مرور کتاب بازاریابی آنلاین – 30 روز برای موفقیت در رسانه های اجتماعی

[ad_1]

توسط: جیل گ مارتین

ارسال شده توسط Career Press Inc. 220 West Parkway Unit 12 Pompton Plains NJ 07444

شابک 978-1-60163-130-5

قیمت کتاب: 13.99 دلار

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

Gail Z. Martin نویسنده پرفروش یک کارشناس و گوینده بازاریابی بین المللی است. او همچنین مدیرعامل شرکت خود یعنی DreamSpinner Communications است. به عنوان گرفتن یک منبع نتیجه برای بازاریابی که کار می کند شناخته شده است. منابع این شرکت به شرکت های کوچک و نوظهور مشاوران مربیان نویسندگان و دیگران کمک می کند تا موفق شوند.

پایه بی نظیر از 30 برنامه

GHZ Martin رویکرد منحصر به فرد قانون 30 خود را در بازاریابی رسانه های اجتماعی اعمال می کند. در 30 فصل شما توضیح می دهید که چگونه یک فصل در روز منجر به موفقیت اثبات شده می شود دلیل عدم موفقیت بازاریابی (فصل 1) یافتن داستان واقعی خود (فصل 6) فیس بوک (فصل 9) لینکدین (فصل 10) توییتر (فصل 11) وبلاگ نویسی (فصل 12) یوتیوب (فصل 15) چت (فصل 16) و غیره

بیش از اطلاعات فقط در مورد رسانه های اجتماعی

مارتین از لحن حرفه ای و دانش تجربی استفاده می کند. این کار با این آغاز می شود که بسیاری از تلاش های بازاریابی شکست خورده است زیرا این امر بر آنچه شرکت می خواهد بفروشد به جای آنچه مخاطب هدف برای حل یک مشکل فوری نیاز دارد … بدون برنامه ریزی … اقدامات نامناسب عدم وضوح در مورد بازار هدف … عدم اهداف روشن … انتظارات غیر منطقی … درباره نحوه کار بازاریابی … صبر کافی نیست.

جیل در ادامه از ابزارهای بازاریابی آنلاین به همراه تمرینهای عملی برای استفاده از آنها پرده برداری می کند. در مورد فیس بوک او پیشنهاد می کند از فیسبوک به عنوان یک رویداد بی وقفه در شبکه استفاده کنید … از شش نفر از کارمندان دوستان واقعی و همکاران خود بخواهید که در صفحه شما نظر دهند … راه های جدید برای تازه و تازه بودن آن.

دانش مارتین در رسانه های اجتماعی پیام او را معتبرتر می کند. این به خوانندگان هشدار می دهد از فرهنگ اجتماعی هر پلتفرمی (فیس بوک لینکدین و غیره) تجاوز نکنند و می گویند: LinkedIn به یک دیدگاه خشن از هر چیزی که شبیه به هرزنامه است می پیوندد بهتر است تا زمانی که با فرهنگ LinkedIn آشنا نشوید از تماس با افرادی که نمی شناسید جلوگیری کنید.

شعبات گیل را برای استفاده از رسانه های اجتماعی در یک استراتژی بازاریابی موفق (روابط عمومی ارتقاء فروش تجارت محلی برندسازی و غیره) استفاده کنید. توصیه آن عملی است زیرا هنگامی که شما یک خبرنامه را در سایت توزیع آنلاین ارسال می کنید اطمینان حاصل کنید که عناوین و نسخه کلمات کلیدی سرشار از توانایی جستجوی بهینه هستند و پیوندهای خوبی به وب سایت شما دارند …

اعمال سکوهای رسانه های اجتماعی برای بازاریابی موفق

gail g. مارتین درمورد بسترهای رسانه های اجتماعی گزارش می دهد و خوانندگان را به سمت استفاده از برنامه کاری 30 روزه جذب می کند.

مرحله موفقیت: مشاغل را در فیس بوک توییتر یوتیوب و غیره پیدا کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا