مروارید طبیعت – از فروش خرده فروشی گرفته تا بازاریابی چند سطحی – ایده ای برای توزیع کنندگان

[ad_1]

فروش

Nature’s Pearl یک شرکت مکمل است که به طور مستقیم در خارج از Winston-Salem ، NC واقع شده و متعلق به LeBleu Water است. آنها یک محصول غذایی سالم تولید می کنند که فقط به دانه های انگور Muscadine متکی است. این انگور به دلیل توانایی رشد در آب و هوای گرم ، مرطوب و مستعد بیماری در جنوب شرقی ایالات متحده مشهور است. این شرایط در حال رشد باعث می شود انگور موسکلین کاملاً متفاوت از انگورهای رایج در تولید شراب باشد که عموما در آب و هوای خنک تر ، ملایم تر و دارای استرس کمتری رشد می کنند. از آنجایی که انگور در این محیط سخت ایجاد دفاعی کرده است ، بسیاری معتقدند که انگور ماهیچه ای ترکیبات فنلی مقاوم به بیماری (آنتی اکسیدان ها) را تولید می کند و آن را به عنوان یک مکمل غذایی خوب و سالم تبدیل می کند.

این شرکت برای اولین بار مکمل های Nature Pearl را در فروشگاه های خرده فروشی به بازار عرضه کرد. اگرچه این روش توزیع از نظر منطقی موفقیت آمیز بود ، اما در نهایت محصول را از مؤسسات خرده فروشی خارج کرد و به بازاریابی چند سطحی تغییر داد. مدیران Nature و LeBleu Water قبل از تصمیم گیری در مورد برنامه جبران خسارت و ساختار نمایندگی فروش ، با چندین کارشناس بازاریابی شبکه مشورت کرده اند که به نظر می رسد بهترین کار برای رونق تجارت است. به نظر می رسد این شاسی جدید با پرداخت متوسط ​​توزیع کننده ، هزینه های محصول را معقول نگه می دارد. برنامه پرداخت پس از 8 سطح عمیق متوقف می شود و به نظر می رسد مانع از آن می شود که توزیع کنندگان غیرمولد از سیستم فارغ از موقعیت مکانی بهره مند شوند.

به نظر می رسد محصول ، برنامه جبران خسارت و ساختار نسبتاً مناسب برنامه ریزی شده اند. یکی از مناطق مورد علاقه ، آموزش بازاریابی است که شرکت در اختیار توزیع کنندگان خود قرار می دهد. Nature’s Pearl برای دنیای بازاریابی شبکه ای نسبتاً جدید است ، بنابراین همه توجه خود را به آموزش توزیع کننده در مورد ویژگی ها و مزایای محصول متمرکز کرده است. با وجود اهمیت این موارد ، توزیع کنندگان نیز باید در مورد چگونگی کسب درآمد مداوم با شرکت ، آنها را آموزش دهند. بیشتر آموزش های بازاریابی ارائه شده مبتنی بر استراتژی های خارج از خط مانند دوستان و خانواده بالقوه ، خرید سرب ، تماس تلفنی و غیره است.

آخرین گام مروارید Nature در بهبود سودآوری آن ، معرفی شرکتی متعلق به Phil Romano بود که به دلیل موفقیت چشمگیر در صنعت رستوران شناخته شده است. به نوعی ، به این شرکت جدید اجازه داده شد که در کل خط NP به سرب منتهی شود. آقای رومانو عاقلانه MLM Mastermind رابرت بلکمن استخدام کرده است تا بر فعالیت جدید خود نظارت کند.

این همه به نظر می رسد یک قدم بزرگ توسط مدیران Pearl Nature است ، اما چگونه این امر می تواند بر یک فروشنده متوسط ​​تاثیر بگذارد؟ خوب ، در ابتدا به نظر می رسید که حمایت مالی شدید از تجربه فیل رومانو و رابرت بلکمن ، انگیزه و انگیزه اضافی مورد نیاز آنها خواهد بود. پول و تجربه معمولاً منجر به موفقیت در هر محیط می شود ، اما چگونه در این شرایط بر فروشندگی متوسط ​​تاثیر می گذارد؟ من می گویم “نتایج ممکن است متفاوت باشد.”

با موفقیت گسترده اینترنت ، فن آوری های رایج حق رایانه ناقص هستند و بدون بهره گیری از استراتژی های پیشرفته آنلاین ، ناقص هستند. به نظر می رسد که رهبری جدید به جای آموزش خط تلفنی در مورد روشهای نوین بازاریابی شبکه ای ، به توزیع کنندگان فرصت خرید و هدایت استراتژی را داده است که شامل چشم انداز ارتباطات سرد است. آنها مطمئناً وب سایتی را که با این عضویت جدید ماهانه کپی شده ارائه می دهند ، اما با کمپین های جدید Google ، آیا این سایت ها برای هر کسی سودمند خواهد بود؟ البته این سیستم جدید با هزینه های اضافی علاوه بر شرایط فعلی حمل و نقل اتوماتیک ، اختیاری خواهد بود. من می دانم که چرا آنها مشتریان احتمالی را شارژ می کنند ، اما توزیع کنندگان این مزیت را دارند که مزیت وب سایت جدید کپی شده را با هزینه هایی که بسیاری از توزیع کنندگان قبلاً در حال پرداخت Nature Pearl برای یک وب سایت هستند ، سودمندتر کنند.

به طور خلاصه ، من هنوز احساس می کنم که پول در مروارید Nature می تواند توسط کسانی که فقط به خاطر شرکت در آموزش بازاریابی به شرکت وابسته نیستند ، درآمد کسب کند. رابرت بلکمن ممکن است یکی از بهترین ها در هنگام بازاریابی خارج از کشور باشد ، اما آیا این اندازه کافی است؟ شما باید تصمیم بگیرید.

درمورد من ، فهمیدم که بازاریابی اینترنتی خسته کننده و بی فایده است. فهمیدم که من واقعاً از ارتباطات آنلاین و انعطاف پذیری که به من می دهد لذت می برم. پیشنهاد می کنم اگر خود را درگیر این یا هرگونه قدرت و مشکلی هستید ، قبل از پرتاب حوله ، مزایای بازاریابی اینترنتی را بررسی کنید. شاید شما فقط به کمی کمک نیاز دارید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا