مراحل طراحی وب سایت

[ad_1]

امنیت | فناوری

طراحی یک وب سایت منحصر به فرد و با کیفیت بالا نیاز به ترکیبی مناسب از هنر ، فناوری و مهارت های ارتباطی دارد. برای موفقیت هر پروژه وب سایت حرفه ای بسیار مهم است که مشتری به طور فعال در کمک به طراح نیازها و نیازهای واقعی خود را تعریف و درک کند. طراحان وب به عنوان مربی خلاق و مترجم ایده کار می کنند. تبدیل ایده ها به مفاهیم ، تلفیق بازخورد مشتری و نمونه های اولیه به سرعت گردش کار عملی و توسعه مشتری را ایجاد می کند ، در نتیجه حداکثر نتایج و تجربه لذت بخش مشتری را به دست می آورد.

مرحله 1: در مورد تجارت مشتری کمی (یا چیزهای زیادی) بیاموزید

هنگامی که مشتری به ساخت یک وب سایت جدید متعهد شد ، زمان آن فرا رسیده است که کمی درباره کسب و کار و نیازهای خاص تحقیق کنید. این کار را می توان با یک بررسی ساده برای سایت های کوچکتر انجام داد ، یا ممکن است به چندین ساعت مشاوره برای سایت های بزرگتر نیاز داشته باشد. برخی از س askedالات مطرح شده شامل: اهداف و اهداف وب سایت ، مخاطبان هدف ، تنظیمات برگزیده رنگ و سبک ، نمونه هایی از وب سایت های مورد علاقه و … اگر مشتری از قبل متون و تصاویر خاصی را داشته باشد که مایل است آنها را درج کند (احتمالاً از یک بروشور یا کاتالوگ موجود است) وقت آن رسیده است که پرونده ها و اطلاعات را با طراح به اشتراک بگذارید ، و طراح به نوبه خود آنها را بررسی کرده و نظر سودمندی در مورد سودمندی و کیفیت مواد ارائه شده توسط مشتری به اشتراک می گذارد. اگر نام دامنه از قبل برای سایت وجود نداشته باشد ، زمان مناسبی برای تصمیم گیری در مورد نام و ثبت آن خواهد بود. یک طراح می تواند در این زمینه کم یا به میزان لازم کمک کند. پس از دریافت کلیه اطلاعات ، بلافاصله کار بر روی طراحی وب سایت سفارشی آغاز می شود. به اشتراک گذاری ایده ها و مشارکت مشتری همیشه مورد استقبال و تشویق قرار می گیرد.

مرحله 2: مفاهیم طراحی را مرور کرده و جهت را انتخاب کنید

معمولاً مشتری در چند روز مفاهیم اولیه طراحی را برای بررسی دارد. بسته به سطح تحقیق و کشفی که برای مشتری در سایر زمینه های مرتبط و احتمالاً به هم پیوسته برای مشتری انجام می شود ، از جمله طراحی یک هویت شرکتی جدید (یک آرم و مارک تجاری کامل) یا ساختن راه حل سیستم های اطلاعاتی در سایت ، ممکن است رسیدن به این مرحله اولیه طولانی تر باشد. طراحی و طرح صفحه اصلی و صفحات داخلی سطح اول در درجه اول قرار دارد. این امر دیدگاه مشتری در مورد توانایی ها و چگونگی همکاری ایده های مختلف در سطوح مختلف را برای مشتری فراهم می کند. پس از آن ، یکی برای تصفیه بیشتر انتخاب می شود. کارهای موجود انجام شده توسط یک طراح اغلب می تواند به عنوان پایه ای برای شروع و اصلاح ایجاد شود تا جلوه و احساسی منحصر به فرد و آشنا ایجاد شود. در صورت تردید و یا تردید مشتری از یکی از مفاهیم اولیه ، طرح های اضافی ارائه می شود. پس از انتخاب مفهوم و طرح طراحی ، تا زمان رضایت کامل مشتری ، اصلاحاتی در مفهوم و طرح طراحی انجام می شود.

مرحله 3: بررسی ها را مرور کرده و نظرات را بپرسید

پس از تأیید و تکمیل طرح و طرح ، محتوای دقیق با استفاده از دستورالعمل های طراحی شده برای سازگاری و زیبایی وارد می شود. محتوا را می توان تقریباً در هر قالب الکترونیکی مانند ایمیل ، Word یا حتی متن اسکن شده تهیه کرد. در مورد پروژه های وب بزرگتر مشاوره ای ، محتوای مشتری می تواند به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی و مارک تجاری کلی ایجاد شود. در مورد تصاویر ، محتوا را می توان توسط تیم طراحی ، تهیه شده توسط مشتری تهیه و یا در برخی موارد به سفارش طراح خریداری یا ایجاد کرد. همچنین این گزینه وجود دارد که تصاویر را از گالری آثار با کیفیت و بدون حق امتیاز بدون هیچ گونه هزینه اضافی انتخاب کنید. به سادگی آنچه را که لازم است توصیف کنید ، و طراح تصاویر ایده آل برای کار را انتخاب می کند. یا اگر ترجیح داده شود ، مشتری می تواند تصاویر را خودش انتخاب کند و طراح مطمئناً در سطحی که مشتری از آن راحت باشد به روند کار کمک می کند. محتوای ارائه شده توسط مشتری می تواند پس از در اختیار داشتن آن ارائه شود – هیچ دلیلی وجود ندارد که منتظر طراحی صفحات وب باشید. در حقیقت ، بهترین مفاهیم طراحی اغلب از مطالب ناشی می شوند.

مرحله 4: وب سایت خود را تمام کنید.

همه مفاهیم و بررسی ها را می توان بصورت آنلاین مشاهده کرد و همیشه یک کانال باز برای تماس با طراح وجود دارد. به محض رضایت کامل مشتری از وب سایت نهایی ، میزبانی وب با کیفیت بالایی ارائه می شود یا می توان وب سایت را در میزبان شخص ثالث به انتخاب مشتری پیاده کرد ، تا زمانی که دسترسی به امنیت مناسب و ابزارهای نرم افزاری لازم در دسترس باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا