مروری بر شرکت بازاریابی چند سطحی Newlife مالزی

برنامه Newlife Malaysia در ابتدا توسط دکتر لین تان و آقای س آغاز شد. برنزه دکتر لین قهوهای مایل به زرد انگیزه شروع این شرکت را به دلیل اینکه در جوانی در ورزش بسیار خوب بود و از نظر سلامتی بسیار خوب بود ، بسیار خوب است. او حتی در بسیاری از مسابقات ورزشی سراسر کشور در مالزی شرکت کرد. اما در سن نوزده سالگی سلامتی وی رو به وخامت گذاشت و هیچ کس نمی دانست که چرا. او از انرژی مبهوت بود و خود را عصبانی و غالباً غیرفعال می دانست. او بسیاری از پزشکان را دید ، اما هیچ کدام از آنها نتوانستند چه عیبی را با او تشخیص دهند.

بازار | بازاریابی

یک روز ، او و همسرش در حالی که در کلیسا بودند با دکتر کاستا در ملاقات کردند. به طور اتفاقی او یک پزشک و پزشک نیز بود. سپس اوضاع ناگهان به سمت بهتر تغییر یافت. در سراسر بدن او سموم یا سموم تشخیص داده شد. سپس دکتر لین قهوهای مایل به زرد شروع به استفاده از اصول ساده هومیوپاتی برای شروع سم زدایی از بدن وی ، مانند خوردن غذاهای مناسب کرد. در طی چند ماه ، سلامتی او به طور ناگهانی نوبت به سمت بهتر شدن گرفت. از آنجا که برخی از افراد در استفاده از داروهای هومیوپاتی که داروهای سنتی نمی توانند به آنها کمک کنند ، بهتر شده اند ، الهام وی برای شروع Newlife مالزی بهتر شد.

فلسفه Newlife مالزی سلامتی و ثروت خوبی است بدون سازش. این مشاغل که در سال 1993 تأسیس شده است ، عمدتاً برای مصرف توسط خانواده بنیانگذاران در نظر گرفته شده است. وقتی فهمیدند که می توانند هزاران نفر به مردم کمک کنند ، این شرکت را برای عموم باز کردند و یک برنامه جبران بازاریابی شبکه ای را آغاز کردند. هنگام مرور وب سایت آنها ، متوجه شدم که آنها محصولات خوبی را انتخاب می کنند. دسته های اصلی شامل مواد غذایی سالم ، گیاهان دارویی و سم زدایی ، ویتامین ها و مواد معدنی ، مراقبت های شخصی و خانوادگی ، محصولات Annemarie Borland و کتاب های مواد غذایی هستند.

از این لحظه به بعد ، با عادتهای غذایی فعلی ، با خوردن غذاهای مناسب ، سلامتی خود و فرزندانمان را از بین می بریم. در حال حاضر کودکان خردسال دارای بیماری هایی مانند دیابت هستند که فقط بزرگسالان از آن استفاده می کنند. امکانات پزشکی مملو از افرادی است که از بیماری و بیماری رنج می برند و در بسیاری از موارد پزشکان پاسخ منطقی ندارند. با داشتن عادات غذایی بهتر ، این بیماری ها را می توان به راحتی دور زد. کودک حق دارد که سالم باشد و این وظیفه والدین است که سلامت خود را حفظ کنند. این اصلی ترین فلسفه در پشت زندگی جدید مالزی است. آنها نه تنها می خواهند مواد مغذی و غذایی مناسب را به شما ارائه دهند ، بلکه به شما می آموزند که چگونه به درستی غذا بخورید تا زندگی با کیفیت بالاتری داشته باشید.

با یک نگاه سریع ، تخمین می زنم که این شرکت حدود 100 محصول در کل بفروشد. این اطلاعات در وب سایت اصلی آنها در دسترس نبود ، اما وب سایت دیگری که منجر به احتمالات بالقوه این شرکت می شود گفت: این برنامه پرداخت Infinity Depth (Hybrid) است. کلیه محصولات به طور مستقیم به منزل مشتری تحویل داده می شوند. تا آنجا که من می دانم ، این فرصت دریایی فقط برای مردم مالزی باز است.

این لوکس ترین سایت MLM نیست که من در یک عکسبرداری طولانی دیده ام ، اما صاحبان اعتبار من را به دلیل طولانی بودن کار و تجربیات شخصی خود در زمینه سلامتی و جستجوی داروهای هومیوپاتی اثبات کرده اند. من خودم شخصاً می توانم با این موضوع ارتباط داشته باشم و مطمئن هستم که بسیاری از کسانی که این مطلب را خوانده اند می توانند به یک روش یا روش دیگر نیز باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا