برترین های کسب و کارپزشکی

مراکز ایمپلنت دیجیتال در تهران

اهمیت پیدا کردن مراکز ایمپلنت دیجیتال در تهران بسیار زیاد می‌باشد زیرا نقش زیادی در نتیجه ایمپلنت دیجیتال دارد. به همین دلیل هر سال نسبت به سال‌های گذشته روش‌های دیجیتال برای ایمپلنت بیشتر مورد توجه متقاضیان زیبایی دندان قرار می‌گیرد‌. همچنین قابل ذکر است ایمپلنت دیجیتال به عنوان یکی از جدیدترین روش های درمان ایمپلنت دندان شناخته می‌‌شود. و نیاز به فناوری‌های بسیار پیشرفته ترین تجهیزات جدیدتری نسبت قبل برای انجام خواهد داشت. به همین دلیل تمامی دندانپزشکی‌ها امکان اجرای آن را نداشته و تنها مراکز ایمپلنت دیجیتال در تهران قابلیت اجرای خدمات دندانپزشکی در این زمینه را دارند.

از آنجا که هزینه ایمپلنت دیجیتال نسبت به ایمپلنتی معمولی بیشتر است پیشنهاد می شود روی لینک ارزانترین ایمپلنت دندان در تهران کلیک کنید و مشاوره مستقیم توسط پزشک دریافت کنید. همچنین در نظر داشته باشید که ایمپلنت در این مرکز به صورت 100 درصد تضمینی انجام می شود.

ایا ایمپلنت دندان خوب است نی نی سایت | ایمپلنت

ایمپلنت دیجیتال چیست؟

بسیاری از افراد از سایت تیزلند دیجیتال آگاهی ندارد. ایمپلنت دیجیتال در واقع یک روش درمانی برای کاشت ایمپلنت دندان است. که برای انجام آن از تجهیزات و تکنولوژی های بسیار جدید و پیشرفته در مراحل مختلف استفاده خواهد شد. با توجه به تکنولوژی و تجهیزات مورد استفاده در این روش نتیجه درمان بسیار دقیق‌تر. سریعتر و حتی از نظر روش درمان برای جراحی بسیار راحت‌تر خواهد بود.

قابل ذکر است که برای انجام این درمان در  روش های بسیار زیادی وجود دارد که از آنها می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم. در ادامه مطلب برای آشنایی بیشتر با این روش‌ها همراه ما باشید. همچنین می توانید از صفحه ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران دیدن کنید و نمونه کارهای ایمپلنت دیجیتال را مشاهده کنید.

1. اسکن دیجیتالی دهان (قالب گیری دیجیتالی) :

یکی از روشهای اجرای اینترنت دیجیتال استفاده از اسکن دیجیتالی دهان یا در واقع همان قالب گیری دیجیتالی است. همانطور که می‌دانید بسیاری از افراد برای اجرای ایمپلنت از قالب گیری دندان با خمیر قالب گیری بهره بردند. که می‌تواند یک تجربه ناخوشایند و باعث باز نگهداشتن دهان در بازه زمانی طولانی باشد. همچنین از طرف دیگر تحمل خمیر دندان در مدت زمان طولانی برای بسیاری از افراد رنج آور و طاقت‌فرسا است. به همین دلیل متخصصان دندانپزشکی برای رفع مشکل بیان شده روش اسکن دیجیتالی دهان را طراحی کردند‌

در روش اسکن دیجیتالی دندان شما به هیچ عنوان به قالب گیری دیجیتال یا خمیر دندان نیاز نخواهید داشت.‌ بلکه با استفاده از یک دستگاه دیجیتالی بسیار پیشرفته حالت دهان و دندان های شما در کمترین زمان اسکن شده و تصاویر به دست آمده سریعاً به کامپیوتر فرستاده خواهد شد تا با استفاده از آنها پروتز ساز به ترمیم دندان‌های شما بپردازد. با توجه به این روش از مزایای استفاده از اسکن دیجیتال دندان در مراکز ایمپلنت دیجیتال در تهران می‌توان به سرعت و سهولت انجام فرآیند اشاره کرد‌‌. پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و شرایط پرداخت هزینه ها با دندانپزشکی اقساطی در غرب تهران تماس بگیرید.

2. عکس برداری دیجیتالی :

یکی از شدیدترین حوزه‌های دندانپزشکی که در سال‌های اخیر مورد علاقه بسیاری از متخصصان دهان و دندان قرار گرفت، عکسبرداری دیجیتال است‌. با استفاده از این روش دندانپزشک برای اینترنت نیازی به فیلم داخل دهان شما ندارد. بلکه می‌تواند در کمترین زمان ممکن با استفاده از عکاسی دیجیتال به کمک این دستگاه بسیار پیشرفته نسبت به تمامی حالت‌های دهان و دندان شما واقف شود. البته قابل ذکر است که این روش وجود محبوبیت بسیار زیاد خود در تمامی موارد و برای تمام بیماران مناسب نیست و در برخی از موارد نیز پزشک علاوه بر عکس برداری دیجیتال نیاز به عکس برداری به روش معمولی از دندان‌های بیمار دارد.

3. دوربین داخل دهانی

در برخی از مراکز ایمپلنت دیجیتال در تهران از روش به نام دوربین داخل دهان حس استفاده می شود. که دندانپزشک‌ها می‌توانند با استفاده از آن وضعیت تمامی دندانهای بیمار را به همراه ساختار داخل دهان با نمای بزرگ مشاهده و به ایمپلنت دندان بپردازند. قابل ذکر است که در این روش دوربین داخل دهان دارای یک دوربین بسیار کوچک می‌باشد. این دوربین می‌تواند فضای داخل دهان و به صورت کامل روشن کرده و تهیه کننده تصاویر بسیار واضح و بزرگ برای ایجاد نمای بیرونی لثه، دندان‌ها و هر گونه عفونت داخل دهان باشد.

دندانپزشک در مرکز ایمپلنت می تواند با استفاده از این دوربین فیلمبرداری و عکسبرداری دهان و دندان برای تشخیص بسیار دقیق پوسیدگی ترک خوردگی، شکستگی دندان، پلاک. بیماری لثه، جدا شدن پر کردگی و… بپردازد. به همین دلیل امروزه در بیشتر مراکز علمی اینترنت دندان قبل از کاشت ایمپلنت دندانپزشکی با استفاده از دوربین داخل رحمان از سلامت لثه و دندان های اطراف کاشت اطمینان حاصل می‌کند.

 

4. مدل سازی سه بعدی کامپیوتری :

یکی از جدیدترین روش های مورد استفاده در مراکز ایمپلنت دیجیتال در تهران مسلمان استفاده از مدلسازی سه بعدی کامپیوتری از راهنمایی بسیار قوی برای جراحی ایمپلنت می باشد. با استفاده از مدل سازی وضعیت استخوان و عصب در محل کاشت ایمپلنت به صورت دقیق برای پزشک مشخص خواهد شد. در نتیجه دندانپزشک می‌توانند در کمترین زمان و برنامه‌ریزی برای انجام جراحی با حداقل ریسک بپردازد.

برای مثال در زمان قدیم ایجاد برش در لثه برای انجام اینترنت در صورت اشتباه بودن مکان برش می‌توانست طول دوره‌ نقاهت را بعد از کاشتن لیمپلنت بسیار بیشتر کند. اما استفاده از این روش طول دوران نقاهت برای هر بیمار بسیار کوتاه تر و راحت تر می‌شود. همچنین با توجه به اینکه راهنمایی بسیار دقیق برای انجام جراحی پزشکی ارائه می‌شود. بیمار کمترین آسیب را تجربه خواهد کرد و هیچ گونه آسیبی به بافت های مجاور دندان و عصب وارد نخواهد شد.

 

5. تکنولوژی کد :

آیا تابحال در مراکز ایمپلنت دیجیتال در تهران اسم روش فیزیولوژیک خود را که موفقcomputer-assisted design و کم مخفف computer-aided manufacturing) است. شنیده‌اید؟ این روش یکی از بهترین روش های مورد استفاده برای ایمپلنت دندان از که سرعت و دقت دندانپزشکان بسیار بالا خواهد برد. همانطور که می‌دانید بعد از کاشت اینترنت سریعاً باید روکش دندان دندان نصب شود. در زمان قدیم برای ساخت روکش دندان از روش‌های سنتی استفاده می‌شد. اما امروزه با توجه به پیشرفت فناوری‌های پزشکی قالب گیری ایمپلنت با استفاده از کدهای دیجیتالی بدون اتلاف وقت انجام می‌شود.

در واقع می‌توان گفت که تصاویر ترمیم ایمپلنت و قالب گیری آن با استفاده از داده های دیجیتالی ذخیره شده و به صورت دقیق با استفاده از طراحی سه بعدی متناسب با شرایط ایمپلنت به دندان پزشک کمک خواهد کرد. علاوه بر سهولت عملکرد از مزایای این روش مورد استفاده در مراکز ایمپلنت دیجیتال در تهران می‌توانیم به مدت زمان کوتاه اجرا ایمپلنت در یک روز به جای دو هفته اشاره داشته باشیم.

 

مزایای مراکز ایمپلنت دیجیتال در تهران :

همانطور که گفته شد در مراکز ایمپلنت دیجیتال در تهران روش‌های ایمپلنت دیجیتال توسط دستگاه های پیشرفته انجام می‌شود. اما این روش تنها یک روش ساده نیست. بلکه دارای مزایای بسیار زیادی است که از آنها می‌توانیم به جراحی بدون درد و خونریزی، کوتاه بودن دوران نقاهت. دقت بسیار بالا در طول درمان، سرعت مراحل درمان، ذخیره سازی تمامی اطلاعات جراحی و… اشاره کنیم.

افراد واجد شرایط برای ایمپلنت دیجیتال :

ایا ایمپلنت دندان خوب است نی نی سایت | ایمپلنت

همانطور که میدانید برای انجام فرایند ایمپلنت معمولی افراد خاصی واجد شرایط می‌باشد اما ایمپلنت دیجیتال برای تمامی افراد امکان پذیر است و دارای شرایط‌های بسیار کمی خواهد بود. از این شرایط می‌توانیم به داشتن استخوان کافی و با کیفیت، انجام پیوند استخوان، سلامت دهان و لثه، وضعیت سلامت مناسب در زمان جراحی، عدم دیابت دارید، ترک سیگار برای چند روز یا یک هفته قبل از عمل، توانایی رعایت اصول بهداشت دهان و دندان و… اشاره داشته باشیم.

 

سخن پایانی درباره مراکز ایمپلنت دیجیتال در تهران :

در این مطلب به صورت کامل درباره مراکز ایمپلنت دیجیتال در تهران و روش درمان آنها توضیح دادیم. در صورت وجود هرگونه سوال درباره روش کار، هزینه درمان و… پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره با کارشناس‌های ما بهره ببرید. همچنین در زمینه تعیین هزینه خدمات ایمپلنت دیجیتال با توجه به نوع خدمات مورد نظر و روش انجام توسط دندانپزشکان قیمت می‌تواند متفاوت باشد؛ به همین دلیل در ابتدا دندان‌های شما برای تعیین قیمت باید توسط دندانپزشک معاینه و سپس به درمان برسد.

نمایش بیشتر

کارگروه خبری مطالب پزشکی

درمان بیماری‌ها فقط یک قسمت از وظایف من است. من سعی می‌کنم با ارائه راهنماها و توصیه‌های پزشکی، افراد را به زندگی سالم و پرانرژی همراه با سلامتی هدایت کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا