC را انجام داده اند می دانند که می تواند یک برنامه نظارت بر فعالیت 24-7 باشد تا اطمینان حاصل شود که ROI به حداکثر رسیده است.

اگر پرداخت به ازای هر کلیک به روش صحیحی انجام شود این معمولاً به معنای گرفتن یک شرکت مشاوره و مدیریت PPC متخصص است در دراز مدت می توانید در وقت و هزینه زیادی صرفه جویی کنید. یکی از این شرکت ها که متخصص در مشاوره PPC است مشاوره وب SEO است که سابقه اثبات شده ای در زمینه مدیریت و تبدیل کمپین های مشتری دارد. علاوه بر این اگر شما می خواهید کنترل فعالیت های PPC خود را حفظ کنید آنها همچنین قادر به ارائه خدمات مشاوره یک به یک هستند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا