مرور خاطرات خلاق – Scrapbooking MLM؟

[ad_1]

آموزش | دیجیتال

وقتی هر روز به دنبال فرصت های MLM می گردم ، پیشنهادات جدید و منحصر به فردی پیدا می کنم. این Creative Memories Review یک شرکت رزرو اسکرپ بوک است که فرصت فروش مستقیم را ارائه می دهد. بیایید نگاهی به فرصت ها بیندازیم و ببینیم آنها چه چیزی ارائه می دهند.

این شرکت در سال 1987 تاسیس شد ، پس از آنکه بنیانگذاران Sherrill Little و Rhonda Anderson پس از سفارش سنگین آلبوم توسط Ronda برای ایجاد تلفنی ، به این ایده پرداختند. این شرکت اکنون با بیش از 40،000 مشاور راه حل تصویر در سراسر جهان است.

محصولات ارائه شده شامل دفترچه های یادداشت ، کتاب عکس ، آلبوم عکس ساده و دیجیتال ، ابزار و لوازم دفترچه از جمله کاغذ دفترچه ، صفحات و قاب ها به همراه ایده های نمایش عکس است.

برای پیوستن به تیم ، باید یک کیت راه اندازی با هزینه ای در حدود 50 دلار خریداری کنید ، که شامل تمام ابزارهای بازاریابی تجاری از جمله یک وب سایت تکراری است. دو طبقه با قیمت 70 دلار یا سطح تقویت کننده با قیمت 129 دلار در دسترس است که محصولات بیشتری را برای ارائه در مهمانی های راه حل عکس یا کارگاه های آموزشی ارائه می دهند.

سیستم بازاریابی فروش مستقیم کمیسیون مطابق با وب سایت حدود 30٪ ارائه می دهد. یک مربی همچنین می تواند مشاوران بیشتری را به تیم خود اختصاص دهد که به سه سطح عمیق از 8 تا 14 درصد در سطح یک ، 4 تا 6 درصد در سطح دو و 4 تا 6 درصد در سطح دو و 1 تا 2 درصد در سطح سه بستگی دارد ، بسته به هر یک از شش رتبه بندی رهبر ، آنها به دست آوردند. آنها همچنین 500 دلار جایزه فروش گروهی ماهانه و 1000 دلار جایزه تبلیغاتی را ارائه می دهند.

نمای خاطرات خلاق یک نمایش صدا برای شخصی است که از فروش مستقیم و بازاریابی فروش حضوری لذت می برد یا عاشق کتاب قراضه است. برای فردی که تازه وارد بازاریابی شده یا علاقه مند به فروش مستقیم نیست ، گزینه های زیادی برای کسب درآمد از خانه در اینترنت با مربیگری ، راهنمایی و مشاوره مناسب وجود دارد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا