مرور سبک زندگی آنلاین – برنامه بازاریابی وابسته

[ad_1]

برنامه

Instant Internet Lifestyle یک برنامه بازاریابی وابسته است که در سال 2007 توسط بازاریاب انگلستان ، لی مکینتایر ، که معلم سابق در نیوکاسل انگلیس بود ، طراحی شده است.

وب سایت وی ادعا می کند که … “فقط در 29 روز آنلاین ، (مکینتایر) در حال ساخت 7،230.95 دلار در هر ماه بود …” و او عبارت “تولید درآمد آنلاین انبوه” را اختراع کرد و همچنین اشاره کرد که او “برای خیلی ها داستان بسیار سریعتر شناخته شده است. در صنعت بازاریابی اینترنتی کاملاً موفق است. “

مکینتایر 19.95 دلار است ، قیمت نسبتاً کمی هنگام شروع کار حتی در مشاغل خانگی ، و پیشنهاد برگشت پول را به همراه دارد.

این سایت اطلاعاتی راجع به آنچه در برنامه وجود دارد ، ارائه می دهد: بازاریابی از طریق ایمیل ، نحوه به دست آوردن شرکای وابسته ، سرمایه گذاری مشترک ، برون سپاری و غیره. قسمت سرمایه گذاری مشترک برنامه می تواند پیچیده باشد ، بنابراین به آموزش ها با دقت توجه کنید. در حالی که برون سپاری رایج است ، می تواند برای کسی که به تازگی تجارت جدیدی را آغاز کرده ، نسبتاً گران و پر مخاطره باشد.

بخش غرامت برنامه زندگی آنلاین به بازاریابی وابسته وابسته است. این شامل ارتقاء این برنامه و همچنین محصولات وابسته است. این یک رویکرد سرمایه گذاری مشترک برای کسب درآمد به همراه تبلیغ محصولات از “کارشناسان” بازاریابی آنلاین و همچنین راه اندازی محصولات اطلاعاتی خودتان است. این رویکرد بازاریابی کمیسیون یکی از راه های کسب درآمد آنلاین است ، به شرط آنکه حجم ترافیک مورد نیاز و همچنین راهی برای هدایت آن ترافیک وجود داشته باشد.

احتمالاً رویکرد فوری اینترنت یک برنامه بازاریابی وابسته قانونی است. با این حال ، با توجه به ادعاهای لی مک اینتایر در مورد درآمد قابل توجهی در مدت زمانی نسبتاً کوتاه – فقط 29 روز ، من از هر کسی که علاقه مند به این برنامه باشد ، می خواهم که تحقیق کاملی انجام دهد.

البته ، مانند همه شرکت ها ، بازاریابی و ارتقاء این فرصت کسب و کار آنلاین کلید موفقیت خواهد بود. مقادیر عظیمی از ترافیک اینترنت برای تبلیغ محصولات ضروری خواهد بود. اگر قبلاً محصولات و برنامه ها را بصورت آنلاین تبلیغ کرده باشید ، ممکن است این یک سودآور باشد. برای کارآفرینانی که در صنعت وابستگی مهارت بازاریابی اینترنتی ندارند ، لازم است که تحقیقات کاملی درباره این شرکت انجام شود و از آموزش و پشتیبانی آنها مطلع شود. آیا آنها انتظار دارند که شما یک درک اساسی و جامع از بازاریابی کمیسیون داشته باشید یا آنها برای آموزش شما “از ابتدا” آماده هستند؟

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا