مزایای استفاده از بازاریابی اس ام اس

[ad_1]

بازار | بازاریابی

ما برخلاف رایانه ، بسیاری از روزهای روز خود را با تلفن همراه خود ، با ما می گذرانیم. مطالعات متعدد نشان می دهد که این میزان در ارائه دهندگان تلفن همراه در سراسر جهان رشد چشمگیری داشته است. تخمین زده می شود که 2.4 میلیارد نفر در جهان پیام های متنی ارسال و دریافت می کنند. بنابراین شما می توانید یک پایگاه مشتری بزرگتر و متنوع تر را سفارش نمی شود. هر تلفن از طریق پیام کوتاه آنها را پشتیبانی می کند. بازاریاب های آنلاین می فهمند که با هدف بازاریابی پیامکی توانایی هدف قرار دادن مخاطبان زیادی وجود دارد. برای بازاریابان بالقوه اگر محصولی یا خدمات دارید ، یک پیشنهاد مستقیم را به یک کاربر تلفن همراه ارائه می دهید. اگر تجربه ای نداشته باشید ، برای انجام بازاریابی پیامکی خود به شرکت های موجود می روید. پیام کوتاه ، که به معنی سرویس پیام کوتاه است ، به معنای پیام های متنی با حداکثر 160 نویسه است.

بازاریابی پیامکی مترادف با پیامک های گروهی است که در آن تعداد زیادی پیامک به سرعت و به راحتی البته با محصول جهت فروش یا تبلیغ ارسال می شود. در بازاریابی پیام کوتاه ، ابتدا باید لیستی از مشتریان بالقوه مورد نظر خود را تهیه یا تهیه کنید. بیشتر ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه فله اطلاعات مربوط به برنامه را برای ایجاد یک پیام متنی معمولی ارائه می دهند. این برنامه ها همچنین امکان شخصی سازی پیام های اس ام اس گروهی را بر اساس نام مشتری ارائه می دهند.

بیایید بگوییم که می خواهید برای وب سایت معروف خود CD جدیدی را تبلیغ کنید. بازاریاب اس ام اس بالقوه می تواند یک لیست از هزاران نفر از طرفداران خرید و شماره تلفن همراه خود را از سایت های مختلف فن فراگیر و ایجاد یک پیام متنی با یک لینک به پیش نمایش آهنگ در متن پیام. مشتری بالقوه می تواند بر روی لینک کلیک کرده و پیش نمایش رایگان آهنگ را بر روی CD دریافت کند. با کمک ارائه دهندگان پیام کوتاه می توانید هزاران پیام را در عرض چند ثانیه ارسال کنید.

ویژگی بازاریابی پیام کوتاه از طریق بازاریابی ایمیل ، جایی است که پیامک در مقایسه با ایمیل بدون اسپم در نظر گرفته می شود. ارسال پیامک نسبت به ایمیل مطمئن تر است زیرا بیشتر به عنوان نامه های ناخواسته پایان می یابد. مهمترین مزیت بازاریابی پیام کوتاه ارسال فوری پیام ها است ، هیچ آموزش فنی و مهارت لازم برای استفاده از این برنامه لازم نیست و نرم افزار بازاریابی انبوه پیام کوتاه با استفاده از رابط کاربری آسان و ایمن و آسان است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا