مرور: تقلب و تقلب: نحوه شناسایی و اجتناب از عملیات جعلی در اینترنت

[ad_1]

امنیت | جاسوسی

یک جمله معروف حکیمانه وجود دارد ، Caveat Emptor ، که برای خریدار مراقب باشید لاتین است. به عبارت دیگر ، هنگام خرید کالا یا خدمات ، ضروری است که خریدار هنگام بررسی کالا یا خدماتی که خریداری می کند ، تمام اقدامات احتیاطی را انجام دهد.

سردبیران نشریه سیلور لیک کتاب بسیار عالی و کاربردی “جعلی و تقلب: چگونه می توان کلاهبرداری اینترنتی را شناسایی و از آن جلوگیری کرد” تولید کرده اند ، که در بسیاری از کلاهبرداری ها و کلاهبرداری های رایج متمرکز است که افراد و مصرف کنندگان را فریب می دهد ، به ویژه اگر از این طریق یا روش دیگری با اینترنت درگیر باشیم – خواه این از طریق ایمیل یا روش دیگری بود. شایان ذکر است که اگرچه برخی از این کلاهبرداری ها نسبتاً جدید به نظر می رسند ، اما عملکرد آنها صدها سال قدمت دارد ، زیرا براساس تخیل هنرمند متقلب و قابل قبول بودن قربانی ساخته شده است.

این کتاب نگاهی واقع بینانه به کلاهبرداری آنلاین دارد و جزئیات مهم و مهم مربوط به کلاهبرداری مانند حراجی های eBay ، ایمیل های نیجریه ای را که یک مقام ارشد جعلی دولت درخواست کرده است از حساب بانکی شما برای انتقال پول ، کلاهبرداری مربوط به سرمایه گذاری ، تجارت و بانکداری و موسسات خیریه جعلی استفاده کند ، ارائه می کند. ، کلاهبرداری کلاهبرداری و عروس روسی ، دارو و داروسازی.

نویسندگان همچنین شامل جزئیات مهمی در مورد نحوه عملکرد و ارتکاب جرایم هکرهای اینترنتی هستند ، به علاوه مواردی که امروزه روز به روز بیشتر شده است – فیشینگ. این امر عمدتا زمانی اتفاق می افتد که ایمیل هایی از یک موسسه مالی دریافت کنید که کاملاً هوشمندانه همان نامه هایی هستند که در حال حاضر با آنها سر و کار دارید و از شما می خواهند اطلاعات شخصی بسیار زیادی ارائه دهید. تفاوت دیگر در همین موضوع این است که ممکن است از سایتی نشأت گرفته باشد که به نظر می رسد از eBay پین و برخی داده های مهم دیگر را درخواست می کند. مجرمان اینترنتی در اجرای فیشینگ پیچیده تر می شوند ، به موجب آن ایمیل ، پیام فوری یا سایر ارتباطات آنلاین به نام شخص دیگری برای شما ارسال می شود. همانطور که نویسندگان اشاره کردند ، این امر واقعاً به نوعی سرقت هویت خلاصه می شود.

موضوعات دیگری که مورد بررسی قرار گرفته و اغلب در استفاده روزمره از اینترنت با آنها روبرو می شویم ، اقدامات نادرست و اغلب آزار دهنده اسپم و نرم افزارهای جاسوسی است. هرزنامه امروز فقط به پورنوگرافی محدود نمی شود بلکه شامل طرح های سریع ثروتمند شدن یا داروهای معجزه آسا نیز می شود. در حقیقت ، همانطور که نویسندگان اشاره کردند ، مطالعه شرکت امنیت رایانه ای انگلیس Clearswift Ltd در سال 2004 نشان داد که بودجه ناخواسته با 39٪ در لیست محبوب ترین ها قرار دارد ، در حالی که پورنوگرافی در 4.8٪ در پایین لیست قرار دارد.

نویسندگان به وضوح تحقیقات خود را انجام داده اند و کار چشمگیر جمع آوری تمام اطلاعات را به روشی روشن ، خوش بینانه و محاوره ای انجام داده اند که بینش ارزشمندی از دنیای جرایم اینترنتی در اختیار خوانندگان قرار می دهد. پیام بدون ابهام است ، قبل از کلیک کردن روی هر چیزی در متن ایمیل یا دادن اطلاعات به هر کسی ، خوب فکر کنید و همیشه عامل هشدار را در نظر بگیرید. علاوه بر این ، پیشنهادهای دقیق نویسندگان در مورد نحوه جلوگیری از مشکلات در کل کتاب آمده است ، نباید مورد توجه قرار گیرند.

نویسنده: سردبیران دریاچه نقره ای

ناشران: نشر دریاچه نقره ای

شابک: 1563437864

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا