مرکز خرید باشید: چرا بسیاری از افراد از روش های سنتی بازاریابی شبکه ای کوتاهی می کنند

[ad_1]

آموزش

همه ما با این بچه ها سر و کار داشته ایم. آن فروشندگان سخت گیر که هرگز موفق نمی شوند یک روز کاملاً سرگرم کننده را در بازار خراب کنند. شما در وسط یک مکالمه هستید و با شنیدن جمله “خانم ، بگذارید اسکراب پوست جدید خود را به شما نشان دهم” به فروشگاه لباس های مورد علاقه خود می روید. او مودبانه پاسخ می دهد ، “نه متشکرم ، علاقه ای ندارم.”

فروشنده طوری جواب می دهد که گویی سالها در گوش خود موم جمع کرده و به شما می گوید که او را به غرفه خود دنبال کنید. با لحنی تهاجمی تر ، دوباره به او بگویید که علاقه ای به خرید اسکراب پوست ندارید ، با بیان اینکه به بیشتر محصولات موضعی پوست حساسیت دارید.

فروشنده برای سومین بار ناامیدانه شما را دعوت می کند ، یا بدتر از آن ، با در دست گرفتن بازوی خود و قرار دادن اسکراب روی دست ، به فضای شخصی شما حمله می کند (که برای من اتفاق افتاد). شما مجبور هستید که هنگام انتظار بی ادب و بی تاب به نظر برسید … حتی در وهله اول حتی در مورد خرید این محصول س inquال نکردید!

این دقیقاً همان اتفاقی است که می افتد وقتی اسپانسرهایی که از خانه با قدرت و با پرخاشگری به تجارت مشغول می شوند با هرکسی و هرکسی که در مورد فرصت خود با او ارتباط برقرار می کنند درگیر شوند. آیا منطقی است که فرض کنیم هرکسی وقت ، پول یا تمایل به عضویت در مارک تجاری و شروع کار خود را دارد؟ نه ، منطقی نیست که تصور کنیم همه می خواهند جدیدترین اسکراب را امتحان کنند.

آنها ممکن است از زاویه دیگری به آن بپردازند و در عوض بپرسند آیا این شخص می خواهد پول بیشتری بدست آورد؟ این چه نوع سوالی است؟ البته آنها می خواهند پول بیشتری بدست آورند. آنها بیش از حد به آنها نمی گویند که باید هر کسی را که می شناسند متقاعد کنند تا به خط پایین خود بپیوندند و مخاطبان آنها نیز باید همان روند را تکرار کنند. چه اتفاقی می افتد که هر شخص از 150 عضو خانواده ، دوستان و آشنایان بگذرد؟ به واقعیت های سخت تماس های اسپم ، التماس از فروشگاه مواد غذایی ، و برگرداندن کسانی که واقعاً از آنها خواسته اند و “نه” بزرگ و چربی به آنها داده اند خوش آمدید.

مطمئناً ، افرادی هستند که به فنون سنتی بازاریابی تسلط دارند. اما اگر به همین راحتی بود ، شاید بیشتر شبیه چیزی باشد که بتوان آن را آموزش داد و به آن تسلط یافت تا یک هنر. آیا این شما را شوکه خواهد کرد که بدانید افرادی که می خواهند به فرصت شما بپیوندند می توانند به شما مراجعه کنند؟ به جای اینکه دکه ای در بازار باشید ، محصولات خود را به سراغ افرادی بیاورید که خیلی به آنچه می فروشید اهمیت نمی دهند ، شما می توانید فروشگاه اصلی خود باشید با سیل جمعیتی که به شما مراجعه می کنند و واقعاً برای کاری که باید به نمایش بگذارید اهمیت می دهند.

استفاده از قدرت اینترنت یکی از اصلی ترین راه هایی است که می توانید خود را در این صنعت ارتقا دهید. ادعای نام دامنه خود ، راه اندازی حساب iContact که به شما در راه اندازی ایمیل های خودکار کمک می کند و آشنایی با SEO تنها برخی از کارهایی است که می توانید انجام دهید تا در راه اندازی کار خود از خانه فعال باشید. برای مشاوره رایگان بیشتر در مورد تکنیک های موثر بازاریابی شبکه ای با ما همراه باشید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا