[ad_1]
ایمیلی تازه وارد صندوق ورودی من شد که باعث دامن زدن به این شایعات شد. این یک ایمیل شریک تبلیغاتی برای شخصی بود که برنامه جدیدی را راه اندازی می کند. بسیار خوب من از تبلیغات بسیاری از افرادی که دنبال می کنم ارزش کسب می کنم. مسئله من روشی است که این شریک برای فوراً برای ثبت نام در آموزش باقیمانده در وب قطعه فوریت را تنظیم کرده است.
من گمان می کنم این پرتاب باشد سبک PLF به این معنی که 3 فیلم وجود دارد که محتوا را ارائه می دهند دوست داشتن و اعتماد را می شناسند و در آخر داستان و محتوای بیشتر پس از ارائه این شریک دیر به کشتی نیامده است من می دانم زیرا آنها حدود 10 روز است آهنربا اصلی خود را در این قیف تبلیغ می کنند. اما او از این رویکرد استفاده کرد تا فوری به نظر برسد:
حالا باید چیزی را بپذیرم … من قصد داشتم شما را به یکی از وبینارهای XXXX قبلی خود بیاورم اما دو وبینار اول خیلی سریع رزرو شدند که جایی برای شما نبود. مشکل.
لطفا ثبت نام را از دست ندهید 100٪ رایگان است اما همین که پر شد دیگر واقعاً از بین رفته است. با سختی یاد گرفتم. :(
اول از همه او از کجا خواهد فهمید که وقتی او قصد داشت بنویسد آنها پر شده اند؟ دوم آیا شما واقعاً می خواستید در وبینار این شریک باشید اما ثبت نام را به یاد نمی آورید؟ سپس برای افزودن اضطراب بیشتر در مورد این روی صفحه کلیک کردم تا ببینم در صفحه وبینار چه خبر است و متوجه شدم که می توانم یکی از چهار زمان مناسب را برای این وبینار زنده انتخاب کنم که فقط می تواند میزبان بسیاری از افراد باشد پس از پر کردن آنها دیگر از بین رفته اند. راستی ؟؟ من اینطور فکر نمی کنم.
با نشان دادن این که به آنها اعتماد کافی دارید تا بتوانید با حقیقت کنار بیایید می توانید رابطه قوی با خواننده برقرار کنید. در عوض آنها همین کار را برای شما انجام می دهند. اعتماد و اطمینان از م componentsلفه های اساسی یک رابطه تجاری موفق بین شما و مشتری شماست.
بازاریابان امروز باید در مورد محصولات و خدمات خود صادقانه صحبت کنند. تشخیص ادعاهای تقلبی یا محصولات بد بسیار آسان است. دیگر نمی توانید به سادگی مصرف کنندگان را فریب دهید. بنابراین اکنون شما فقط نیازی به ساختن محصول بهتر یا دریافت خدمات بهتر ندارید. شما همچنین باید ثابت کنید که بهتر است
یک بحث در حال انجام است در مورد اینکه آیا گفتن وبینار هنگام پخش از قبل ضبط شده صادق است – من می گویم نه – اما چه کسی عاشق می شود؟ به من بگو این یک ضبط است من در آن مهارت دارم. به من بگویید صندلی های محدودی وجود دارد و من با BS تماس می گیرم.
اخلاق داستان برای این بازاریاب این است: واقعیت را بگویید و راهی برای جلب نظر افرادی که به آنها خدمت می کنید پیدا کنید بنابراین آنها احساس می کنند که به شما پیوسته اند.
[ad_2]