مروری بر خدمات مختلف برای مدیریت کمپین های تبلیغاتی دیجیتال

[ad_1]

وسوسه رشد یک تجارت کوچک آنلاین به دلیل راحتی و ارزش مقایسه ای که همیشه فراهم می کند همیشه وجود دارد. با این وجود وقتی نوبت به اجرای کمپین های تبلیغاتی دیجیتال می رسد متغیرهای زیادی وجود دارد که میزان موفقیت را تعیین می کنند و اغلب برای افرادی که تجربه کمی دارند یا تجربه ندارند ترس آور هستند.

بیشتر صاحبان مشاغل آنلاین کوچک به دلیل یک برنامه کاری بسیار شلوغ یا احساس عدم اطمینان در مورد اینکه جزئیات ممکن است به چه دلیل باشد خود از صرف وقت برای اجرای ابتکاراتی از این دست متنفر هستند. با این وجود نادیده گرفتن این روز و عصر به دلیل پتانسیل بسیار زیاد آن برای درآمدزایی برای تجارت کوچک یا بزرگ نیز مهم است. فروش آنلاین در حال حاضر نزدیک به یک چهارم بازار خرده فروشی را به تنهایی تشکیل می دهد.

اغلب اوقات با گسترش یک شرکت تجاری تمرکز بر روی هدایت انرژی به سمت تشویق ارتباطات و مشارکت مخاطبان دشوار است. از آنجا که حوزه کاری تبلیغات بسیار تخصصی است بنابراین باید نگران استخدام نیروی انسانی اضافی برای جبران کمبود ظرفیت باشید. مترجمان آزاد در این شرایط بسیار رایج هستند اما مصاحبه و غربالگری نامزدهای خوب از بین ده ها متقاضی بسیار دشوار است.

محدودیت های بودجه یکی دیگر از نگرانی های معتبر است که تازه کار خود را شروع کرده اید و در مراحل اولیه رشد تجارت هستید. اگر یک فریلنسر برای خدمات آنها انتخاب نکنید ممکن است در نهایت در یک آژانس تبلیغاتی برتر برای کمپین های دیجیتالی هدفمند با Google AdWords یا Bing سرمایه گذاری کنید – باز هم هزینه های اینجا بعضی اوقات زیاد است.

به طور کلی مبارزات تبلیغاتی دیجیتال همچنان با رشد و شگفت انگیزی رشد و رشد می کنند و همه شرکت ها را ملزم به توجه و اقدامات مناسب در این زمینه می کند. برای کاهش مشکل پردازش کمپین های تبلیغاتی دیجیتال گزینه های بسیاری در دسترس صاحبان مشاغل علاقه مند بصورت آنلاین وجود دارد.

نکته اصلی ایجاد تعادل بین جوانب مثبت و منفی در زمینه فردی و انتخاب بهترین تناسب برای مدل تجاری فرد است. در اینجا برخی از گزینه های زیر به عنوان گام های بعدی آورده شده است:

توسعه و اجرای تبلیغات دیجیتال خودش

افزایش سایرین و به حداکثر رساندن تلاشهای بازاریابی شما در صورت تحت الشعاع قرار گرفتن سایر جنبه های اداره یک کسب و کار کوچک مانند کارهای اداری به راحتی انجام می شود. شما می توانید بدون استخدام منبع خارجی کمپین های تبلیغاتی دیجیتال را توسعه و پیاده سازی کنید. با درک صحیح از مشتری خود شروع کنید. این کار باید نه تنها با پیش بینی اعداد بلکه از طریق نظرسنجی های واقعی ارسال شده به صورت آنلاین یا مصاحبه های حضوری برای گرفتن بازخورد از مشتریان جدید و موجود. گاهی اوقات ممکن است مشاهده کنید که ایده شما از مخاطب ممکن است بسیار متفاوت از آنچه در داده های جمع آوری شده منعکس می شود باشد.

بهترین قسمت در مورد پیشنهادات یک نفره بودن و مدیریت مشاغل تبلیغاتی به تنهایی فرصت یادگیری در کار و کشف مهارت های جدید است. یک دوره صدور گواهینامه آنلاین بگذرانید و سازمان خود را در این مفاهیم ایجاد کنید تا با روند کار آشنا شوید. همچنین در صورت عدم نیاز به استخدام کارمندان اضافی برای بازاریابی و تبلیغات هزینه بودجه را نیز کاهش خواهید داد.

از طرف تلنگر باید به خاطر داشته باشید که این کار در روزهای ابتدایی قسمت زیادی از وقت شما را می گیرد خصوصاً وقتی که شما عادت دارید مسئولیت اضافی را به عهده بگیرید. در صورت اجرای یک کمپین دیجیتالی که طنین انداز خوبی برای مخاطبان هدف نداشته باشد ممکن است خطرات اضافی در مرحله یادگیری با بودجه تبلیغات وجود داشته باشد. بازگشت کم سرمایه (ROI) غیر معمول نیست.

یک آژانس تبلیغاتی حرفه ای استخدام کنید

آژانس های تبلیغاتی با ایجاد نمایه قوی آنلاین محبوب ترین راه برای گسترش تعامل دیجیتال هستند. اگرچه ممکن است مجبور شوید بودجه سخاوتمندانه ای را در این زمینه هزینه کنید اما نتایج معمولاً سریعاً قابل مشاهده و ارزش آن را دارند.

استخدام یک آژانس تبلیغاتی باتجربه در هنگام تبلیغات دیجیتال از طرف تجارت شما فواید زیادی دارد. اول وقت آزاد بیشتری برای اختصاص سایر مسئولیت ها به عنوان صاحب مشاغل خواهید داشت چه در جهت تحقق خواسته ها جذب نیرو و سایر شرایط زیرساختی. در مقایسه با مبتدیانی که کمپین های آنلاین راه اندازی می کنند یک آژانس تبلیغاتی درک مستقیمی از آنچه که نتیجه می دهد دارد و در نتیجه ROI بالاتر است.

با این حال اگر به مبارزات جستجوی پولی و کلیکی نیاز دارید باید شرایط بودجه خود را از قبل برنامه ریزی کرده و آژانس را در جریان بگذارید. جستجوی نمایندگی مناسب در اینجا بسیار مهم است و ممکن است مدتی طول بکشد. این سازمان ها اطلاعات کمی از فرآیندهای کسب و کار فردی دارند و یا هیچ گونه آگاهی ندارند و نیاز به مروری دقیق بر جنبه هایی از جمله مشتری مد نظر طیف وسیعی از محصولات و خدمات ارائه شده و غیره دارند. آگاهی از سرعت کار آژانس خارجی اغلب می تواند یک چالش باشد. برای یک تجارت کوچک استرس مالی ممکن است در دراز مدت مسئولیت بیشتری داشته باشد به خصوص اگر در یک بخش به ویژه شلوغ فعالیت کند.

از خدمات تخصصی بصورت آنلاین استفاده کنید

با تقاضای روزافزون برای استراتژی های بازاریابی آنلاین موثر بسیاری از خدمات در دسترس هستند که مقرون به صرفه هستند و طیف گسترده ای از خدمات را به شما به صورت سفارشی ارائه می دهند. به طور معمول این سرویس ها از تلفیق روش های سنتی بازاریابی در کنار نوآوری های دیجیتال برای راه حل های B2B و B2C استفاده می کنند.

به عنوان مثال می توانید گزینه هایی مانند همجوشی 180این به تعداد بی شماری از مشاغل کوچک کمک کرده است تا از طریق تبلیغات دیجیتال برند خود را بسازند. این شرکت با شماره 176 در ‘Inc. 500 لیست از شرکت های خصوصی با رشد سریع. تمرکز آنها بر ایجاد برنامه های سفارشی برای هر مشتری مشارکت در افزایش قابلیت مشاهده موتور جستجو در حالی که حضور آنلاین کوچک کسب و کار شما را متنوع می کند با استفاده از ابتکاری ترین رسانه های اجتماعی ایمیل و استراتژی های بازاریابی تلفن همراه است. یک آژانس حرفه ای قابل اعتماد دیگر بازاریابی LYFE که ترکیبی از تبلیغات را در شبکه های تبلیغاتی مختلف برای مشاغل کوچک از جمله Google AdWords Twitter Facebook Instagram و غیره ارائه می دهد بهینه سازی موتور جستجو بازاریابی از طریق ایمیل محتوا تبلیغات و مدیریت شبکه های اجتماعی همراه با طراحی وب برای همه نیازهای شما را فراهم می کند تبلیغ دیجیتال.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا