مزایای استفاده از بازاریابی ویدیویی برای تجارت آنلاین

[ad_1]

بازار | بازاریابی

بازاریابی اینترنتی در این اواخر آخرین موارد کم رنگ بوده است. حتی شرکتهای کوچک و متوسط ​​برای تسهیل تبلیغات محصولات یا خدمات خود از قدرت وب جهانی استفاده می کنند. طیف گسترده ای از استراتژی های بازاریابی اینترنتی می تواند برای افزایش و افزایش فروش استفاده شود. این شامل SEO ، بازاریابی ایمیل ، انتشار مطبوعات و اکنون – بازاریابی ویدیویی است. بله ، درست خوانده ام. یکی از آخرین استراتژی های بازاریابی اکنون بازاریابی ویدیویی است.

اگرچه سایر استراتژی های بازاریابی که در بالا به آنها اشاره شد ضروری است ، بازاریابی ویدیویی جدید است – این امر به سایر استراتژی های بازاریابی موجود بصورت آنلاین افزوده و زندگی بیشتری می بخشد ، بنابراین فرصت افزایش تعداد فروش را افزایش می دهد. بنابراین ، چگونه واقعاً از هر تجارت آنلاین سود می برد؟

1) بیشتر افراد خواندن را بیشتر از خواندن ترجیح می دهند. حتی اگر ارائه شما بسیار طولانی تر باشد ، مخاطبان حوصله کمتری دارند. برخلاف مقالات منتشر شده در مطبوعات ، به تنهایی ، بازاریابی ویدیویی به مخاطبان یا مشتریان بالقوه کمک می کند که محصولات / خدمات را با ادغام تصاویر متحرک و صدا بهتر درک کنند – بنابراین تلاش کمتری برای خواندن می کنند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند تماشا و گوش دادن است – تقریباً با یک فیلم.

2) فیلم ها بهتر از متن هستند. همه ممکن است قبول کنند که فیلم ارسالی به درستی احساسات بینندگان خود را نشان می دهد. هر چقدر هم که فیلم کوتاه باشد ، تصور می شود در مقایسه با بسیاری از متون جذاب و جذاب تر باشد. بسیاری از افراد در مقایسه با نسخه نرم آن با انتشار صفحه نمایش بهترین فیلم ها مانند Twilight یا هری پاتر پیوند دارند – خوب ، مگر اینکه کسی پیش از تماشای فیلم ، این رمان را بخواند. دلیل این امر این است که فیلم ها به آسانی دقیقاً چه اتفاقی می افتد به مخاطبان خود می دهند – برخلاف متونی که می توانند یکنواخت باشند و برای رسیدن به زندگی نیاز به تخیل عالی دارند. بله ، خواندن می تواند خوب باشد ، اما ممکن است همه از تجمل وقت برخوردار نباشند ، زیرا ما در دنیایی پر سرعت زندگی می کنیم. در نتیجه ، بازاریابی ویدیویی برای هر دو طرف – بازرگانان و مصرف کنندگان ، یک امداد بزرگ است.

3) فیلم ها دارای ویژگی تقاضا هستند. اگر بینندگان بخواهند دوباره فیلم را تماشا کنند ، می توانند آن را بارگیری کرده و هر زمان که بخواهند تماشا کنند – یا حتی ممکن است خودشان این کلمه را پخش کنند. این امر منجر به تلاش تبلیغاتی کمتری از طرف تاجر می شود. حتی اگر او خواب بود ، کسی به بازار عرضه می کرد.

اکنون ، میزبان های جریان ویدیویی مانند YouTube و DailyMotion قطعاً میزبان کاربران بیشتری از صنعت تجارت آنلاین خواهند بود. اگر این میزبان های پخش شده است میلیون ها استعداد از نمایشگاه داشته باشند ، مطمئناً آنها به موفقیت افراد در تجارت آنلاین خود کمک می کنند – از چند ماه یا چند سال از این پس.

بازاریابی ویدیویی یک کلیک مطمئن برای کلیه صنایع تجارت آنلاین است زیرا هزینه بالایی را شامل نمی شود و برای مشتریان بالقوه بسیار جذاب است. اگر یک تجارت آنلاین هستید ، توصیه می شود این استراتژی جدید بازاریابی را با کمک استراتژی های دیگران که قبلاً از آنها استفاده می کنید ، اتخاذ کنید. قطعاً باعث افزایش قابل توجهی در تعداد فروش خواهد شد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا