مرور بین المللی Freelife – آیا Freelife یک فرصت است یا کلاهبرداری؟

[ad_1]

کلاهبردار | مرور

Freelife International یک شرکت بهداشت و سلامتی است که به دلیل توزیع آب گوجی هیمالیا معروف است. این همچنین یک شرکت بازاریابی شبکه ای است ، به این معنی که مردم می توانند به عنوان مدیر بازاریابی عضو شوند و فروشنده محصولات خود شوند.

س simpleال ساده این است: آیا Freelife یک فرصت عالی است … یا فرصت خوبی نیست؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

Freelife – پس زمینه

فری لایف در سال 1995 توسط ری فالتینسکی و کوین فورنیه تاسیس شد و به سرعت رشد کرد. در سال 2000 ، او لیستی از سریعترین رشد شرکت ها برای Inc را ثبت کرد. 500 ، و از آن زمان به بسیاری از شرکت ها و سرزمین های سراسر جهان گسترش یافته است. موفقیت Freelife تا حد زیادی به دلیل ادعاهای بهداشتی توسط نوشیدنی گوجی است که قرار است از سیستم ایمنی بدن برای دفاع در برابر انواع بیماری ها پشتیبانی کند. آنها از آن زمان خط تولید خود را به GoChi نیز گسترش داده اند.

فری لایف – کار کنید

Freelife برای فروش محصولات خود از یک مدل بازاریابی شبکه ای برای توزیع استفاده می کند. این بدان معنی است که آنها به دلیل تلاشهای بازاریابی خود به توزیع کنندگان وابسته اند. تنها کاری که آنها به خوبی انجام می دهند تشویق نمایندگان خود به سوق دادن منافع محصولات در ابتدا و در نتیجه حفظ آنها در آینده است. آنها برای ثبت نام در خط اول 20٪ پورسانت می پردازند و در تلاش های بازاریابی خود بر پیشتازی خود در مزایای محصول تأکید می کنند.

بازاریابی آزاد – دوستان و خانواده؟

از آنجا که آنها یک شرکت بازاریابی شبکه ای هستند ، نمایندگان خود را به استفاده از تکنیک های بازاریابی گرم برای رشد تجارت خود تشویق می کنند. اگرچه این سریعترین راه برای به دست آوردن توزیع کنندگان و 5 کاربر از محصولات است ، بسیاری از توزیع کنندگان در ایجاد یک تجارت طولانی مدت با تکنیک های بازاریابی گرم مشکل دارند. در صورتی که این اولین مشاغل بازاریابی شبکه ای شما باشد ، تبدیل دوستان و اعضای خانواده به مشتری های بالقوه کارساز خواهد بود ، و آنها قبلاً نام شبکه را نشنیده اند. با این حال ، برای ایجاد یک سازمان بزرگ ، باید درک کنید که چگونه مخاطبان افرادی را که به دنبال مزایای محصولات شما هستند ، هدف قرار دهید و سیستم هایی را بسازید که این نوع افراد را روزانه برای شما به ارمغان بیاورد.

به طور خلاصه ، Freelife قطعاً کلاهبرداری نیست ، اما موفقیت فقط مورد “پیدا کردن 3 پیدا کردن 3” نیست. برای موفقیت واقعی و تاسیس یک سازمان بلند مدت از ابتدا ، باید بدانید که چگونه به عنوان یک بازاریاب ، نه فقط یک شبکه ، فکر کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا